POV: MILA
Rob wil zijn nummer starten maar dan valt hij flauw ik krijg overal kippenvel "Als alles maar goed gaat" zeg ik tegen Liv "Natuurlijk wel maar de jongens weten echt niet wat ze moeten doen" "Was er nou maar iemand die kon helpen" antwoorde ik "Omg Miel ga!" "Sorry wat ik kan toch niet zo maar dat podium op" "Jij hebt dit eerder mee gemaakt je weet wat je moet doen kom op red zijn leven" "Je hebt gelijk" antwoorden ik. Zonder er bij na te denken klim ik over het hekje en klim het podium, met verbazing kijk ik de beveiliging aan maar die geven toestemming.
POV: RAOUL
"Sorry mensen de show ligt stil, we moeten Rob helpen" Ik en de andere jongens tillen rob naar de kleedkamer en is er een meisje gevolgd "Hoi?" Zeg ik "Mila, maar dat boeid niet waar is Rob ik moet hem helpen" als ze Robbie ziet rent ze er naar toe.
POV: MILO
"Kunnen we je helpen?" vraag ik aan het meisje "Ja kunnen jullie hem wakker maken" "Natuurlijk" zegt Koen en schut hem wakker, met zweet op Rob's voorhoofd en hyperventilerend wordt hij wakker. "Rustig maatje we zijn bij je" zeg ik tegen Rob hopelijk wordt hij snel rustig.
POV: MILA
"Hey Rob je zit nu in een paniekaanval geen zorgen ik ben Mila en ga je helpen, ik ga je vragen stellen en je moet ze beantwoorden voor me"
Rob knikt "Oke leg je hand op je buik hoofd omhoog en probeer op je ademhaling te letten" Rob volgt alle handelingen die ik zeg. "Wat heb je ontbeten?" Vraag ik "Umh broodje pasta" antwoord hij langzaam "Neem je tijd, haal je genoeg adem?" Vraagt Koen "Beetje" antwoord Rob "Adem met me mee adem in, adem uit, adem in, adem uit goedzo volg me" ik probeer alles om Rob eruit te krijgen
Uiteindelijk na zo'n 20 minuten is hij rustig geworden.POV: ROBBIE
"Dankje Mila, ik dacht dat ik me leven voorbij zag flitsen maar je hebt me gered dankje" Ik geef haar een knuffel en ze knuffelt terug. "Man wat was dat eng" zegt Matthy "Heb je dit wel eens vaker?" Vraagt Mila "Nee eerste keer" antwoord ik "Mag ik je nummer voor als het weer gebeurd?" Vraag ik aan Mila "Natuurlijk het is 06...." "Wacht je bent wel 18+ toch?" vraagt Koen "Hahah ja ik ben 19" antwoord Mila.
Haar bruine haren zijn zo mooi in het licht wau- nee Rob erbij blijven je kent haar noggenees zo goed.-
Wat gaat er gebeurenn
JE LEEST
Ik Ben Er Voor Je<3
FanfictionJij (Mila) gaat met je beste vriendin (Liv) eindelijk naar een concert van jullie idolen (Bankzitters). Vooraf leek alles leuk en goed te gaan tot dat het steeds erger werd... *Bankzitters story* *Liefde* Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat z...