22. Bölüm

629 34 26
                                    

Yeni bölüm geldi. İyi okumalar💜💜

Mesaj sesine uyandım. Telefonuma bakınca Arda "Günaydın:)" yazmıştı. Ona cevap verip konuşmaya başladık.

(Soru: Mesajları WhatsApp olarak mı devam edeyim Instagram mı?)

(Soru: Mesajları WhatsApp olarak mı devam edeyim Instagram mı?)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü değiştirip antreman şortumu ve tişörtümü giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü değiştirip antreman şortumu ve tişörtümü giydim. Aşağı inerken kendimi suçluluk duygusu içinde hissettim. Birine söylemem gerekiyordu ama kime söyleyecektim ki?

Asansöre bindiğimde Tagi ve Aoto ile karşılaştık. Tagi bana el sallayıp "Merhaba Mayako. Nasılsın?"dedi. "Biraz karnım ağrıyor ama antrenman başlayınca geçer."dedim. "Bir şeye ihtiyacın varsa yardımcı olabilirim."dedi Tagi. Teşekkür ettim.

Antreman sahasına geldiğimizde üçüzler yanıma geldi. "Nasılsın May?"dedi Ouozu. "İyiyim. Tersten mi kalktın?"dedim konuyu değiştirmek için. "Hayır ama sanırım sen kalkmışsın."dedi Ryuuji. "Ne saçmalıyorsunuz?"dedim. Giderken Kota konuştu. "Karnın neden ağrıyor?"dedi. "Ne bileyim? Gece üstüm açık uyudum ondandır."diyip iteledim. Yanımdan ayrılmışlardı.  Reika'yı aradım.
"Mayako bugün gelemeyeceğiz. Girls&Football bizimle röportaj yapmak istedi. Seni çağırdık ama telefonu açmadın. Bu arada koç yanımızda yani tek antreman yapacaksınız"dedi. "Tamam. Görüşürüz."diyip kapadım. Çok güzel. Tek başımayım ve karnım ağrıyor. "Arkadaşlar! Tek antreman yapacağız. Erika ve Reika'yı "Girls&Football diye bir dergi röportaj yapmak istemiş. Koç da onlarla gitmiş."dedim. Ouozu konuştu. "Seni niye çağırmadılar? Erkek mi sandılar seni?"dedi alayla. "Çok komiksin Ouzou."diyip göz devirdim.

Antremanda maç yapmaya karar verdik. "Bence siz üçünüz biz üçümüz gayet adaletli. Siz başlayın."diyip topu bize verdi Ouozu. Kendini bilmiş hallerine gıcık oluyorum.

Maça odaklanamadım. Topları yanlış yere attım. Pas veremedim. Benim yüzümden 3v2 oynadılar. Karın ağrım gittikçe kötüleşti. Sahanın ortasında yığılabilirdim. Maçın bitmesini istiyordum.

Maç bitince Ryuuji benimle konuştu. "May sen iyi olduğundan emin misin? Maçta çok kötü oynadın."dedi. "Kötü oynadığımı biliyorum Ryuuji."dedim hiddetle. Kota ve Ouzou da yanımıza geldi. "Ne oldu Ryuuji?"diye atıldı Ouozu. "Bir şey olduğu yok Ouozu."diyip geri çekildi. "Kötü oynadığımı biliyorum. Üstüme gelmeyin."diyip yanlarından ayrıldım.

Otelin bahçesine gelip gördüğüm ilk banka oturdum. Ellerimi alnıma koydum. O sırada bir el bana dokundu. "Konuşmak ister misin?"bu Tagi'ydi. "Evet lütfen."diyip anlatmaya başladım.

"Galatasaray ile oynadığımız maçta Arda vardı. 10 numara. O bana geçenlerde istek attı. Ben de kabul ettim. Konuşmaya başladık ve arkadaş olduk. Bunu  sadece sen, Erika ve Reika biliyor. Üçüzlere söyleme. Arda iyi biri. O benim arkadaşım."dedim. "Bunu üçüzlere neden söylemedin?"dedi. "Kızarlar diye. Erkek olduğundan dolayı. Ailem de bilmiyor. Onlar sanal arkadaş yapmama hayatta izin vermez. Belki de verirler. Evet verirler. Üçüzler iki gündür peşimi bırakmıyor. Ne yapacağımı bilmiyorum."dedim. "Üçüzler illaki öğrenecek. Bence doğru bir zamanda söylemelisin. Senin kararın. Ben daima arkandayım. Hem maçta hem burada."diyip güldü. "Teşekkür ederim Tagi. Gerçekten biriyle konuşmam gerekiyordu."dedim. "Rica ederim Mayako."dedi. Ardından odama döndüm.

Odama çıkınca kapımı biri tıklattı. Açınca Kota olduğunu gördüm. Birbirimize baktık. "O çocuk kim?"dedi. "Ne çocuğu?"dedim. Sanki bilmiyorum. "Arda Arslan."dedi. Yutkundum. İçeri geçip koltuğa oturdu. Açıklama bekliyordu. "Ouzou ve Ryuuji'ye söyledin mi?"dedim. Başını hayır anlamında salladı. "Sadece arkadaşız. Gerçekten."dedim. "Bize neden söylemedin?"dedi. "Çünkü hayır diyecektiniz."dedim. "Evet cevabım HAYIR. O çocukla ilişkini kes."dedi. "Hayır kesmeyeceğim."dedim. Ayağa kalkınca karşıma geçti. "Annem ve babam biliyor mu?"diye sordu. Başımı salladım. "Bu çocuk gerçek bile değil. Sanal, sanal. Tanımıyoruz. Ayrıca hayatında bir daha görmeyeceksin. Çocukla hayal kurma."dedi. "Hayal falan kurmuyorum. Sadece arkadaşım. Bir tane düzgün arkadaş edindim ve bu size batıyor. Neden çünkü ERKEK. Kota lütfen anlamaya çalış. Kötü şeyler konuşmuyoruz. Arkadaşız sadece."dedim. "İyi. Bir şey olursa söyle."diyip giderken konuştum. "Bu kadar mı?"dedim. "Ne dememi bekliyorsun? Hayır desemde konuşacaksın."dedi ve gitti. Değişik bir konuşma oldu ama biri gitti ikisi kaldı.

Kota gidince bir şey fark ettim. Arda ile bir daha görüşmeyecektim. Kendimi çok değişik hissettim. Asıl önemli soru da Ouzou ve Ryuuji'ye nasıl söyleyecektim?

Bir bölüm daha bitti. Bu hafta toplam 3 bölüm attım. Daha önce söylemiştim. Haziran gelince daha çok bölüm atacağım. Bayss💝💝





Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin