Překvapení, jsem tvoje neteř!

230 10 12
                                    

Prázdniny, čas, na který se těší všechny děti už od momentu co jim začne škola v září a noční můra rodičů, která je straší dnem i nocí.

Pro Tonyho Starka to bylo pouze období jako každé jiné, plné práce a zachraňování světa, dnešek se mu ale ovšem velmi líbil, vyspal se dobře, protože neměl v kalendáři žádné pochůzky a ani mise s Avengers, mohl si poklidu dát svou ranní kávu a dělat fakturu, kterou tak dlouho odkládal. Měl pocit že mu dnešek nemůže nic pokazit.

,,Pane, na recepci stojí jistá dívka a říká, že se s vámi musí vidět.''

Jak šeredně se spletl.

,,Jestli jsou to zase skautky se sušenkami nebo nějaká otravná novinářka, odpálkuj je pryč, řekni že nejsem doma.'' Řekl Tony bez zájmu, stále hledící do svého monitoru v dílně.

,,Pane myslím že by jste ji neměl ignorovat, tvrdí že je vaše neteř.'' Tony v ten moment málem vyprskl kafe. Dobře, možná se jen přeslechl, nebo se Jarvis spletl, nebo si z něj zase někdo střílel, každopádně tomu nevěřil ani za nic.

,,Ukaž mi ji na kameře.'' Řekl Jarvisovi a ten mu na hologramu ukázal recepci, kde stála teenagerka, dívající se kolem sebe a čekající na Tonyho s kufrem vedle sebe...to musel být snad zlý sen.

Tony vystřelil ze stolu a sjel svým soukromým výtahem na recepci, kde si to svižným krokem mířil k mladé holce, co tam stála a čekala na něj.

,,Pane já se omlouvám, ale tahle slečna tvrdí že...''

,,Jasný jasný Sharon, já to už vyřeším.'' Odmávl recepční, která se mu snažila všechno vysvětlit, a svůj pohled zaměřil na holku před ním, nevšímající ublížený pohled jeho recepční.

,,Jsem Lucy.'' Zamumlala si pro sebe a odešla, nechávající ty dva o samotě.

,,Ahoj, ty jsi Tony? Páni nejsi zas tak vysoký, čekala jsem že budeš jako táta, ale očividně jsem se spletla, máš štěstí že mám jen jeden kufr protože moc věcí stejně nemám, snad spolu budeme dobře vycházet.''

,,Počkej počkej, zpomal, nevím kdo jsi a ani nevím co se tu děje, ale musela jsi se asi splést, já rozhodně nejsem tvůj strýc a absolutně nemám tušení co tu chceš.'' Zastavil ji Tony v její zběsilé řeči, co se to sakra dělo?

,,Jsi Anthony Stark, syn Howarda Starka, ne?'' Zeptala se a Tony se zarazil, proč by se ho ptala na tak očividnou věc?

,,Jo, jsem a co to má společného s-''

,,Super, takže jsi můj strýc, můj táta je tvůj nevlastní starší bratr, William, asi ti to nic neříká že? Každopádně táta mi tu dal tohle, DNA testy protože věděl že nebudeš věřit a fotku z jeho desátých narozenin.'' Řekla a podala mu složku s vyjmenovanými důkazy pro Tonyho.

Tony si složku vzal a podíval se na její obsah...měla pravdu, a nejen z toho byl v šoku, sakra vždyť on měl nevlastního staršího bratra! A neteř...a bratra!

,,Uhm...dobře fajn." Řekl a vytáhl peněženku, ze které začal vytahovat peníze. ,,Tady máš něco na cestu domů, nevím co se můj takzvaný bratr rozhodl tě poslat sem, ale tady jednoduše nebudeš, takže se pěkně otoč a zapomeneme že se tohle někdy stalo.''

,,Ale já nemůžu domů, nikdo tam není.'' Řekla když ji Tony tlačil k východu z Toweru.

,,No to je sice smutné, ale můj problém to není, takže se měj a příjemnou cestu domů.'' Řekl, dotlačil ji před budovu, otočil se a jednoduše odešel, s tímhle neměl v plánu mít noc společného a už rozhodně nechtěl mít co dočinění s rodinou svého nově nalezeného nevlastního bratra.

,,Pane to bylo od vás trochu kruté nechat tam tu mladou dívku jen tak nechat.'' Řekl Jarvis když přišel Tony do své pracovny, a zněl poněkud vyčítavě, což miliardáře překvapilo.

,,Není to moje starost, nejsem hotel.'' Řekl Tony otráveně a sedl si zpět ke svému stolu, složku kterou mu jeho údajná neteř dala zahodil někam, kde ji už nechtěl najít ani ji chuť hledat, do koše.

,,Pane, zdá se že ta dívka pořád stojí před budovou.'' Oznámil Jarvis po chvíli, ukazující Tonymu jeho neteř stojící tam, kde ji nechal.

,,No to se mi snad zdá...ona to vzdá, uvidíš.''

A on ji sledoval, uběhlo pět minut...

Deset...

Patnáct...

Hodina...

Tři hodiny...

Pět hodin...

A ona tam stále stála, Tony to nechápal jak někdo tak paličatý může existovat (kromě jeho samotného samozřejmě).

,,Jarvisi udělej mi kafe, určitě to vzdá až se vrátím.'' Řekl unaveně Tony, vstal ze svého místa a odešel do kuchyně, kde na něj už čekala čerstvě uvařená káva, pořád přemýšlel nad tou holkou, a červík viny ho začal postupně hlodat.

,,Pane, zřejmě jste měl pravdu, ta dívka už odešla.'' Oznámil mu Jarvis a Tony si oddechl, uchechtl se a zakroutil hlavou, on věděl že ta holka nakonec ode-

,,Omlouvám se, tak je zpátky, šla si jen na jídlo přes ulici.'' Řekl Jarvis po chvíli kdy byl Tonx zaneprázdněn myšlenkami o tom jak má konečně klid.

,,No to si děláš...ugh, bože je tohle možné?'' Řekl Tony, ta holka byla jako trn v patě...nebo hůř, kůl v jeho prde-

Tak se na ni zase díval, jak tam stojí, teď už spíše seděla na zemi, povídala si s náhodným kolemjdoucím který si jí spletl s bezdomovcem (#R.I.PStanLee), a dělila se s ním o její jídlo, to bylo pro Tonyho už příliš.

,,Tak a dost.'' Výtahem sjel dolů, vyšel ven před budovu a podíval se na zem se zamračeným pohledem.

,,Pohni si než si to rozmyslím.'' Řekl Tony a pohodil hlavou dovnitř, brunetka nezaváhala, dala zbytek jídla starému pánovi a se svým kufrem vešla do Toweru.

,,Díky ale...co tak najednou?''

,,Nemohl jsem se dívat jak tam sedíš a vypadáš jak bezďák, nevypadalo by to dobře pro moje jméno...ale je to jenom pro dnešek zítra pofrčíš zpátky domů, jasný?'' Řekl narovinu a ona přikývla, chvíli mezi nimi panovalo ticho kdy se Tony díval kolem s rukama v bok zatímco ona pozorovala jeho.

,,A jak se vůbec jmenuješ?'' Zeptal se po chvíli.

,,Oh, jo promiň, jsem Kery, Kery Maria Noceda.'' Představila se mu s malým úsměvem, Tony jen zamručel a pokrčil rameny.

,,Hmm pěkný, dobře tak pojď, ukážu ti kde budeš spát.''

Nebohý Tony neměl ani nejmenší představu o tom, do čeho se to zase uvrtal.

Guten tag! Já vím psát fan fikci s tématem na letní prázdniny na konci Srpna dává hodně velký smysl, ale je to tak. K.E.R.Y neboli Krypl Extrémní Retardace Ypsylon...ne dělám si srandu má to být zkomolenina mé přezdívky Kezy=Kery...chápeme? Ne? Ne? Tak si třeba polibte prde-

Ehm, inu s Kery to bude ještě zajímavé a máte se na co těšit, takže se mějte a zatím👐.

-Kezy

KeryKde žijí příběhy. Začni objevovat