POV: MILA
23:26 eindelijk zijn we bij Rob thuis ik maak hem met een fluisterde stem wakker "Rob wakker worden" "Mh" en hij draaid om "Kom we zijn er" Ik krijg geen reactie, ik stap de auto uit en loop naar de andere kant, ik klop op het raam en hij schrikt wakker "Hahahah kom schatje" en ik doe de deur op "Niet lief" hij kijkt me met zielige oogjes aan, ik geef hem een kus en lopen dan naar binnen.
POV: ROBBIE
Mila staat onder de douche en ik lig in bed op me telefoon. "Kan ik binnen komen?" Hoor ik aan de andere kant van de deur "Ja natuurlijk" Ze loopt met haar prachtige bruine haren en met mijn kleding aan de kamer binnen, ik kan niet geloven dat dit meisje mijn vriendin is en blijft maar staren "Lukt het lieverd" vraagt ze lacherig en ik kijk snel weg, ze stapt het bed in en ik sluit haar meteen op in mijn armen "Slaaplekker prinsesje" ik geef haar en kus op haar hoofd "Jij ook schatje" we vallen beide in slaap, zij in mijn armen.
POV: RAOUL
Ik krijg veel vragen op mijn story van Mila en Rob: 'Omg hebben ze?!' vooral die reacties ik plaats nog een story met: Jullie zijn alles in de video van volgende week dinsdag! en de reacties stromen binnen, haat reacties maar ook positieve reacties. Ach ondanks alles denk ik wel dat Mila en Rob bij elkaar blijven ze zijn te schattig.
POV: MATTHY
Ik blijf maar kijken naar de story van Raoul, ik ben heel blij voor hun maar kan Mila niet beter krijgen? die vraag blijft in mijn hoofd afspelen, misschien vind ze Rob helemaal niet leuk en deet ze dit alleen om hem niet voor schut te zetten ik moet het uitzoeken dus stuur Rob een appje:
'Hey Rob, ik dacht misschien vind Mila het leuk om aankomende maandag weer mee te doen met een video? Laat het maar weten maatje!'.-
Liever Mat of Rob?
JE LEEST
Ik Ben Er Voor Je<3
FanfictionJij (Mila) gaat met je beste vriendin (Liv) eindelijk naar een concert van jullie idolen (Bankzitters). Vooraf leek alles leuk en goed te gaan tot dat het steeds erger werd... *Bankzitters story* *Liefde* Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat z...