POV: MATTHY
Het is 10uur, Koen had gister een transition opgenomen en ik maak hem af "Ja jullie hadden Koen verwacht maar nee ik ben het" ik maak de envelop open met de camera op mij gericht "Jullie weten al dat ik Koen heb maar hoe moet ik hem gaan stijlen.." Ik pak het kaartje uit de envelop laat het eerst aan de kijkers zien en lees het dan hard op "Supervillan" Ik begin te lachen "Dit is echt geweldig mensen".
POV: KOEN
"Mensen het is tijd om de envelop open te maken, ik mag Milo stijlen als" Ik maak langzaam de envelop open en dan lees dan "Bekende zanger" er schiet gelijk iets binnen in mijn hoofd "Jaja dit gaat hilarisch worden"
POV: MILO
"Tuurlijk moet ik die dikke stink Brabander krijgen, nee grapje Love jou Rob maar goed mensen die tijd is aangebroken als wie of wat mag ik Robbie van de Graaf stijlen....Kakker wat is dit mensen" Ik ga helemaal stuk "Ik ga Rob zo voor schut zetten wat mooi"
POV: ROBBIE
"Ik heb mijn grote vriend Raoul, als model ben ik daar heel blij mee want ja hij is snel te vreden allen de stijl gaan we nu achter komen...Jaren 90, ik hoef alleen Roel neer te zetten" ik kom niet meer bij van het lachen "Ik weet wel iets, ik ga even spelen bestellen en dan zie ik jullie donderdag als alles binnen is hopelijk"
POV: RAOUL
"Ik heb Mila getrokken als mijn model, als super mooie vrouw ga je daar wel de meeste punten mee scoren maar hopelijk is het thema ook goed...Sporter, als goed is zit of zat Mila op dansen dus dit komt wel goed uit"
POV: MILA
"Heyy, zoals jullie al weten heb ik Mat en nu gaan we samen erachter komen in welke stijl ik hem mag stijlen...Bekend tv programma, oee ik weet iets leuks jullie kennen vast allemaal wel Kid danger wat als ik hem als Kid danger ga stijlen dat is toch leukk!" Ik ben echt super blij, ik druk de camera uit en ga meteen spullen bestellen voor de outfit.
-
In het volgende deel zie je alles achter de schermen van de opnamens en komen ze er achter wie wie heeft getrokken of worden er nog meer dingen gesproken wat slimmer was geweest om geheim te blijven dat lees je morgen...
JE LEEST
Ik Ben Er Voor Je<3
FanfictionJij (Mila) gaat met je beste vriendin (Liv) eindelijk naar een concert van jullie idolen (Bankzitters). Vooraf leek alles leuk en goed te gaan tot dat het steeds erger werd... *Bankzitters story* *Liefde* Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat z...