Gesnapt..

115 1 0
                                    

POV: RAOUL

Mijn video is eindelijk klaar ik kijk om me heen om Mat en Mila te zoeken maar nergens te vinden, "ETEN" Milo komt binnen met 2 tassen van de snackbar, ik begin te lachen "Waar zijn Mat en Miel" vraagt hij "Geen idee boven denk ik haal ze wel denk jij maar de tafel" "Isg papa"
Ik zie al snel dat er 1 kamer boven dicht is en loop er heen.

POV: MATTHY

De deur gaat open ik en Mila schrikken ons rot en trekken ons weg van de zoen maar volgensmij net te laat "Wtf Mat" schreeuwd Roel naar me, zonder iets te zeggen word ik door hem bij mijn arm gepakt en de kamer uitgehaald "Wat bezield jou!" "Ja sorry oke" "Ze heeft gwn een vriend he! Wou ze het wel!?" "Ja ze wou en ik weet niet wat er gebeurde het ging gwn van zelf oke" "Rob gaat zo boos zijn" "Rob hoeft dit niet te weten" "Nee misschien inderdaad niet want misschien is hij wel dood en loop jij te bekken met ze vriendin!" "STOP MET SCHREEUWEN" Roept Mila hart als ze de kamer uitloopt.

POV: MILA

"Roel het was gewoon een misverstand ik voel niks voor Mat" "Ja prc ze had een paniekaanval en ik wist niet wat ik moest doen" "Laat maar eten is er" zegt Raoul met een trieste stem, Ik durf  Mat niet meer aantekijken, ik loop naar beneden en ga naast Milo zitten. De sweer is grimmig niemand druft iets te zeggen
"Hebben jullie Koen en Rob al gesproken?" vraagt Milo om de stilte te verbreken "Nee, ik hoop dat alles goed ko" voordat ik mijn zin kan afmaken valt de deur dicht..

-

Gaat Roel het vertellen aan Rob of komt hij er zelf achter?

Ik Ben Er Voor Je<3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu