POV: MILA
"Hij zei dat ik het verdiende 5 jaar geleden om." ik gebaar met mijn hand van links naar rechts bij mijn keel.
"En dat ik je niet verdien" de tranen blijven stromen, ik hou mijn handen voor me gezicht. "Hey lieffie nee dit verdien je niet en je verdiend mij zeker je bent een geweldig meisje wat hij zegt is boelshit" hij drukt me tegen hem aan. "Rob?" zeg ik snikkend "Wat is er lieverd" "Wil je me alsjeblieft beloven dat je bij me blijft" "Natuurlijk ik beloof het, ik ga nooit meer weg bij je" ik kijk hem met huilende ogen aan en hij mij met tranen in zijn ogen.POV: ROBBIE
"Wat als ik niet goed genoeg voor je ben en me vader gelijk heeft en gewoon ... moe-" voordat ze haar zin af kon maken zoen ik haar op haar mooie rode lippen. "Niet zulke dingen over jezelf zeggen je verdiend zoveel meer, jij mag vandaag bepalen wat we gaan doen alles wat je wil" "Je bent de beste Robje" ik veeg haar tranen weg met mijn hoodie en maak een broodje hagelslag voor haar.
POV: MILA
Die zoen het was zo perfect maar wacht zijn we wat nu dan ik weet het niet, ik eet het broodje op wat Rob voor me heeft gemaakt maar zie dat Rob niks heeft "Geen honger?" vraag ik "Oh nee geen trek, ik eet later wel iets" antwoord hij met een glimlach. "Al iets bedacht wat je wil doen?" "Jaa voetballen en ik ga je zeker inmaken" zeg ik zelfverzekerd "Ohja weet je dat zeker?" "100%" "Ja wacht maar" en hij tilt me op naar boven.
POV: ROBBIE
"Ik ga me omkleden in de badkamer je kan je hier omkleden als je wil, je mag een voetbal pakje pakken uit me kast" "Dankje" antwoord ze blozend. Nadat we beide zijn omgekleed gaan we naar beneden, ik doe 2 flesjes water en een voetbal in mijn tas. Mila heeft het roze bankzitters pakje aan wauw wat staat het haar goed ik staar even totdat ik merk dat het te duidelijk is "Zie je het?" Antwoord ze lacherig "Oh sorry" "Nee geeft niet, heb je de jongens al geappt dat je niet komt?" "Oh shit nee nog niet wacht even"
-
Misschien nog een deel later maar anders morgen ochtend!
JE LEEST
Ik Ben Er Voor Je<3
FanfictionJij (Mila) gaat met je beste vriendin (Liv) eindelijk naar een concert van jullie idolen (Bankzitters). Vooraf leek alles leuk en goed te gaan tot dat het steeds erger werd... *Bankzitters story* *Liefde* Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat z...