Wat zou jij doen?

106 1 0
                                    

*De jongens en Mila hebben allemaal een plekje voor hun zelf gezocht met de camera om te vertellen wie ze hebben hier schema: Matthy heeft Koen, Koen heeft Milo, Milo heeft Robbie, Robbie heeft Raoul, Raoul heeft Mila en Mila heeft Matthy*

POV: ROBBIE

We zijn weer met ze alle terug voor de main camera, "Morgen krijgen we allemaal een brief thuis en daar staat in welk onderwerp we hebben en meer informatie dus tot morgen" als Roel klaar is met praten maakt Koen een gekke transition (de helft). Ik zie dat Mila niet heel blij kijkt "Alles oke?" Fluister ik "Ja hoor" "Niet blij met je persoon?" "Jawel hoor maar ik weet niet voel me niet zo goed" "Moet ik je thuis brengen of wil je naar mijn huis?" "Kan je me thuis brengen?" "Natuurlijk" Ik geef haar en kus op haar mooie rode lippen.
Als alles is opgeruimd zeggen we iedereen gedag en breng ik Mila thuis "Slaaplekker prinsesje" "Slaaplekker Robje en rij voorzichtig" "Zal ik doen schatje" "App me als je thuis bent" "Doe ik" we geven elkaar en kus en ik rij terug naar huis.

POV: RAOUL

Na zo'n 20 minuten ben ik thuis maar er blijft 1 ding in mijn hoofd die zoen van Mat en Mila, hoe, waarom? Moet ik het Rob vertellen, ik blijf heel de nacht piekeren en sta op het punt om Robbie te bellen. "Hey schat" lieke komt de slaapkamer binnengelopen "Hey" "Wat is er je kijkt bezorgd" "Beloof je dat je niks zegt" "Beloofd" "Wat zou je doen als jouw vriendin zoent met een jongen terwijl ze in een relatie zit zou je het dan zeggen tegen haar vriend of niet" "Die vriend heeft het recht om te weten en ookal zet ik dan me vriendin voor het blok het is de beste keuze" "Oke dankje schatje" Ik geef haar een kus en we vallen samen in slaap.

*Volgende ochtend*

-

Gaat Roel het serieus doen, is het een slim idee?

Ik Ben Er Voor Je<3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu