14. Bölüm

481 27 8
                                    

Bu aralar pek müsait olamıyorum. Müsait oldukça bölüm atmaya çalışacağım. İyi okumalar💓

O kızların sözleri kulağımda cinliyordu. Biraz kendime baktım. O kızlar makyajla dışarı çıkmışlardı. Kendi yüzleri belli bile değildi. En azından benim özgüvenim vardı, bir de hayalim...

Reika ile parkta buluştuk. Parkta salıncakta sallandık. Ardından Zach'i veterinere götüren Erika geldi. Çok halsizdim. Erkenden eve döndüm. Biraz uyudum.

Uyandığımda çok üşüyordum. Üstüme kalın bir şeyler giyip aşağı indim. Kota bahçede top sektiriyordu. Ozou ve Ryuuji de salonda Amarillo'nun maç özetlerini izliyordu. Geldiğimi gördüklerinde gözlerini üstümde gezdirdiler. Koltuktaki battaniyeyi alıp tekli koltuğa geçtim. Ayaklarımı kendime çektikten sonra battaniyeyi üstüme örttüm. Ardından telefon çaldı. Arayan babamızdi. Ozou gidip açtı. "Ozou kardeşlerine de söyle anneniz bir yarışmaya katıldı. Acilen Brezilya'ya gidiyoruz. Bir şey olursa bizi arayın."dedi. Ozou bize söyledi. "May hava çok sıcak nisan ayındayız. Battaniyeyi alayım üstünden."dedi Ryuuji. Başımı hayır anlamında salladım. Ryuuji battaniyeyi üstümden aldı. Üşüyordum. Ryuuji elini alnıma götürdü. "May yanıyorsun. Acilen çıkart şu üstündekileri."dedi şaşkınlıkla. Ozou, Kota'yi çağırdı. O sırada ben Ryuuji'ye direniyordum. "Ryuuji lütfen. Üşüyorum."dedim. Kota ne olduğunu sordu. Ryuuji durumu açıkladı. Ozou ise annemiz ve babamızın Brezilya'ya gittiğini söyledi. O sırada Ryuuji üstümdeki poları çıkardı. Kota ailemize durumu bildirdi ve evden çıktık.

Hep beraber hastaneye gittik. Serum taktılar. Doktorlar 3 gün boyunca dinlenmemi söyledi. Maça yetişebilirdim. Serum bittikten sonra gidebileceğimizi söylediler.

Hastane odasında Kota, "Acıktım. Biri benimle kantine gelsin."dedi. "Bana da tost alsana."dedim. Kota ve Ryuuji beraber gittiler. Ozou ile ben kaldım. "Betin benzin atmış."dedi. "Çok sağol ya."dedim.

Biraz susup oturduk. Kota ve Ryuuji geldi. Kota tostunun yarışından fazlasını yemişti. "Yavaş ol Kota. Boğazında kalacak."dedim. Ağzı dolu bir şekilde "Kendi işine bak."dedi. Ryuuji, tostu bana uzattı. Yavaş yavaş çiğnemeye başladım. Ardından hemşire üçüzler için battaniye, yastık vb. şeyler getirdi. İki koltuk vardı. Ozou koltuklardan tekli olanı açtı. Yastık koyup "Ben yatıyorum. İyi geceler."dedi ve yattı. Diğer koltuk iki kişilikti. Kota ve Ryuuji birbirine baktı. İkisi beraber yatacakti. Oflayip puflayarak yastıkları koyup yattılar. Kota ışıkları kapattı ve uyuduk.

Gece seslere uyandım.
K:Ryuuji battaniyeyi verir misin?
R:Kota biraz yana kay.
Ozou uyanıp gülmeye başladı. Kota yastığını alıp Ozou'ya vurdu. "Kota napıyorsun?!"dedi. "Git biraz Ryuuji ile sen yat."diyip Ozou'yu aşağı itti. Sessiz sessiz gülerken saate baktım. Saat beşti. Ardından seruma baktım. Serum bitmek üzereydi. Onların bu haline gülmeye devam ettim. En sonunda Kota ve Ozou yer değiştirdi.

On beş dakika sonra hemşire geldi. "Serumu çıkarıyorum. Saat şu an erken. Öğlen on ikide taburcu olabilirsiniz. Geçmiş olsun."dedi. Serum çıkınca rahatladım.

Saat 10.00 olunca Ozou ve Ryuuji kantine bir şeyler almaya gitti. Kota ile tek kaldık. Yine pek konuşmadık. Televizyondan YouTube'u açtı. Ardından Manchester United-Galatasaray maçını açtı. Skor yazmıyordu. "Kaç kaç bitmiştir sence?"dedi. "Hmm. 3-1 Manchester United almıştır."diyip "Ryuuji ile Ozou'yu bekleyelim."dedim. Kota başını salladı.

Ozou ve Ryuuji geldi. Sandviç almışlardı. Hepimiz oturup özeti izlemeye başladık. Bir yandan sandviçleri yiyip maçı izledik.

Sandviçlet ve maç bitti. "Galatasaray'dan beklenmez bir başarı."dedi Ryuuji ardından Ozou,"Evet haklısın Ryuuji. Manchester United kendi stadında yenildi. Kimse beklemiyordu bence."dedi.

Taburcu olduktan sonra eve geçtik. Üçüzler antremana gitti. Ben evde tek kaldım. Manganın yeni kitabına başladım. Çok güzeldi. Bitsin istemiyordum. Bahçeye çıkıp biraz oturdum sonra Kota'nın odasından topunu alıp biraz kendim hareket denedim. Fakat hastalıktan dolayı yoruldum. Odama çıkıp yatağın içine girdim.

Erika ve Reika bana mesaj attı. Onlara cevap verdim. Eskiz defterimi alıp biraz çizim yaptım. Çizim konusunda kendime göre iyiydim. Ardından defteri yanımdaki komodine bıraktım. Yatağın içine girip gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

Bölümleri geç atabilirim. Belki bir ay sonra bile olabilirim. Pek müsait olamıyorum. Kusura bakmayın. Neyse bir sonraki bölümde görüşürüz 💞

Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin