Ala'dan devam:
Geç saatlere kadar ders çalışmıştım ve gözlerimden uyku akıyordu zar zor alarmı kapatıp yataktan kalktım. Hızlıca duşa girip biraz ayıldım saçlarımı kuruttum ve kot şortumu çizgili kazağımı giydim makyaj yapmakla uğraşmayıp çantamı aldım ayağıma da çizmelerimi geçirdim. Kahve içmeye zamanım kalmamıştı o yüzden geçerken alırım diye düşündüm.Hızlıca gidip tekrar bir notlarımı gözden geçirebilmeye zamanım kalsın diye taksiye atladım.
O sırada telefonumun ekranı yandı."Günaydın güzel sevgilim. Sınavında başarılar."
"Günaydın canım. Teşekkürler."
"Güzelce çalıştın değil mi?"
"Çalıştım."
"Keşke ben bıraksaydım seni."
"Ne gerek var taksiye bindim ben."
"Seni görebilmek için gerek vardı."
"Akşam görüşürüz."
"Seni seviyorum."
"Bende seni seviyorum."
Taksiden inip okulun kantininde kahve aldım ve oturup notlarımı biraz daha okudum o sırada yanıma Erenle Derya gelmişti.
"Günaydın."dedi Eren.
"Günaydın nereden çıktınız hiç farketmedim?"
"Kafayı gömmüşsün notlara."
"Ne yapayım son güne bırakınca böyle oluyor."
"Ee ben sana dedim ama Ala çalış gününde diye dinlemedin."
"Geçerli not alayım yeter Eren."
"Ahahah doğru söylüyorsun."
Eren yanımızdan gidince Derya hemen sorgu suale başlamıştı."Ay bir gitmedi bu da sana mı aşık ne ?"
"Saçmalama Derya."
"Ya boşver onu anlat noldu?"
"Anlattım işte tehdit ettiğini söylemedim onu söylememe rağmen çıldırdı gidip konuşucam falan dedi ben durdurdum işte o da ben rol falan yapamam kabullenecek ben halledicem sen düşünme dedi."
"Sek erkekk ya."
"Manyak mısın Derya?"
"Kızım ne öyle ama ."
Gülüp Eren gelince konuyu kapattık ve sınav yerlerine çıkmak için kalktık.Kağıdımı teslim ettikten sonra sınıftan çıktım. Fakültenin bahçesine çıkıp Derya'yı beklemeye başladım o da benden bir 10 dakika sonra gelmişti.
"Erken bitirmişsin."
"Ee çok zor değildi ya geçerim heralde."
"Basit sormuş ya kral hoca."
"Ay mezun olayım bitsin gitsin Derya başka bir şey istemiyorum az kaldı allahtan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ(YARI TEXTİNG)
ChickLit"Sence de bu abi mevzusu saçma değil mi 3 yaş var aramızda 10 yaş falan olsa neyse." Doğru söylüyordu ben 22 o ise 25 yaşına yeni girmişti. "Nasıl yani?" "Yani Burak diyebilirsin bence." "Ben sana Burak diyeceğim öyle mi?" "Evet Ala." "Mümkün değil...