Kery na nic nečekala, nechala krabici krabicí a vzala mobil do ruky, vytočila číslo které měla jako první v nabídce a vyčkávala, než se na druhé straně ozval hlas.
,,No ahoj Kery, nakoupily jste s tou Pepper něco? Hele já vím že jsem ti o té oslavě na Srpen měl říct ale-''
,,Tony přišel další balík.'' Utla ho v polovině věty Kery, její hlas byl mdlý, pohled upřený na Susanino tělo.
Na druhé straně bylo chvíli ticho, šel v pozadí slyšet jen hlas Steva, který někomu cosi říkal, a pak tam byl docela hluk.
,,Budeme tam hned jakmile to tu dokončíme, zůstaň u Pepper, nikam samy nechoďte, pošlu k vám Rhodeyho.'' Řekl v rychlosti Tony a zavěsil, no plán dobrý, ale ještě tu pravou Pepper najít.
Za tu její nepřítomnost mohla jistě Susan, byla by to až moc velká náhoda kdyby ne, to jí bylo jasné. Kery se zaměřila na kameru, na kterou Susan pár minut před smrtí křičela.
Jakoby tušila že ji tam ta osoba vidí.
,,Kery? Kery jsi v poho-o můj bože.'' Přiběhla tentokrát skutečná Pepper, stojící ve dveřích a s vytřeštěnými oči se dívala na mrtvolu vedle. Kery jen za ní došla a dala jí ruku na rameno, snažící se s ní navázat oční kontakt, aby se na Susan nemusela nebohá žena dívat.
,,Musíme jít počkat na Tonyho.'' Řekla klidně Kery, stiskla Pepper rameno, donutila ji se na ni podívat. Pepper vypadala šokovaná, a Kery to chápala, až moc jí rozuměla.
,,K..kdo to je? Kery ty...tys...'' Koktala Pepper, byla zmatená a vyděšená, avšak Kery zabolelo u srdce že si myslela, že ji zabila ona. Zakývala hlavou do stran a její stisk povolil.
,,Ne, to byla zase ona. Máme se kde zašít než se Tony s ostatními sem dostanou?''
,,Ano ale...co s ní? Nemůžeme ji tu jen tak nechat.'' Odvětila blondýnka a opět se podívala na mrtvou ženu, žaludek se jí zkroutil nevolí. Kery se rozhlédla kolem a pak zahlédla vrata skladu, neviditelná žárovka se jí rozsvítila nad hlavou.
,,Dobře, pojď mi pomoct.''
_____________________,,Uhni Barnesi, bohatší mají přednost.''
,,To řekl kdo? Navíc Kery mě má radši, měl bych s ní mluvit jako první.''
,,A tohle jsi zas vyhrabal kde ty nafiflená barbíno? Já viděl jak si bereš Natashinu paletku na stíny!''
,,Co s tím moje image má společného plecháči?''
Dohadovali se za dveřmi kanceláře Tony a Bucky, Kery jen převrátila oči a podívala se na strop, počítající kolik skvrn tam objeví.
Ani jednu, smutné.
Bucky s Tonym po nějaké době plné hašteření omylem otevřeli dveře a oba spadli dovnitř, zřejmě se o ty dveře opírali.
,,Bože můžete se chvíli chovat jak dospělí? Bucky ty jsi tu nejstarší, tak přestaň šaškovat.'' Sprdla je Natasha a obešla je, celý tým se nasáčkoval do toho malého prostoru, a Clint si nedovolil neopomenout 'omylem' šlápnout Tonymu na ruku.
Když se oba dva vyhrabali na nohy, Kery se na ně oba s pozdvihnutým obočím dívala, za ní stál Rhodey a nevěřícně kroutil hlavou, Pepper něco telefonicky zařizovala bokem.
,,Ke-''
,,-ry.'' Vydechli oba současně, Tony i Bucky, ale Bucky udělal první kroky k ní, tím zmátl Tonyho který na něj házel své side eye jasně říkající nevoli jeho činů.
ČTEŠ
Kery
FanfictionPrázdniny, dva měsíce volna pro děti, dva měsíce mučení pro dospělé. Tony Stark si vesele žil svůj život jako Avenger a Iron Man, když mu najednou osud vmetl pod nohy jeho neteř, o kterou se teď bude muset starat celé prázdniny? Zvládne se Tony post...