Buraktan devam:
Ala'nın güzel yüzüyle güne başlamıştım bahçede oturmuş klasik kahvesini içiyordu. O beni benden alan beyaz saten geceliğini giymiş bembeyaz teni ay gibi parlıyordu.Bacak bacak üstüne atmış ,saçlarını dağınık şekilde örmüştü. Her haline ayrı bayılıyordum ama bu ev haliyle ayrı bir seksi oluyordu aklımı başımdan götüyordu. Ama bu güzelliğini başkasıyla paylaşmaya niyetim olmadığı için ne kadar hayranlıkla izlesemde başkasının görmesini istemediğim için onu kırmadan uyarmayı denedim.
"Günaydın Ala'm."
"Günaydın canım."
"Canım diyen ağzını ısırabilir miyim?"
"Neden olmasın."
"Çok güzelsin Ala bu geceliğinle aklımı başımdan alıyorsun çok yakışıyor sana."
"Ya sen beni mi dikizliyorsun balkondan."
Arkası dönük olduğu için yeni görmüştü beni gülüp önüne dönmüştü.
"Sen şaka mısın?""Noldu ki?
"Bana diyorsun kendin böyle üstsüz falan çıkılır mı balkona oğlum kurtlar sofrası burası delirtme beni çabuk gir içeri."
"Bende aynı şeye değinecektim canım benim hani aşırı güzelsin,aşırı seksisin,çok tatlısın hepsi ayrı ama bunları sadece ben görsem olur şimdi beni katil etme ne güzel şurda aşkımızı yaşayacağız hapislerde mi sürüneyim."
Kahkaha attığını duymuştum senin gülüşünü yerdim ben.
"Gülme be Ala valla kuduruyorum sen böyle dışarı çıkınca önceden de hep çıkıyordun deliriyordum.""Yani sen seksi mi buluyorsun beni?"
"Çokk seksi buluyorum."
"Yani sen beni böyle görünce beni mi arzuluyorsun?"
"Ne diyorsun Ala sabah sabah beni kalpten götürtme."
"Ama ben seni böyle görünce bir fena oldum sevgilimm."
"Alaa neler diyorsun sen."
"Sevgilim diyen ağzını yerim senin hep dee.""Utanıyorum."
"Görüyorum kıpkırmızı olduğunu."
"Yani sen şimdi beni kıskanıyorsun öyle mi ?"
"Evet deli gibi."
"Böyle çıkmamı istemiyorsun öyle mi?"
"Evet Ala."
"Tamam o zaman bir şartla kabul ederim."
"Sen bana kendi beğendiğin bir tane al ama seçerken içinde beni görmek istediğini seç.
"Ve bende onu senin yanında giyerim sadece.""Ala'mm."
"Ben bir fena oldum."
"Tamam kabul ediyorum etmez miyim."
"Gidip kendi ellerimle seçip alacağım sana."
"Ama sen benim yanımda giyersen neler olur bilemem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ(YARI TEXTİNG)
ChickLit"Sence de bu abi mevzusu saçma değil mi 3 yaş var aramızda 10 yaş falan olsa neyse." Doğru söylüyordu ben 22 o ise 25 yaşına yeni girmişti. "Nasıl yani?" "Yani Burak diyebilirsin bence." "Ben sana Burak diyeceğim öyle mi?" "Evet Ala." "Mümkün değil...