Perfecte Plaatje 3.0

103 1 0
                                    

POV: MILA

De deur valt dicht ik zie 2 jongens staan de ene iets kleiner als de ander en dan besef ik me dat het Rob en Koen zijn, ik sta op en ren in Rob's armen "Ik dacht dat je dood was" tranen rollen over mijn wang "Tuurlijk niet schatje" hij plant een kusje op mijn hoofd, ik laat Rob los en geef Koen ook een knuffel "Man jullie maakte ons echt bezorgd" zegt Roel met tranen in zijn ogen en rent naar de jongens, iedereen komt erbij voor een groepsknuffel en zo blijven we wel 3minuten staan.

POV: MILO

"Maar goed kom ik heb honger" zeg ik en we eten samen all het eten op. "Waarom namen jullie je telefoon niet op" vraagt Mat "Deze gozer lag te pitten en mijn tel was leeg" zegt Rob met en geïrriteerde stem "Ja sorry ik was vergeten dat we opnamens hadden" we beginnen met ze alle te lachen. Het is 17:46 en het eten is op "Gaan we nog een video opnemen?" vraag ik aan de jongens "Ja maar wat dan?" vraag Koen "Perfecte plaatje" vraagt Roel "Umh ja maar hoe?" en ik kijk hem verward aan.

POV: ROBBIE

Roel legt het idee uit en maakt de kaartjes met alle namen er op "Ik hoop dat ik jou trek" fluister ik in Mila's oor, ze glimlacht maar niet haar normale zou er iets mis zijn? ik laat het maar gaan en focus me op Roel die nog aan het uitleggen is.
Alle camera's zijn klaar gezet en ik start de video "Vandaag gaan we Het perfecte plaatje 3.0 doen" Iedereen begint te juichen, Roel legt het uit en daarna pakt Koen het eerste kaartje..

-

Wat zou er mis zou met Mila...

Ik Ben Er Voor Je<3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu