💋16/02/24💋

140 4 0
                                    

POV: MILA

De camera wordt op mij gericht "Lieve Mila.. wil je mijn vriendin zijn en een geweldige relatie tegemoet gaan" Ik begin tranen in mijn ogen te krijgen "Ja" zeg ik en geef hem huilend een knuffel. "Nou dit was de video, Rob en Mila hebben een relatie laat weten in de comments een leuke nickname" verteld Raoul in de camera en drukt hem daarna uit.

POV: ROBBIE

Roel drukt de camera uit en ik kijk naar het meisje in mijn armen, ze is eindelijk van mij en ik geef haar en kusje op haar hoofd. "Gefeliciteerd" zeggen alle jongens tegen mij en Mila en we beginnen te blozen, ik veeg de tranen van Mila haar wang weg en we stappen de bus in. "Naast wie wil je zitten?" vraagt Milo aan Mila "Me schatje" antwoord ze en we gaan samen achterin de bus zitten, ik sla een arm om haar heen en ze legt haar hoofd op mijn schouder.

POV: MATTHY

We zijn bijna terug bij kantoor het is al 18:26. "Boys zullen we Macie pakken" vraag ik "Jaaaaa" zegt Milo en Koen rijd de mac drive in we zeggen onze bestelling en rijden naar de parkeerplaats ik check nog de bon, paar minuten later komt het eten, als het eten op is rijden we terug naar kantoor. "Rob heb je genoeg gegeten?" vraag ik bezorgt omdat hij alleen een medium friet/patat heeft gegeten "St Mila ligt te slapen en ja ik heb niet zo veel honger" fluistert hij. "Sorry maatje"

-

Sorry voor lang geen deel! Wat vinden jullie van het nieuwe nummer? (Cupido)

Ik Ben Er Voor Je<3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu