POV: MILA
Het is zo ver Stapelgek wordt gedraaid en de jongens komen aan rennen in hun witte blouse "AAA" Schreeuw ik Liv is alles aan het opnemen dus ik hoef me daar geen zorgen over te maken en kan in het moment genieten. Ik en Liv zingen beide heel hard mee we zijn natuurlijk echte fans.
POV: KOEN
Alle jongens zijn aan het omkleden terwijl ik ik draai aan het zingen ben ik roep nog aan het einde van het nummer "Wat zijn jullie een geweldig publiek laat eens wat horen!" En alle mensen gillen hun longen uit hun lijf man wat een geweldig optreden gaat dit worden, ik ga het podium af en kleed me snel om. Ik scan de kamer en zie alle jongens behalve rob "Waar is Rob?" vraag ik, "Wc hij leek heel bleek" antwoord Milo, ik ren naar de wc's met Mat om te checken op Rob.
POV: ROBBIE
Ik ben snel naar de wc gevlucht ik voelde dat ik moet kotsen en ja hoor daar ging het gelukkig wel in de wc
"Rob?" Hoor ik koen zeggen "Ja" zeg ik zacht "Alles oke?" Vraagt Mat "Umh ja hoor nu wel moest ff kotsen" "100% alles oke anders moet je naar huis he als je je niet lekker voelt" zegt Koen "Ja ik voel me weer goed koentje geen zorgen kom we moeten zo weer op" We rennen met ze alle het podium weer op voor Je blik richting mij.POV: MILA
"JA! Mijn favoriete nummer" schreeuw ik naar Liv, "OMG RAOUL KOMT DICHTERBIJ" schreeuwd Liv en ja we krijgen een boks van Roel en Milo "Dit is echt de beste dag"
Het nummer is afgelopen en dan komt het favoriete nummer van Liv op Bali.POV: ROBBIE
Bali begint mijn nummer ik stap naar voor op het podium om het te starten maar dan voel ik me opeens zo duizelig "Mat" roep ik zacht en daarna wordt alles meteen zwart.
POV: MILO
Ik zie Rob voor mijn ogen flauwvallen ik weet niet wat ik moet doen en roep maar naar de jongens dat ze moeten helpen, ze komen er gelijk aan "Is dit een grap?" vraagt Roel.
-
Is het een grap? Dat zie je in het volgende deel.
JE LEEST
Ik Ben Er Voor Je<3
FanfictionJij (Mila) gaat met je beste vriendin (Liv) eindelijk naar een concert van jullie idolen (Bankzitters). Vooraf leek alles leuk en goed te gaan tot dat het steeds erger werd... *Bankzitters story* *Liefde* Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat z...