Slim idee?

107 1 0
                                    

POV: MILA

1 uur verder, Rob en Koen zijn er nogsteeds niet en ze nemen beide hun telefoon niet op. "Moeten we niet de politie bellen?" fluister ik zacht naar Mat "Nee komt goed het is vast een grap we wachten nog even" Ik ben helemaal ana het trillen wat als ze dood zijn of ze zijn ontvoerd. "Kom je trilt helemaal" Mat tilt me op, loopt naar de studio boven en legt me op de bank met een deken over me heen. "Dankje Mat" "Tuurlijk geen probleem" hij wilt de kamer uitlopen "Wacht Mat.. kan je bij me blijven ik wil niet alleen zijn" hij draaid zich om en knikt.

POV: MATTHY

Mila ligt in mijn armen we zijn een film aan het kijken paar minuten later is de film afgelopen en er is een dodelijke stilte. "Stel je voor er is iets gebeurd met hun" aan de klank hoe Mila het zegt voel ik dat ze een paniekaanval gaat krijgen "Rustig het is oke ik ben bij je en zou erg zou het niet zijn, ze staan vast in de file echt Rob laat je niet in de steek" Man wat wil ik dat dit meisje van mij is, ze begint hoger in haar ademhaling te zitten ik raak in paniek en plant mijn lippen op die van haar, het voelt eindeloos te duren en haar lippen voelen warm en zacht tegen de meine.

POV: KOEN

Ik word wakker met gebonk op de deur "Jaja kom al" Ik loop in mijn ochtend jas naar de deur en zie Rob staan hij is helemaal nat door de regen. "Umh Hoi?" "Waar de Brie bleef jij! Ik dacht dat je dood was" "Wat doe normaal" Ik trek hen naar binnen en geef hem een handdoek "Thanks" "Maar wrm dacht je dat ik dood was?" "Leg ik onderweg wel uit, kleed je om we hebben opnames" "Oh" 10min later en we zijn onderweg naar Kantoor.

POV: MATTHY

Ik en Mila zijn nogsteeds bezig het voelt als kerst maar dan is dit meisje niet echt van mij, ik merk dat haar ademhaling is gezakt maar we blijven doorgaan totdat we de deur horen open gaan..

-

Zou het Roel zijn die de deur open doet of toch iemand anders?

Ik Ben Er Voor Je<3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu