Příběh mé matky

75 10 17
                                    

Kery jen tupě zírala na osobu před ní. Máma? Nemožné, tahle osoba nemohla být její matka, co se to dělo?!

,,Omlouvám se, ale buď jste blázen nebo jste si mě s někým spletla. Moje matka se jmenovala Morgana, ne Maria...ačkoliv mám pocit že nějakou Marii jsem znala.'' Zamyslela se ještě jednou Kery, snažila se už postavit na vlastní nohy, ale nedokázala se na nich udržet a kdyby ji nechytla Maria, tak by už umývala podlahu vlastním tělem.

,,No, máš pravdu, nejsem tvoje skutečná matka, je to složitější, ale všechno ti vysvětlím. Víš, jsem Morganina sestra, tudíž tvoje teta, ale když ani Morgana a ani tvůj otec neměli čas, hlídala jsem tě, často sis mě pletla s tvou mámou protože-''

,,Jste dvojčata. Proto jste mi byla povědomá. Ale proč si na vás nepamatuju? Mám pocit že před máminým odchodem si nepamatuju nic, nevím jestli to bylo kvůli tomu že jsem byla dítě nebo kvůli něčemu jinému, ale na svou tetu bych si přece měla pamatovat ne?'' Řekla zmateně, ujistila se že dokáže stát bez pomoci a pomalu se pustila Marie.

,,To Morgana. Víš, než ti vysvětlím proč si na nic nepamatuješ, musím ti nejdřív něco vysvětlit. Kery, ty nejsi jen tak někdo, nejsi obyčejný člověk jako ostatní. V tvých žilách už od narození koluje takzvaný gen M, který změnil tvou DNA a geneticky tě vyadaptoval. Což znamená že ti přidal schopnosti a-''

Jenže než mohla Marie pokračovat, Kery zvedla ruku a zastavila ji, vrtěla zběsile hlavou a nevěděla jestli se smát z hysterie, nebo ze zoufalství.

,,Počkejte moment, další hloupost co mi tu říkáte. Gen M? Schopnosti? Opět se musím omluvit, ale kdybych měla nějaké schopnosti, něco bych o tom věděla nemyslíte? A jak se mi ten takzvaný gen mohl dostat do DNA? To bych se s ním už musela narodit ne?''

,,Morgana ho vytvořila. Je to biochemička, která ho aplikovávala do Marie, když tě odnosila jako náhradní matka. Takhle to udělala i s námi ostatními.'' Ozval se Marcus, který se rozhodl vše objasnit na pravou míru. Ovšem nedošel mu jeden zásadní fakt...Kery nepřeslechla tu poznámku s náhradní matkou, o čemž nevěděla.

,,Cože? Náhradní matka? Vy...ty...jsi mě porodila? Já to pořád nechápu, všechno je zamotané.'' Chytla se Kery za hlavu, když jí tam začaly problikávat střípky vzpomínek, které jakoby nebyly její ale zároveň byly.

,,Kery, chápu že je to těžké pochopit, je to matoucí ale jakmile ti všechno řeknu, hned to pochopíš.'' Řekla Marie, nechala Kery se posadit a kývla na všechny ostatní zúčastněné, kteří hned na to odešli z místnosti. Marie poklepala na postel, kde si Kery tedy sedla, a Marie si sedla hned vedle ní.

,,Já a Morgana jsme...byly z trochu jiných poměrů než by jsi čekala. Jak a kde začal náš příběh ti vyprávět nebudu, bylo by to na dlouho. Zkrátka, náš nevlastní otec byl vědec, hodně krutý a jeho jediným cílem bylo vždy udělat vylepšenou verzi superséra. Dělal na Morganě testy, protože byla nejstarší a byla víc odolnější.''

,,Byly to kruté časy, ale v osmnácti se vdala za Jamese Billse, jejího prvního manžela, takže mohla odejít z domu a utéct před otcovými testy. Jenže nevěděla, že kvůli těm výzkumům které na ní prováděl náš nevlastní otec osm let se jí změnila DNA, a když otěhotněla s dvojčaty, její touha po tom dotáhnout výzkumu našeho již mrtvého nevlastního otce už v ní byla.''

Kery tušila kam toto směřuje, nemohlo to dopadnout jinak než to dopadlo a kde to pokračování spěje.

,,Takže vzala základ toho výzkumu, vylepšila ho a začala ho aplikovat do svých ještě nevyvinutých dětí. Za pomocí manželových peněz tak mohla rozvinout svůj výzkum tak, že začala podnikat a najala si i vlastní asistentku, Susan ti snad představovat nemusím.''

KeryKde žijí příběhy. Začni objevovat