1. Bölüm

2K 46 17
                                    

Herkese merhaba. Bu benim ilk yazım umarım seversiniz. Biraz farklı olabilir. Hem seriye bağlı hem bağımsız.İyi okumalar

Ozou, Ryuuji ve Koata. Üçüz kardeşler... Üçüz çocukları olan bir ailenin bir çocukları daha olacaktı. Onlar daha 1 yaşındalardı. Fakat aile bebeği aldırmayacaklardi.

9 ay sonra

Mayıs ayında Mayoko Furuya doğdu. Üçüzler kız kardeşlerini görünce şaşırdılar. Güldüler. Sevdiler. Mayoko ve üçüzler büyüdü...

***

Mayako 4 yaşına gelmişti. Ozou, Koata ve Ryuuji'nin futbol seçmelerine gitmişti. O sırada o da katılmak istedi. Babası ve annesi onaylamak istemediler. Fakat Mayoko ağlamaya başlayınca kabul ettiler. Kardeşleri seçilmişti. Başkan Kinzo Momo-Yama istemedi fakat kız oyuncum var reklamı için kabul etti.

8 yıl sonra

"Koata odamdan çık." Mayako 12 üçüzlerse 13 yaşına gelmişlerdi. "Hayır çıkmayacağım." diyince ona bir yastık attım. Beni kovalamaya başladı

Bahçeye inince Ozou ve Ryuuji onu tuttu iyi ki tuttular. Evin zili çalmıştı. Gelen Shou Oota'ydi kapıyı bana açtırttılar. "Mayako ağabeylerin evde mi?" diye sordu. "Evet ve onlar ağabeyim değil." dedim. Ozou'nun oradan seni duyabiliyorum dediğini duymadım. Shou'nun gelme nedeniyse Predators'un durumu hakkında dediki " Bu sene ulusal turnuvadan elendik fakat Koç Masaru'nun arkadaşı bize 9 kişilik oynan bir turnuvaya davet etti. Şu anda 6 kişiyiz 3 kişiye ihtiyacımız var." dedi. Okul yüzünden futbola uzun bir süre ara vermiştim fakat hâla aynıydım. O sırada Koata dedi ki " Kız olur mu?" canı kardeşini de düşürmüş. Shou başını sallayinca Ryuuji ise " Artık 2 kişi kaldı." Shou anlamaz gözlerle bize bakınca üstümde 3 kızıl göz gördüm. Onların aksine benim gözlerim büyük ve kahverengiydi. Shou anladığında Bay Kinzo'nun yanına gitmek için yola çıktık. Bay Kinzo kabul edince 6 numaralı formamı aldım.

O sırada Erica bizi aradı - üçünün maçlarına gittiğim için adlari biliyorum- Heavenly takımından Aoto ve Tagi'yi önerdi. Koata ne kadar istemese de kabul etmek zorundaydı.

Bu bölüm bu şekildeydi. Çok fazla bölüm atamayabilirim. Vakit buldukça atacağım. Beklemede kalın.

Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin