16. Bölüm

493 26 13
                                    

Final Maçı Part-2

İkinci yarı başlamadan önce Shou klasikleşmiş konuşmasını yaptı.
"Biz kimiz?"
"Momoyama Predators"
"Hedefimiz ne?"
"Galaksi Şampiyonu olmak."
"Şimdi bu maçı kazanacak mıyız?"
"Evet!"

İkinci yarıya başladık. Kota topu Ryuuji'ye attı ve Ryuuji ilerlemeye başladı. Erika ve ben de kanatlardan yanına geldik. Arkamızda Kota ve Aoto vardı. Ouzou biraz açılmıştı. "Spesiyal!"diye bağırdı Shou. Amarillo'nun oyuncuları birbirine baktı. Bizim hamlelerimizi, oyunumuzu, bizi biliyorlardı ama bu taktiği bilmiyorlardı. Ryuuji topu Ouzou'ya attı. Ouzou olduğu yerde bir şeyler yapmaya başladı. Oyuncuların nerdeyse 7 tanesi Ouzou'ya yaklaşınca topu bizim bulunduğumuz noktaya attı ve Kota çok güzel bir voleyle ağları havalandırdı.

Golden yerlerimizde geçtik. Sadece 10 dakika kalmıştı. Maç şu an bizim aleyhimizeydi. Topu Akira'ya attılar. Akira tek başına geliyordu. Koçlarıysa bağırıyordu, "Akira tek götürme pas ver!"
Akira ilerliyordu ve golünü atacakken Shou onu durdurdu. Ardından "Üçgen."diye bağırdı. Üçüzler çok iyi oynuyorlardı fakat biri Kota'yı tutmuştu. Top Ouzou'da kalmıştı. Ouozu topu Erika'ya doğru attı. "Burası çok uzak atamam."dedi. "Atarsın. Sana güveniyoruz."dedi Ryuuji. Sonra da Erika golünü attı maç 4-4 oldu.

Son dakikalara kadar 4-4 devam ettik. Uzatmalara girecektik. Su içmeye gittik. Çok susamıştım. Koç,"Çok iyi oynadınız. Bu şekilde devam edin. Spesiyal kafalarını karıştırdı. Şimdi gidip şampiyon olun."dedi.

Maç başladı. Topu Akira'ya attılar. Ryuuji Akira'ya doğru koşmaya başladı. Arkasından ilerliyordum. "Bize faul yapamayınca kardeşimize mi yaptın?"dedi Ryuuji. Akira'dan topu kapmısti. Akira ilerlerken ondan topu almak istedim. İkili mücadelede fiziksel üstünlüğünü kullanıyordu. Beni arkasına almıştı. Topu beşiğliğindrn kendime çektim. Tüm takım ilerlemeye başladık. Shou, "Ters üçgen-"diyecekken Akira ensemden tutup beni yere itti. Yere düşmemle ayağımda bir acı hissettim. Ayağıma basmış. Acıyla inledim. Üçüzler Akira'ya hesap sormaya gitti. Erika, Reika, Shou, Aoto, Tagi, Koç Hanashima ve Kyoko yanima geldi. Ayağımı hareket ettiremedim. "Mayako üzgünüm. Final maçında oynayamacaksin. Hastaneye gitmelisin."dedi Koç. "Hayır! Burada kalacağım. Takımın maçı bittikten sonra hastaneye giderim."dedim. Koç Hanashima ısrar etse de reddettim. Yanımıza doktor geldi. "Acilen hastaneye gitmesi gerekiyor."dedi doktor. Babamız arabayı getirmek için gitti.

Üçüzler Akira'nin yanına gitti.
O:"Sen ne yaptığını sanıyorsun?! Ya adam gibi oyununu oyna ya da faul yapma!
R:"Planınızı biliyoruz. Buna kanacak kadar aptal değiliz. Bizden bu kadar korkmayın. Ah yoksa *İmparator* ünvanınız mi gider? En azından biz hakkımızla buraya geldik. Birilerine faul yaparak değil."

Diğerleri Kota'yi sakinleştirmeye çalışıyordu. Kota, Akira'ya tokat attı. Herkes şaşırmıştı. Hakem ikinci sarıdan kırmızı kart verdi. Fakat Akira'ya kart çıkmadı. Kota kenara geldi. Gözünden yaşlar akıyordu. Bir yandan da kimseye belli etmemeye çalışıyordu. Bu takımı önemsiyordu ve bu olay çok kötü olmuştu. "Kota... Senin bir suçun yok. Hakemler Amarillo'nun yanında. Sen çok iyi bir ağabeysin."dedim. Onlara pek *ağabey* demem. Bir şey istediğim zaman derim. Kota da şaşırmıştı ki donakaldı. Ona sarıldım. Ardından hastaneye gittim. Kota takımla beraber kaldı.

Maça 7 kişi devam ediyorlardı. Son 5 dakika kala 7 kişi kalmıştık. Amarillo ardı ardına 2 gol atmıştı. İkinci olmuştuk.

Eve geldiğimizde Kota kendini suçluyordu. Ryuuji ve Ouzou onu teselli ediyordu. Benim ayağımın alçısı ise iki hafta sonra çıkacaktı.

1 hafta sonra
Turnuvalardan elenmiştik. Japonya'yı temsil etmek hayal olmuştu. Amarillo ise 1 ay sonra İspanya'ya gidiyordu. Evdeydik. Kota hâla kendini suçladığı için yanimiza pek gelmiyordu. Takımdan kimse onu suçlamıyordu. Salonda otururken Bay Kinzo ev telefonunu aradı. Ryuuji açtı. "Ne gerçekten mi? Çok sevindik. Tabi ki. İyi günler."dedi ve kapattı. "Ne oldu Ryuuji?"diye sordu Ouzou. Ryuuji açıkladı. "Amarillo turnuvadan elenmiş. Federasyon maçı izleyince hakemin yanlış kararlar verdiğini ve Amarillo'nun yaptığı faullerden dolayı diskalifiye edilmişler. Biz katılacağız onların yerine. Şimdi Bay Kinzo ile federasyona gitmemiz gerekiyormuş."diyip devam etti. "Şimdi Kota'ya haber vermeliyiz."

Kota'nın yanına çıktık. Kapıdan içeri girince Ouozu konuşmaya başladı. "Amarillo turnuvadan elenmiş. Biz temsil edeceğiz Japonya'yı. Şimdi federasyona gidiyoruz."dedi. Kota sevindi ve ilk sorduğu şey şuydu. "Maç tekrarlanacak mı?" Ryuuji konuşmaya başladı. "Federasyon açıklayacakmış. Yüksek ihtimalle maç olmayacak. Direkt yurt dışına gideceğiz."dedi. Ardından Ouozu babamızı bizi alması ve götürmesi için aradı.

Babamız gelince hep beraber Bay Kinzo'nun ofisine gittik. Teşekkür edip arabadan indik. Bay Kinzo bizi takım otobüsüne görürdü. Binip yola çıktık.

Federasyonda bizimle konuşmaya başladılar. "Öncelikle yaşadığınız durumdan dolayı özür diliyoruz. Japonya'yı sizin gibi hakkıyla kazanan bir takımın temsil etmesi gerekiyor. Şimdiden başarılar Momoyama Predators."dedi kadın. Güler yüzlü, saçlarını arkada topuz yapmıştı. Teşekkür ettikten sonra federasyon binasından ayrıldık.

İnternetim yoktu. Bölümü atamadım. Müsait olamıyorum. Bölümler nadiren gelebilir. Atamadığım için kusura bakmayın. Kendinize iyi bakın❣️

Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin