Kery poprvé v Lunaparku

121 7 33
                                    

Kery se dívala poklidně v obýváku na televizi, kde hrála nějaká blbost, ani ji pořádně nevnímala, prostě se jen chtěla zabavit. Když v tu náhle uslyšela líbezný hlas svého strýce říkající, nebo spíš ječící něco ve stylu:

,,Zapomeňte, já ji na hlídání tomu mrazáku nedám!''

Kery naklonila hlavu na stranu, zjišťující proč se její vždy klidný strýček Příhoda tak durtí, a zbytek jeho týmu ho znuděně/zoufale následoval.

,,Tony, jinou možnost nemáme, nikdo jiný nemá čas a Bucky je dobrý hlídač.''

,,Mluvíš o něm jak o psovi." Řekla Natasha Stevovi a ten po ní hodilvarovný pohled, ruska se tomu však jen ksichtila a upila si ze svého bubble tea.

,,Já navrhoval že by ji mohl hlídat Fury, ale tys to zavrhl Tony." Řekl Clint, opírající se ledabyle o stěnu a kývl na Kiru s malým úsměvem, očividně si nikdo nevšiml že je tam taky.

,,Jo ale jak to tak vidím, zase nad touto nabídkou popřemýšlím.'' Povzdechl si vynálezce a protřel si námahou oči, tato situace mu vycucávala všechny mozkové buňky. Nechat ji na pospas manipulativnímu pirátovi nebo vraždícímu jednoručkovi s vymytým mozkem? Toť oč tu běží.

,,Co se děje? Vy někam jdete?'' Ozvala se Kery, opřela se bradou o dlaň a natáhla se přes celý gauč, vlasy jí spadly přes rameno a začala si jeden pramínek automaticky obmotávat kolem prstu.

,,Fury nám na poslední chvíli dal misi na kterou musíme jet, bohužel všichni, a tady Tony se bojí že když tě tu nechá s Buckym samotnou, tak tě tu najde mrtvou.'' Konstatoval Bruce, čistící si své brýle o své tričko, načež ho Tony spražil pohledem.

,,Ještě abych se nebál, posledně když byl někdo z mojí rodiny poblíž Buckymu, skončili mrtví.''

,,Za prvé, byl to Winter Soldier kdo zabil Howarda a Marii, ne Bucky, za druhé, tímto argumentem se nemůžeš věčně ohánět Tony, Bucky bude brzy jedním z nás pokud to vláda schválí, měl by jsi mu dát šanci na důvěru a já myslím že Keřino hlídání je skvělá příležitost.''

Natasha měla pravdu, Tony to věděl tak jajo všichni ostatní, ale byl moc tvedohlavý na to aby to přiznal, takže si jen povzdechl a přímo na Kiru řekl:

,,Jarvis mě bude informovat o všem co se děje, z této budovy nevyjdeš ven dokud se nevrátíme a Jarvis mě bude informovat o všem co děláš, takže si nemysli že si jen tak zmizíš. A ještě něco, od Barnese se drž dál.''

Řekl varovně, což moc nedávalo moc smysl ta poslední věta když byli oba pod jednou střechou, co měla dělat, utéct na střechu a čekat na druhý příchod Ježíše?

,,No nic, už musíme jít, drž se Kery." Řekl Steve, všichni se s ní rozloučili a Kery je jen pozorovala odlétat v Quinjetu, zatímco se zase zadívala zpět na televizi.

Hodinu nebo dvě se nic nedělo, Kira si uvařila oběd, dívala se na seriály které viděla tisíckrát, sem tam si popovídala s Jarvisem o něčem, a upřímně se už nudila.

,,Ahoj, kde jsou všichni? Snažil jsem se najít Steva ale není tu.'' Přišel do obýváku Bucky, v šedém tílku a černých teplácích, jeho vlasy byly lehce rozcuchané a jeho pohled nevyspaný.

,,Odjeli na misi, Fury je na poslední chvíli odvolal. Jestli máš hlad, udělala jsem nějaké jídlo.'' Řekla Kery a Bucky jen přikývl, šel si nabrat jídlo a pak se vrátil za Kery, sedající si vedle ní, tak to by bylo k Tonyho "drž se od něj dál" radě.

,,Spal jsi vůbec?'' Zeptala se ho hned jak se víc komfortně usadil, chvilku se v jídle prehraboval než si povzdechl.

,,S tím že jsem měl za celou noc naspané dvě hodiny, tak myslím že má odpověď je jasná.'' Řekl a začal jíst, Kery jen přikývla a pak tam spolu seděli v tichosti.

KeryKde žijí příběhy. Začni objevovat