POV: MILA
Ik zit gezellig naast Raoul in de auto het is super gezellig met alle jongens en we zijn al over de helft. "Alles oke daar achterin?" vraagt Rob "Ja alles goed" antwoorden ik en Raoul in koor en we schieten in de lag "Wat vind je van Rob?" fluistert Roel zegt naar me "Ik zie dat je vaak naar hem staart" Ik val stil "Je kan alles zeggen ik lul niks door" hij steekt ze pink uit en ik klem mijne eromheen "Hij is super lief en ik denk dat ik hem echt leuk vind maar is dat niet raar?" fluister ik richting Raoul "Nee op de manier hoe hij terug kijkt naar jou kan het niet zijn dat hij NIET op jou verliefd is" Ik begin te blozen "Jullie worden echt een leuk koppel" "Dankje Roel" "He! Niet smoezen waar andere bij zijn" roept Koen "Sorryy hoor, niet zo boos doenn" zeg ik sarcastisch en iedereen lacht.
POV: MILO
Aangekomen op bestemming begin ik al weer trek te krijgen "Zullen we eerst wat eten voordat we verstoppertje gaan spelen" "Ja tuurlijk die dikke moet weer eten maar oke" roept Koen na het eten zetten we alle camera's neer en gaan weer opnemen
"Dit keer word de zoeker bepaald door het rad iedereens naam staat er in" zodra Mat klaar is met zijn zin spint hij het rad het land op Milo.
"JAA MILO MAG ZOEKENN DAT WORDT EITJE" roept Robbie hart "Jaja wacht nou maar ik ga jullie allemaal vinden" Ik word geblinddoekt en tel tot 120.POV: ROBBIE
Milo word geblinddoekt en voordat hij aftelt fluistert Mila in oor: Ik weet niet waar ik me moet verstoppen. Zodra Milo is begonnen met tellen pak ik de arm van Mila en we sprinten weg naar binnen, we klimmen naar boven in het speeltoestel en gaan op een plek zitten waar we makkelijk twee kanten kunnen opgaan "Kijk als Milo van rechts komt kan ik via links weg en als hij via links komt ga ik via recht" leg ik uit ana de mensen "Maar gelukkig heb ik gezelligheid en ben ik niet alleen" Ik richt de camera om Mila en ze begint te lachen "Sstt" en ik druk mijn vinger op haar lippen ze doet me na en legt haar vinger op mijn mond ik druk de camera uit en het ontstaat in een zoen.
POV: MILO
"Goed ik ben eindelijk klaar met tellen en mijn tactiek is dat ik Mila eerst wil vinden want ja meiden kom op die kunnen hier niet goed in zijn" Ik loop richting de houten achtbaan en ga eerst buiten zoeken. "Ook dit keer hebben de verstoppers een briefje gekregen met iets er op maar alleen als ze gevonden worden mag het gebruikt worden"
-
Hoe gaat het aflopen tussen Rob en Mila? Dat zie je in het volgende deel!
JE LEEST
Ik Ben Er Voor Je<3
FanfictionJij (Mila) gaat met je beste vriendin (Liv) eindelijk naar een concert van jullie idolen (Bankzitters). Vooraf leek alles leuk en goed te gaan tot dat het steeds erger werd... *Bankzitters story* *Liefde* Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat z...