Ala'dan devam:
Dün o kadar şeyin ardından rüya gibi bir gün geçiştirmiştik.Koltukta ki öpüşmemizden sonra dışarı çıkıp buranın güzel yerlerini keşfetmeye çıkmıştık. Burak 1 aydır burada olsa da hiçbir yere gitmemiş ve birlikte gezmeyi teklif etmişti. Birinin bizi göreceği kaygısı olmadan, rahatça,özgürce gezip dolaşmıştık. Çektiğimiz onca cefanın sefasını sürüyorduk. Ama aklımda tabiki soru işaretleri vardı. Evet Burakla çok mutluydum ama yarın dönecektim ve annemler,abimlerle olmaya devam edecektim buradaki güzel günümüz sona erecekti dün bunları da detaylıca konuşmuştuk. Benim okulum bitesiye kadar yaklaşık 2 ay kimseye hiçbir şey söylemeyecektik. Daha sonra diplomamı aldıktan sonra önümüzde hiçbir engel kalmadığı zaman çıkıp herkesin karşısına her şeyi anlatacaktık. Burağın düşüncesiyle bunlar olacaktı ama ben uzağı görmeye korkuyordum. Sadece anı yaşamak istiyordum. Yarın sabah otobüsüm vardı. Annem dün arayıp ne yaptığımı falan kontrol etmişti bende sorun yok geziyorum diyip bir iki fotoğraf gönderip içini rahatlatmıştım.
Burak yanımda yatıyordu o kadar çekici duruyordu ki uyurken aklımdan bir sürü düşünceler geçiyordu. Biraz ona doğru sokulup uyanması için yanaklarına öpücük kondurdum. Gözlerini açıp ben kolunun altına almıştı hemen bende başımı göğsüne yasladım.
"Günaydın güzel sevgilim.""Günaydın aşkım."
"Ala'm son günümüz ne yapmak istersin?"
"Seninle olmam yeterli hiçbir şey yapmasakta olur."
"Şeytan sofrasına gidelim madem sonra akşamda benim lokanta da yemek yeriz hem onlara da müjdeli haberi veririm kaç gündür görüşemedik."
"Olur o zaman kahvaltı yapalım şimdi."
Kalkıp banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Saçlarımı yukarıdan tutturup mutfağa geçtim. Kahvaltılık ne varsa masaya çıkardım ve çay koydum. Burakta bana yardım etmek için gelmişti o da sebzeli bir omlet hazırladı.Güzelce kahvaltımızı yaptıktan sonra hazırlanmak için odaya geçmiştik."Ee çık bebeğim de ben giyineyim."
"Aa ama Ala kalayım."
"Hayır efendim hadi dışarı."
Beni kendisine çekip havaya kaldırdı bende bacaklarımı belinde birleştirdim kollarımı da boynunda.Bu ani hareketinden sonra karnımda kelebekler bir anda saldırıya geçmişti. Gözlerine,dudaklarına bu kadar yakın olmak başımı döndürmeye yetiyordu.
"Dayanamıyorum güzelliğine Ala'm.""Sabah sabah kudurmuş birileri."
"Yok canım daha neler."
"Belli belli."
Bu hallerine bayılıyordum. Daha fazla kudurtmak için dudağının kenarına öpücükler bıraktım. Bunu yaptığımde çok hoşuna gittiğini biliyordum."Ala'm hiç yardımcı olmuyorsun ama."
"Aşkımm bir şey yapmıyorum."
"Dolu dolu aşkımm demen bile şuan beni yükseltiyor."
"Hadi indir beni."
"Acımasızsın Alaaa zalimin kızıı."
Gülerek baktım. O da odadan çıkmıştı hızlıca giyinip hazırlanıp çıktım. Sonra Burağın hazırlanmasını bekledim o da hazırlandığında evden çıktık. Dediği yere giderken yine eski günlerimizde ki gibi arabada şarkı dinleyerek sohbet ederek gitmiştik bunu yapmayı çok seviyordum.
Akşama kadar yine gezip tozup en sonunda yorularak lokantaya gelmiştik.Burağı görünce çok sevinmişlerdi yanında beni görünce hemen benle de konuşmuşlardı. Keşke herkes siz gibi nazik olsa diye geçirdim içinden.
Bize güzel yemekler getirmişlerdi müşteri de olmadığı için kendileri de bize eşlik etmişlerdi.
O kadar çok sohbet etmiştik ki bütün hayatımızı konuşmuştuk. Liseden beri beraberlermiş yaklaşık 40 yıl kadar ve çok şaşırmıştım tabi hayranda kalmıştım. Onlar anlattılar biz anlattık ,ailelerimiz mevzusuna gelince de kalbimizin sesini dinlemeyi söylemişlerdi hatta Hasan amca "Zorluklarla elde edilen şeylerin kıymeti daha fazladır." demişti gerçekten de çok doğruydu bakalım bizim için öyle olacak mıydı? Saat geç olunca onlarla vedalaştık tekrar gelmem için çok ısrar etmişlerdi bende çok istediğimi çok memnun olduğumu söyledim ve Burağa iyi bakmalarını rica etmiştim onlarda gözün arkada kalmasın o bizim oğlumuz sayılır demişlerdi.Eve geçtiğimizde yorgunluğumu atmak için ılık bir duşa girmiştim. Bornozuma sarılıp banyodan çıktığımda ışıkların kapalı olduğunu ve banyo kapısından başlayıp odaya kadar mumlarla süslendiğini gördüm. Yavaş yavaş mumları takip ederek odaya girdim ve Burağın yatakta yarı çıplak yattığını gördüm.Bu ambiyans bile insanı yükseltmeye yetiyordu.
"Hangi ara koydun bunları deli.""Deli olabilirim ama sana deliyim."
Yataktan hızlıca doğrulup ,yanıma geldi ve ellerimden tuttu saçlarına öpücükler kondurdu ve aniden beni kollarının arasına alıp yatağa bıraktı kendide yan şekilde yanıma uzandı.Tekrar gözlerimiz birbiriyle birleşince beni kollarının arasına aldı ve yanaklarıma öpücükler kondurdu."Seni çok ama çok seviyorum Ala'm sen benim şansımsın,hayatımda ki en değerli şeysin, kıymetlimsin."
Konuştukça ben eriyordum,sesinin kısıklığı beni alıp götürmüştü.Benim konuşmamı beklemeden yavaşça bornozumun önünü hafif araladı ve elleriyle boynumda,göğsümün üstünde ufak dokunuşlarla gezinmeye başladı. Sonra yattığı yerden doğrulup üzerime geldi ve boynuma minik minik öpücükler bırakıyordu bu hareketleriyle bedenimin cayır cayır yandığını ve onu istediğimi biliyordum. Ellerimi saçlarında gezdiriyordum yumuşak ve güzel saçları vardı bir kadın saçından daha bakımlı olabilirdi hatta.Ellerimi saçlarından çekip avcuma öpücükler kondurdu daha sonra boynumdan yukarıya çıkıp dudaklarıma geldiğinde gözlerimiz birleşti bir iki saniye durup bakıştıktan sonra dayanamayıp dudaklarını bastırdı. Alt dudağımla üst dudağımın arasında resmen şov yapıyordu öyle güzel hissettiriyordu ki hiç bitmesin istiyordum. Ellerini saçlarımdan boynuma oradanda göğsüme doğru indirip bir anda havlunun içinden avcunun içine aldı yavaş hareketlerle parmaklarını ucunda gezdiriyordu ucu dimdik olmuştu bu hareketinden zevk aldığımı anlıyordu çünkü istemsiz olarak sırtına tırnaklarımı bastırıyordum. Öpüşmemiz daha şiddetlenerek devam ederken bir anda avcuna tamamen alıp sertçe sıktıağzımdan istemsiz bir inleme çıkmıştı bunu bir süre tekrarladı ve ben zevkten resmen uçmuştum.Öpüşmekten nefes nefese kaldığımızda dudaklarımdan dudaklarını ayırıp gözlerime baktı, gözlerinde ki alevi,isteği görebiliyordum. Tekrar kendime doğru çektim ve küçük bir öpücük kondurdum.Sıra bendeydi onu düz uzanmasını sağlayıp kucağına oturdum ve boynundan başlayarak karnına doğru ıslak öpücükler koyarak ilerdim. Aletine geldiğindeyse sertliğini görebiliyordum boxerın üstünden dokunmak istedim ve ellerimi üstüne koyduğumda ufak bir şok geçirdim çünkü sertliği tıpkı bir taşla eş değerdi. Burak bu hareketimi hiç beklemediğinden ağzından ufak bir inleme çıkmıştı. Ellerimden tutup beni yanında doğru çekti.
"Ala'm çok zor dayanabiliyorum oralara girersek ben kendime hakim olamam.""Tamam aşkım."İçimden bu yalvaran tavrına gülmüştüm gerçekten sevişme esnasında erkekler mal oluyor lafını kim dediyse doğruydu.
Beni kollarının arasına alıp yanağıma öpücük bıraktı.
"Seni çok seviyorum Ala.""Bende seni çok seviyorum"
"Hadi uyuyalım."
Kolları arasında 1 aydır uyuyamadığım kadar huzurlu ve aralıksız uyumuştum kokusuyla beraber uykuya dalmak tarif edilemeyecek kadar güzeldi.--
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ(YARI TEXTİNG)
ChickLit"Sence de bu abi mevzusu saçma değil mi 3 yaş var aramızda 10 yaş falan olsa neyse." Doğru söylüyordu ben 22 o ise 25 yaşına yeni girmişti. "Nasıl yani?" "Yani Burak diyebilirsin bence." "Ben sana Burak diyeceğim öyle mi?" "Evet Ala." "Mümkün değil...