Gaat het gebeuren?!

142 1 0
                                    

Robbie's telefoon:

Bankzitters👑

Hey jongens ik ben er vandaag niet dus jullie kunnen de video zonder mij opnemen ik ben er morgen weer!

Oh oke maar waarom als ik vragen mag?~ Roelliee💪

Ik heb even een dagje nodig samen met Mila, ik leg het morgen wel uit.

Is goed maatje!~ Koentjee🤙

Veel plezier!~ Mat🤟

Success met de video!

Dankje Rob~ Milotjee👊

"Waar wil je eigenlijk voetballen?" "Weet jij iets wat open is?" vraagt Mila "Oh ja ik weet wel iets" ik pak haar hand en we lopen naar de auto we stappen in en ik zet de navigatie aan.
*Aangekomen*
"Heb je al zin om afgemaakt te worden smurfje" "Hahahah ja denk het ook kleintje wacht maar" we lopen naar het veld, "Gelukkig het is rustig" zeg ik opgelucht "Hoezo dat?" vraagt Mila "Dan heb ik meer tijd voor jou om je in te maken" zeg ik uitdagend "Ohja kom dan" zegt ze lacherig man wat hou ik van haar.

POV: MILA

Ik en Rob staan tegen over elkaar precies in het midden in het veld ligt de bal Rob telt af bij 0 rennen we allebei de kant van de bal af maar die kleine smurf is sneller bij de bal "Kom maar halen Mieltje" Ik begin te lachen en pak de bal van hem af, ik ren naar zijn doel en scoor "Zozo mevrouw kan voetballen" "Ik zei het toch" hij steekt ze tong uit "Tot de 3 goals?" "Makkelijk" antwoord hij.
*40 minuten later het is 3-4 geworden voor Rob*

POV: ROBBIE

"Oee net niet gewonnen" zeg ik uitdagend naar Mila "Grappig hoor het scheelde niet veel" "Oke je bent wel goed" "Dankje" antwoord ze trots "Maar ik verdiend wel een prijs toch?" "Waar zat je aan te denken" Jouw nee sukkel dat kan je toch niet zeggen misschien vind ze je helemaal niet leuk "Je doet morgen mee met opnamens" "Wat ik?" "Ja! De jongens vinden het zowieso ook gezellig" "Ik weet niet hoor" "Alsjeblieft voor mij" ik kijk haar zielig aan.

-

Oee welke video gaat het worden

Ik Ben Er Voor Je<3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu