10 bölüm oldu bile...İyi okumalar♥️
Bugün Hana ve Naomi'ye hadlerini bildireceğim. Ailem okulla da konuştular. Umarım okuldan giderler de kurtulurum.
Okula tek başıma gitmiştim. Geç kalmıştım. Bayan Shimuza beni derse almadı. Koridorda oturdum. Tabiki manga okudum ve müzik dinledim. En heyecanlı yerinde matematik hocası Bay Nagabuchi kulaklığı çıkarıp "Mayako matematikten 60 üstü almazsan sınıfta kalacaksın ama sen hâla saçma şeylerle uğraşıyorsun. Dönem sonunda not için yalvarma."dedi ve gitti. Gıcık adam.
Erika ve Reika ile ağaçların olduğu tarafa doğru kol kola yürüdük. Ağacın altında dün yaşananlar hakkında konuştuk. Erika kızlarla konuşmak istedi fakat ben onu tuttum. "Üçüzler gelecek merak etme."dedim.
Öğle yemeğinden sonra nöbetçi öğrenci derse geldi. "Bay Nagabuchi, Mayako Furuya diye bir öğrenciyi aşağı çağırıyorlar."derken herkes bana bakıyordu. Soyadımdan dolayı. Bay Nagabuchi gitmeme izin verirken zil çaldı. Herkes peşimden geliyordu. Sağ tarafımda Erika, solda Reika arkamızdaysa Shou kalabalığı yollamaya çalışıyordu.
Zar zor aşağı indik. Arkama baktığımda Hana ve Naomi de arkamdaydı. Güzel. Önümde üç kızıl göz vardı. Herkes şaşırmıştı. Ozou elindeki topu verip "Bugün antremana geliyorsun. İtiraz yok."diyip saçımla oynadi. Hana ve Naomi'ye baktım. Delirmiş gibilerdi. Koata neredeler diye bakıyordu. Ona gözümle işaret yaptım. Koata ilerlemeye başlarken Ryuuji ve Ozou da arkasından gitti.
"Sen benim kardeşime ne yaptığını sanıyorsun?!"Koata çok sinirliydi. "B-biz b-bilmiyordu-"derken Ozou:"Bilecektin. Ona bunu yapmayacaktın."dedi. Ryuuji ise "Bize takıntılı olduğunuzu ve yaptıklarınızı artık tüm okul biliyor. Yoksa okullar mı demeliydim. Herkes sizin ne kadar manyak olduğunuzu biliyor. Son olarak bir daha kardeşlerime özellikle Mayako'ya bulaşmayacaksınız."dedi. Hana küstahça "Sizin kardeşiniz olduğunu bilmiyorduk. Uzatmayın."dedi. Bu sefer sıra Erika'daydı. "Pardon? Siz kafayı bozmuş manyaklar Mayako'ya ne yaptığınızı bilmiyor musunuz? Şimdi de küstahça uzatmayın diyorsun. Yüzsüzün tekisin."dedi. Hana, Erika'ya tokat atacakken Ozou araya girip "Sevgilime bulaşma."dedi. Herkes Ozou'ya bakıyordu. Erika şaşırmış gözlerle Ozou'ya bakıyordu. Naomi ağlamaya başlamıştı. Nazik Reika bile "Kafayı sıyırmışlar."dedi. Bunu duyan Naomi yerden ağlayarak kalkıp Reika'nın saçını çekmeye başladı. Koata'ysa "Kafanda saç kalmasını istiyorsan uzaklaş."dedi. Hana ve Naomi gitmişti.
Erika ve Reika ile yukarı çıkıp eşyaları aldık. Shou bizi otobüs durağında bekliyordu. İlerlerken Koata arkamdan tutup "Bizimle geliyorsun."dedi ve gitmeye başladık. Kızlara el salladım. Tüm okul bize bakarken okuldan çıktık.
"Ozou, Erika için neden öyle dedin? Sen de Reika için Koata?"dedim. "Çok konuşma May."dedi Koata. Ozou da onayladı. "Sizinle de konuşulmuyor."dedim ve devam ettim. "Bugün geldiğiniz için teşekkür ederim."diyip sarıldım. "Bir dahakine kendini savun."Koata'ya göz devirdim. Ardından Ozou "Her şeyi biz mi yapacağız?"dedi gülerek.
Antremana geldiğimizde Tagi ve Aoto oradaydı. Onlar ısınırken ben kızları bekledim. Sevgililer Günü yaklaşıyordu. Hava çok soğuk değildi.
Kızlar geldi. Antremana başladık. Top kapmaca yaptık. Ben Aoto ile yapıyordum. Shou-Erika Reika-Koata Ryuuji-Ozou. Aoto'nun tekniği çok iyiydi. Topu ayağından kapamıyordum.
Koç beni çağırdı. "Mayako bugün seni ben çağırdım. Ailenin haberi var merak etme. Sana güveniyorum. Takımda senin eksikliğini hissediyoruz."dedi. Başımla eğilip teşekkür ettim.
Gün batımında takımca parka gidip konuştuk. Özlemiştim onları. Ardından 3U geldi. Erkekler beraber maç yaptılar. Biz ise oturduk.
Akşama doğru eve yürüdük. Aslında üçü ilerde ben arkada. Acaba beni fark edecekler mi diye bekledim. Ardından topu düşürdüm. "May topu ayağınla sürsene. Gerçekten akılsız bu kız."Ozou'ya göz devirdim. Beni de aralarına alıp eve doğru yürümeye devam ettik.
Uzun zamandır bölüm atamadım. Hikaye ve karakterlerle ilgili yorumlarınızı bekliyorum. 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği
FanfictionKorkunç Üçlü'nün kız kardeşleri olursa... İlk yazım umarım seversiniz💗💗 2. Kitabı geldi💗💗 #aotogonzalestakuma 1