Blijf bij me

224 2 0
                                    

POV: MILO

"Denk je weer dat je kan optreden maatje?" "Ja ik denk het wel" antwoord Rob, Raoul trekt hem overeind en we rennen met ze alle terug naar het podium.

POV: ROBBIE

We zijn met ze alle aan het rennen naar het podium we hebben nog maar 45min maar daarvan willen we wel echt een goeie show van maken voordat ik op het podium stap kijk ik Mila aan. "Alles oke?" Vraagt ze "Umh ja maar kan je hier blijven voor de zekerheid" "Natuurlijk" antwoord ze met een lach, na 45 minuten zijn we klaar en ik ben helemaal gesloopt.
"Bedankt voor het wachten" zeg ik tegen Mila "Geen probleem maar ik ga naar me vriendin als je het niet erg vind app me maar als je me nodig hebt" "Zal ik doen" zeg ik met een lach voordat ze weg loopt geeft ze nog snel een knuffel, haar knuffel voelt zo warm aa- maar Mat haalt me al uit mijn gedachtens, "Trots op jullie" zegt Mat en we lopen met ze 5 terug de kleedkamer in.

POV: MILA

Ik geef snel Rob een knuffel voordat ik vertrek, en loop dan weg man wat ruikt hij lekke- dan komt Liv opeens in me gedachte "OMG EN HOE WAS HET" "Ze zijn super aardig maar ik vertel het je wel onderweg naar huis" we lopen richting de auto en ik vertel alles aan Liv uiteindelijk stoppen we bij de Mac drive om eten te halen en rijden we daarna door naar Liv haar huis we gaan daar logeren. "Maar wacht nu heb je toch Rob's nummer?" vraagt Liv "Umh ja wat is daarmee" antwoord ik lacherig "Stel je voor jullie worden een koppel" en ze kijkt me met een verliefd gezicht aan, "Wel nee hij mag dan wel single zijn en knap maar nee dat is raar" "Kom op je bloost helemaal" misschien heeft ze gelijk en vind ik hem wel leuk ik weet het niet ik moet er over na denken.

POV: LIV

100% dat ze Rob leuk vind ze bloost helemaal echt super schattigg "Zullen we maar gaan omkleden en slapen, ik ben best wel moe" zegt Mila "Ja natuurlijk is goed" We kleden ons om en gaan in bed liggen "Niet vies dromen over Rob he" "Hou je mond" komt zacht uit Mila's mond ik moet lachen, "Slaaplekker Liv" "Slaaplekker Miel".

POV: KOEN

"Dat meisje Mila toch is dat niet iets voor jou Mat?" "Wat wel nee zag je niet hoe ze naar Rob keek wel echt romantische" Ik zie Rob in mijn ooghoek stiekem blozen "Ik wist het!" Schreeuwd Raoul door de kamer "Wat wist je?" Vraagt Rob van niks merkend "Jij hebt een oogje op Mila" "Wat wel nee jullie praten onzin" "Ze is 19" Milo kijkt Rob met een smoor verliefd gezicht aan "Rot op Milo" "Ze is best een leuk meisje en ze past ook echt wel bij je Rob" zeg ik maar snel tegen hem "Thanks Koen maar ik weet nie hoor.."

-

Vanavond weer een deel! Beetje druk met toetsweek maar doe me best!

Ik Ben Er Voor Je<3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu