3. Bölüm

812 39 3
                                    

Selam. Hiç uzatmayayım buyurun okumaya.💝

Eve gittiğimizde babam evdeydi. Ona merhaba dedikten sonra bize şunları söyledi:"Bildiğiniz gibi okullar açılıyor. Dördünüz aynı sınıfta olamıyorsunuz maalesef. Müdürle konuştum fakat kabul etmedi. O yüzden Mayako senin için de daha iyi olması adına seni Shou, Erika ve Reika'nın gittiği okula yazdırdım." Şaşırmış gözlerle ona baktık. Hem üzgün hem mutluydum. Erika,Shou ve Reika ile aynı sınıfta olacaktım ama kardeşlerimden ayrılıyordum.

"Kurtuldun bizden."dedi Ozou. Biraz da o yüzden mutluydum. Çünkü okuldaki herkes benimle sahte arkadaşlık yapıyordu. Sırf üçüzlere âşık oldukları için.

Erika'yı arayıp bu güzel haberi verdim. Fakat Erika onların sınıfının ful dolduğunu başka bir şubede olacağımı ama yine de görüşeceğimizi söyledi. Biraz üzüldüm ama yine de yeni ben yeni okul yeni bir başlangıç olacaktı.

Yemekten sonra annemin yanına spor salonuna gittim. Diğerleriyle gitmek istemedim çünkü benimle dalga geçiyorlardı. Onlar maç izliyorken çıkmaya karar verdim. Tam gidecekken "Nereye?" diye bir yankılanma duydum. Evet evet Kota, Ryuuji ve Ouzou'ya yakalandım. "Sizene" diyecekken kapının önüne geçtiler. "Tamam spor salonuna gidiyorum. Lütfen gelmeyin."dedim. Ama Korkunç Üçlü ne anlasın kibarlıktan. "İyi git." ne kafalarına taş mi düşmüş. Herkesle vedalaşıp çıktım. Ama tahmin ettiğim şey oldu.

"Onlar gelmez ama bensiz gideceğini mi sandın." gıcık Ozou. İkimiz yürümeye başladık. Konuşmuyorduk. Sadece yürüyorduk. Bu sessizliği Ozou bozdu. "Sen birşeye sinirlenmeden gitmezdin spor salonuna hayırdır?!"dedi. Normalde bu şekilde giderdim ama bugün canım gitmek istedi. "Canım istedi bir şeye sinirlenmedim merak etme." Yürümeye devam ettik.

Spor salonuna geldiğimizde ikimiz ve 3-4 kız vardı hepsi Ozou'ya bakıp ne kadar yakışıklı, sevgilisi mi şu, iyy ne kadar çirkin diyorlardi. Onları hallederdim ama Ozou vardı yanımda ve daha da sarıldım. Hayırdır anlamında başını salladı. Ben de bişey yok anlamında salladım.

Oyuna başladık. Tabi ki yenildim. Maç bitince Ozou bana dönüp "İyi oynadın geliştirmişsin kendini." dedi teşekkür ettim.

Eve gittiğimizde saat 10 olmuştu. Koata ve Ryuuji uyumuştu biz de sessizce girip uyuduk. Yarın turnuvanın maçı vardı. Uyumaya çalıştım ama heyecandan uyuyamadım.

Bu bölüm böyle biraz sıkıcıydı galiba umarım beğendiniz.

Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin