POV: MATTHY
Voor het eerst is Koen niet te laat verbaasd me "Koentje" "Ey Mat" "Je bent gwn optijd" "Jaa" en hij veegt met ze hand zijn schouders af "Zo is het wel genoeg" Ik zeg tegen Koen zijn stijl terwijl de camera op ons is gericht en geef hen daarna zijn kleding:
"Koen word The Joker 2.0 mensen" roept Koen als hij de wc uitloopt en ze kleding showt, we maken snel foto's omdat we een beetje uit zijn gelopen maar binnen 10minuten ze klaar "Later goos" "Later!" Ik verlaat het gebouw en rij weg.
POV: KOEN
Jaja die Mat is al weg en dikke Milo komt al aangelopen "Maatje" "Maatje" we geven elkaar en knuffel en lopen naar de zaal, we gaan voor de camera staan "Goed Milo ik mag jou gaan stijlen als bekende zanger en natuurlijk gaat dat niemand anders zijn dan Danny vera" "Hopate die is lekker!" Ik geef hem een blauw pak en als hij hen aanheeft geen we meteen foto's maken, Milo heeft een gitaar in zijn hand want dat hoort bij Danny. "Ey thanks voor de gezelligheid, ik heb de foto dus ik ga er van doorr" "Doeii" roept Milo nog snel als ik de deur uitloop.
POV: MILO
Boekhoudertje Rob zit al te wachten op de gang "Jo Rob kom maar" en hij komt er gelijk aan, ik vertel hem zijn Stijl en geef hem ze kleding:
"Gadver dit is echt nie mijn ding" "Jaja kom er nou maar gwn uit" Ik schiet meteen in de lach als Rob in zijn kakkers pak naar buiten loop "Kom wees snel dan kan ik dit snel weer uittrekken" 5 minuten later zijn er foto's gemaakt en ben ik erg te vreden "Je was een goed model Rob" "Dankje maar Ga nou maar voordat Roel zo komt" Ik loop het gebouw uit.
POV: ROBBIE
"Roeltjee" "Maatje" Ik geef raoul en knuffel en dan gaan we meteen opnemen "Lieve Roel jouw stijl is... de jaren 90, dus eigenlijk hoef ik niks te doen" hij begint te lachen "Maar dat zou ook lullig zijn dus ik heb wel een outfitje voor je" ik geef de outfit en hij loopt naar de wc, als hij klaar is met omkleden begin ik te lachen:
"Ik zie er nie uit" "Wel joh Roel kom dit is echt goed" Ik heb al best wel snel een goeie foto en ben er heel te vreden mee "Bedankt voor deze dag!" "Wederzijds" antwoord Roel, we lopen samen het gebouw uit en rijden weg in onze auto's.
-
Volgende deel lees je morgen (de onthulling.)
JE LEEST
Ik Ben Er Voor Je<3
FanficJij (Mila) gaat met je beste vriendin (Liv) eindelijk naar een concert van jullie idolen (Bankzitters). Vooraf leek alles leuk en goed te gaan tot dat het steeds erger werd... *Bankzitters story* *Liefde* Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat z...