Začátek Srpna. Nejteplejší dny se pomalu chýlily ke konci, ikdyž v New Yorku bylo i v tento měsíc stále teplo. Kery plánovala nějaký výlet, ovšem, jak už to tak bývá, když šla s tím za Tonym, začal okamžitě protestovat.
,,Ne, zapomeň.''
,,Ale Tony, teď máte konečně všichni volno, můžeme si udělat výlet společně s ostatními.'' Žadonila Kery, ale Tony nevypadal že by se mu nějak chtělo.
,,Fakt mě to mrzí, ikdyž vlastně ani ne, ale teď na někoho čekám.''
,,A na koho?''
,,Dobrý den pane Starkuuu-au! Pane Starku, otevřel by jste mi okno prosím?''
Zaslechli hlas nějakého kluka za oknem, který byl ve Spider-man obleku, přilepený na okně, do kterého vrazil.
Tony si jen povzdechl a řekl Jarvisovi, aby tomu pavoukovi otevřel okno, a nebohý pavouček pomalu sklouzl z okna dovnitř budovy.
,,Nazdar mladej, jsi tu načas.''
,,Pro vás vždycky pane Starku.'' Řekl a postavil se, sundal si masku pod kterou se schovávala tvář podobně starého bruneta jako byla Kery, ale pak když si všiml že tam je taky, strnul a Tony se pleštil do čela.
,,Eeehhh...měla jsem za to že tajná identita má být...tajná.'' Řekla opatrně Kery, která stejně šokovaně jako osoba před ní se dívala na něj a on na ni.
,,Já netušil že tu s váma někdo je pane Starku, omlouvám se.''
,,Mladej má se z tebe asi zblázním, ale to už je jedno, Kery tohle je Peter Parker, náš Spider-man, Petere tohle je Kery, moje neteř.'' Představil je s povzdechem a Peterovi šokem spadla brada.
,,Neteř...ty...ty jsi...neteř pana Starka...PANE BOŽE DALŠÍ STARK!'' Jančil Peter jako nadšená 13letá fanynka Justina Biebera a skákal okolo ní jak skokan.
,,Jsem Stark jen z 1/3...možná z 1/4...teď nevím, ale můj táta je jeho nevlastní bratr.''
,,NEVLASTNÍ BRATR?! Pane Starku, myslel jsem že všichni z vaší rodiny umřeli.'' Otočil se na Tonyho překvapený Peter, a Tony jen pokrčil s nezájmem rameny.
,,Hele, já se to dozvěděl až začátkem prázdnin...''
,,TY JSI TU UŽ TAK DLOUHO?! Proč jsme se ještě nepoznali? Moc mě těší Kery, jsem Peter Parker.'' Podal ji ruku a Kery si s ním potřásla, tenhle klučina se jí zamlouval.
,,Kery Noceda.'' Řekla a chtěla mu pustit ruku...ale ono to nemohlo povolit.
,,Uh...Petere? Mohl by jsi mě pustit?'' Řekla s nervózním smíchem Kery a zase trhla se svou rukou, a Peter se snažil taky, jenže to nešlo, byli k sobě přilepení.
,,J-já se snažím, ale nějak se to pokazilo, pane Starkuuuu!'' Zahučel Peter, protože když Kery tahala se svou rukou, trhla moc silně a jak nedával Peter pozor, oba dva spadli na zem, druhá Peterova ruka přilepená k podlaze těsně vedle Keřiny hlavy.
,,Tony? Tak mluvila s tebou ta Kery nebo...'' Vstoupil Bucky do jeho kanceláře, zastavil se když si všiml dvou teenagerů ležících v jistě zajímavé pozici, nadzvedl obočí a skřížil ruce na hrudníku, Tony se moc nesnažil skrývat své pobavení.
,,Jé, vy jste James Barnes! Nejlepší kamarád Kapitána Ameriky! Podal bych vám ruku, ale nějak nemůžu.''
,,Až se přestane Tony chlámat jak osel v říji tak mu můžeš podat co chceš, ale teď chci přestat ležet na zemi!'' Řekla otráveně Kery, červenající se víc jak Stevovy kruhy na štítu.
ČTEŠ
Kery
ФанфикPrázdniny, dva měsíce volna pro děti, dva měsíce mučení pro dospělé. Tony Stark si vesele žil svůj život jako Avenger a Iron Man, když mu najednou osud vmetl pod nohy jeho neteř, o kterou se teď bude muset starat celé prázdniny? Zvládne se Tony post...