Gebeurt dit echt

129 1 0
                                    

POV: MILO

Ik zit al 15 minuten te zoeken en dan heb ik eindelijk iemand gevonden "Ja koen gevonden!" "KUTZOOI" "HAHAHAH" koen komt naast me staan "Mag ik mijn briefje open maken?" "Jazeker" zeg ik "De zoeker mag één persoon na keuze laten schreeuwen" "Ja die is lekker dankje koentje" "Jaja nog 40 minuten heb je ik zou snel doorzoeken" "Ik ga denk Roel laten schreeuwen" Ik app roel dat hij moet schreeuwen en paar seconde daarna hoor ik in de verte gekrijs.

POV: MILA

We schrikken uit de zoen als we gekrijs horen "Dat is Roel" lacht Rob en ik lag mee "Dat betekend dat iemand is gevonden toch" vraag ik "Ja volgensmij wel, zullen we iemand bellen?" "Matthy?" vraag ik "Isg" en Rob begint Mat te bellen "Hey josti" roept Rob naar Mat aan de andere kant van de telefoon "Hey josti" roept hij terug "Waar zit je verstopt?" vraag ik "Ik loop achter Milo aan zit nu in de bosjes, hij heeft niks door" Ik en Rob schieten in de lag "Waar zitten jullie?" "Binnen speel plaats" lach ik naar Mat "Natuurlijk echt iets voor jullie, maar ik ga wat Milo beweegt weer" "Joe" roepen ik en Rob tegelijk en we hangen op.

POV: MILO

10 minuten verder voel ik ogen in mijn nek branden ik draai me om en zie net Mat weg glippen "Ja Mat gezien" "GRIEP ZOOI" ik en Koen beginnen te lachen "Het ging zo goed" "Tuurlijk Mat, kom maardoor met dat kaartje" zegt Koen "De zoeker mag één persoon willekeurig zijn live locatie vragen" "Oke van wie zou ik doen" "Rob" zegt Koen en ik app naar Rob: Hey maatje stuur je live maar (het hele potje blijft hij aan).

POV: ROBBIE

Ik krijg een appje van milo, nee meen je niet ik zit op zo'n goeie plek "Tyfus" "Wat is er?" vraagt Mila bezorgd "Ik moet heel het potje me live loca delen "Oe ja dat is niet goed" Ik druk de camera aan en vertel wat ik moet doen en voer het uit. "Gaan we nu opsplitsen?" "Ja ik denk dat dat het handigste is anders gooi ik jou voor de bus" "Oke doei Robje" Ik klim uit het speeltoestel en ren naar buiten "Nu is het gewoon rennen hopen dat Milo me niet ziet en hem vermoeid maken" zeg ik tegen de camera maar dan loop ik Milo tegen het lijf.

-

Wie gaat verstoppertje winnen?

Ik Ben Er Voor Je<3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu