Zet Rob de eerste stap

122 2 0
                                    

POV: MILO

"HAHAHAH mensen ik loop hier rustig komt deze debiel aanlopen" "Jaja leuk" zegt Rob en we beginnen met ze le te lachen
"Lees je kaartje voor" zegt Mat en Rob begint te lezen "De zoeker mag één persoon naar keuze 5 minuten stil laten staan" "Oke ik ga denk ik deze op Mila in zetten" en ik verstuur het appje naar haar.

POV: MILA

"Ik krijg net een appje van Milo: Hey Mila omdat ik Rob heb gevonden moet je 5minuten stil staan op je plek ps ik kom je halen" vertel ik tegen de camera "Ik ben niet bang voor Milo en alsnog ik zit goed verstopt plus we hebben nog maar 15minuten"

POV: KOEN

Milo sprint naar binnen en zoekt alles af maar hij kan niks vinden "Weten jullie waar Mila zit?" fluister ik naar Mat en Rob "Ja ik zat bij d'r verstopt" zegt Rob en hij kijkt met zijn ogen richting het speeltoestel en terug naar mij. "Ja daar gaat die dikke echt niet in" lacht Mat "Huh waar ga ik nie in" vraagt Milo uitdagend "Nee niks" antwoord ik snel en dan ziet hij wat ik bedoel.

POV: MILA

Ik hoor de jongens benden mij staan en probeer zo stil mogelijk te zijn maar dan zie ik Milo omhoog klimmen "Wat de brie is dit" hoor ik hem zeggen ik zie dat hij bijna boven is ik probeer te ontsnappen maar hij zag me net "Ja gevonden!" "KUT" roep ik en we klimmen naar beneden "Geen slechte plek" zegt Mat en ik geef hem een glimlach, de tijd is om en alleen Roel is niet gevonden.

POV: RAOUL

Ik word gebeld door Milo en ik neem op "Hey spektiet" "Ouwe waar zit je" "Kom naar buiten bij dat paard" 3 minuten later zie ik ze allemaal aankomen lopen "Waar ben je dan?" vraagt Milo en ik open een deur in het been van het paard "Hou je mond" roept Koen "Wat een zieke plek" zegt Rob en we beginnen te lachen, we lopen met ze alle terug naar de uitgang maar onderweg fluistert Rob me iets in: Ik vind Mila leuk alleen denk je dat ze mij leuk vind? "Natuurlijk je bent een super lieve gozer en zo niet boeie jullie kunnen altijd vrienden zijn" fluister ik terug en zie een glimlach op zijn gezicht ontstaan.

POV: MATTHY

"Dit was de video." voordat ik mijn zin kon afmaken onderbreekt Rob mij "Maar voordat de video echt opgelopen is wil ik graag nog wat kwijt, Miel kan je even komen?" Milo en Mila willen allebij naar voren komen "Mila bedoel ik" zegt Rob en iedereen lacht "Lieve Mila.."

-

Wat zou er gebeuren en wat zou Mila antwoorden?.
(Vergeet niet om 00:00 Cupido te streamen op Spotify)

Ik Ben Er Voor Je<3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu