POV: MATTHY
Ik en Mila zijn na 20minuten terug bij kantoor we besluiten film te kijken dus pakken we wat eten en gaan boven op de bank liggen "Zou het goed komen tussen mij en Rob" "Tuurlijk wel, hij is nu gewoon beetje boos maar hij draaid wel weer bij" "Denk je dat het mijn schuld is" "Je kan er niks aan doen als je hem niet leuk vind uiteindelijk maar ja misschien was het de verkeerde timing maar dat zou meer aan mij liggen" Ik open mijn armen en ze komt in mijn armen liggen.
POV: KOEN
We zijn nogsteeds met ze alle in het ziekenhuis nouja behalve Mat en Mila dan "Ik kan dit alles er echt niet bij hebben, ik wil hier weg" zegt Rob "Ik snap je" De dokter loopt binnen en geeft water aan Rob "Dank u, weet u misschien wanneer ik naar huis mag" "Als je je nu goed genoeg voelt mag je gaan onder begeleiding van deze jongens" "Ja ik voel mij goed, dank u wel" hij at meteen zijn water en kleed zich om in zijn normale kleding "Klaar voor maatje" "Terug naar kantoor?" vraagt hij aan me "Ja dat bedoel ik" "Mh ik weet niet" antwoord hij "Bij wie wil je in de auto?" vraagt Milo als we buiten staan "Koentjee" Ik en Rob stappen samen in en rijden naar kantoor, Raoul en Milo volgen ons.
POV: MILA
Ik en Mat zijn film aan het kijken, maar toch blijf ik denken aan Rob totdat ik een kusje voel op mijn rug, Mat geeft kusjes vanaf mijn schouder naar mijn lippen ik bevries, ik wil dit helemaal niet "Mat, niet nu" hij gaat nogsteeds door "Mat, alsjeblieft" hij gaat met ze hand naar mijn heupen, ik duw hem van me af en ren de kamer uit, tranen staan in mijn ogen ik heb een domme keuze gemaakt.
POV: ROBBIE
Onderweg naar kantoor word ik gebeld het is Mila "Moet ik opnemen?" "Doe wat je hart zegt" Ik negeer het telefoontje, nu is niet het juiste moment ik heb te veel aan mijn hoofd maat waarom zou ze me bellen als ze weg was gerent..
POV: MILA
Ik probeer Robbie te bellen, hij staat nogsteeds in mijn contacten als: Mijn schatje💕. Maar hij neemt niet op, ik verschuif alles in de kamer waar ik nu ben, doe de deur opslot voor als Mat komt en zet muziek op. Het enige wat nu helpt is mijn hoofd leeg maken met Dansen.
-
Bijna het einde van het boek😄Laat zeker weten jullie mening achter en of er ooit een 2de boek moet komen (oftewel een vervolg)
JE LEEST
Ik Ben Er Voor Je<3
FanfictionJij (Mila) gaat met je beste vriendin (Liv) eindelijk naar een concert van jullie idolen (Bankzitters). Vooraf leek alles leuk en goed te gaan tot dat het steeds erger werd... *Bankzitters story* *Liefde* Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat z...