Hou je van me

109 2 0
                                    

POV: MILA

Het gaat super goed met dansen misschien moet ik stoppen met mijn tussen jaar en gewoon verder gaan, na 2 uur ben ik helemaal kapot en besluit opnieuw Robbie te bellen maar mijn oog valt op een appje van Mat:

Kwalletjee🤟🏻

Ik moet het weten
hou je van me?

Ik weet het niet sorry Mat..

Denk goed na volg je hart
Wie vind je leuker Mij of Rob

Dit alles van ons is een misverstand
Sorry maar ik vind Robbie leuk.

Dat is oke vrienden?

Zeker weten Kwalletjee!

Ik hoor geklop op de deur, ik haal het slot er af en zie Mat staan "Het spijt me" "Het is oke ik vergeef je" "Knuffel?" Ik val in zijn armen, ik ben blij dat het vriendschappelijk is en ik een goeie, lieve boy bestie heb.

POV: ROBBIE

"Koen?" "Ja maatje" "Ik denk dat ik Mila nog leuk vind na alles" "Dat is toch oke" "Ja maar wat als ze voor Mat kiest" "Dat kan maar dan worden jullie gwn goeie vrienden, als het echte liefde is komen jullie wel weer bij elkaar" "Thanks maatje" "Maar als ze nog een keer jouw hart breekt gaat ze er aan" Ik schiet in de lach, we zijn eindelijk aangekomen op kantoor ik pak boven mijn spullen, als ik de kamer wil uitlopen bots ik tegen Mila aan.. "Sorry dat was niet mijn bedoeling" "Het is oke" antwoord ik ongemakkelijk "Kunnen we praten?" "Ja graag zelfs" antwoord ik we gaan zitten op de bank "Ik en Mat zijn niks ik kwam er achter dat ik hem helemaal niet leuk vind en dat we beter vrienden kunnen blijven, ik vind jou leuk Rob" het lijkt alsof ik in een droom zit, ik krijg niks uit mijn mond "Rob?" Ik schut me hoofd "Umh sorry" "Heb je het gehoord" "Ja, om eerlijk te zijn vind ik jou ook nogsteeds leuk maar.."

-

Klifhanger...vanavond al weer het laaste deel

Ik Ben Er Voor Je<3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu