Mükemmel aktifliğimle (!) yeni bölümü atıyorum. İyi okumalar💞
Ayağımı alçıdan çıkarmak için hastaneye gidip geldikten sonra valiz hazırlığına girdim. Valiz hazırlamayı seviyorum. Çünkü gideceğim yeri düşünerek hazırlıyorum. Bu da beni sevindiriyor.
Valizime iki elbise koydum. Bir tanesi kare yaka, mavi renk bir elbise diğeri ise pembe tonlarinin birleştiği, çiçekli, ip askılı bir elbise. Sonrasında dokuz tane tişört koyarak devam ediyorum. Ardından üç şort, bir pantolon, bir gömlek ve iki spor ayakkabı bir sandalet alıyorum. En son çorap, iç çamaşırı vb. şeyler koyduktan sonra kişisel eşyalarımı koyuyorum.
Çok yorulmuştum. Pencereden dışarı baktım. Evimi, odamı, yatağımı özleyeceğimi fark ettim. Yazı İspanya'da geçirecektim. Aileme düşündüm. İlk defa onlardan ayrılacaktım. En azından kardeşlerim yanımdaydı.
Üçüzlerin odalarına teker teker uğradım.
İlk olarak Ouozu. Kapıyı tıklatıp içeriye adımımı attım. İçeride her şey birbirine girmişti. "Ouozu kıyafetlerinle savaşa mı girdin? Burası savaş alanı olmuş."dedim. Ouozu ise "Biliyorum. Her şey birbirine girdi. Yardım eder misin?"dedi. Konuşmaya başladım. "Ederim ama burası neden böyle oldu?"dedim. "En sevdiğim tişörtü arıyordum. Meğersem kirli sepetinin içindeymiş."dedi elini saçında kaşıyarak. Ardından Ouzou ile onun valizini hazırlamaya başladık."Yoruldum."diyip yatağa uzandım. "Teşekkürler May. En sevdiğim kız kardeşim sensin."dedi. Ben de ona bir yastık atıp, "Şapşik tek kız kardeşini benim."dedim ve gülmeye başladık.
Ouzou'nun yanından ayrıldıktan sonra Kota'nın odasının önüne geldim. İçeri girdiğimde Kota yoktu. O zaman sıra Ryuuji'de.
Ryuuji odasında kitap okuyordu. "Ne okuyorsun akıllı kardeşim."dedim. "May çıkar mısın odamdan?"dedi. İşte o anda küçük kardeş olduğum aklıma geldi. Zaten canım sıkılıyordu. Biraz Ryuuji'yi gıcık edebilirim. Çünkü ben en küçük kardeşim. "Çıkmazsam ne yaparsın?"dedim.
"May kaşınıyorsun."
"Gel kaşı o zaman Ryuuji."
Bunu dedikten sonra Ryuuji bana doğru yaklaşmaya başladı. Ve 3'ten geriye saydı. "Çıkman için 3 saniyen var. Aksi takdirde sorumluluk benim değil."dedi. Ufak tırstım. "3,2,1"dedi. O an kapıya yönelmeye çalıştım. Ama işe yaramadı ve Ryuuji beni tuttu. Yatağından aldığı yastıkla bana vurmaya başladı. "Ryuuji yapma, dur, gideceğim."dedim. Bir yandan yüzümü ondan korumaya çalışıyordum. "Ben az önce seni uyardım."dedi. O sırada ben de bir yastık kapıp ona vurmaya başladım.Biz yastık savaşı yaparken Ouozu ve Kota yanımıza geldi. "Onlar iyi mi?"dedi Kota. "Emin değilim."dedi Ouozu. Kota tekrar konuşmaya başladı. "Biz de mi katılsak?"diye sordu. Ouzou da "Ne bekliyorsun?"diyip yastıklara koşup bir yastık kapıp Kota'ya bir yastık attı. Ve onlarda bize katıldı.
"Ouozu, Kota beni dinleyin."dedi Ryuuji. "Evet Ryuuji"dediler aynı anda. "Hep beraber kontra atağa geçiyoruz."dedi. Sanırım kaçmam lazım. Kaçmadan üstüme yastık darbeleri yemeye başladım.
Onlar vurmaya devam ederken ben en sonunda pes edip yatağa kendimi bıraktım. "Lütfen yoruldum."dedim. En sonunda bıraktılar. Onlar da yatağa kendilerini bıraktıktan sonra odama kaçtım.
Dizi izlemek istedim ama Ryuuji bilgisayarını vermezdi. Telefonumu şarja takıp aşağı indim. Babamız televizyon seyrediyordu. Yanına geçtim. "Maki bak. Küçük kızımız yuvadan uçuyor."dedi. "Baba sadece bir yaz. Sonra geri geleceğim."dedim. "Belki bir kulüp sana teklif yapar."dedi. Bunu hiç düşünmedim. Üç ay kalıp döneceğim diye plan yaptım ama ya teklif gelirse diye hiç düşünmedim.
Erken kalkacağını için geç olmadan yatmak istedim. İlk önce aktarmalı olarak Türkiye'ye uğrayacaktık. Cesaretimi toplayıp Ryuuji'den bilgisayarını istemeye gittim. "Ryuuji. Bana bilgisayarını ödünç verebilir misin?"dedim. Uzatarak "Al."dedi. Alacakken bir anda tuttu ve konuşmaya başladı. "Bana ağabey diyeceksin."dedi. Oflayarak "Ağabey. Şimdi verecek misin?"diye sordum. "Ouozu,Kota ağlayın May bana ağabey dedi."dedi. Bilgisayarı alıp odama geçtim. Türkiye'nin geleneksel yemeklerine baktım. Rotamız İstanbul'du. İstanbul'u da gezebilirdik. Yemekler çok leziz gözüküyordu. Baklava, lahmacun, kebap, sarma, dolma, sigara böreği ve daha birçok yemek.
Bilgisayarı Ryuuji'ye verip odama geçip uyumak üzere yatağıma yattım. Tam uyuyacakken pasaportumu nereye koyduğumu unuttum. Kalkıp pasaportu aramaya başladım. Odamda bulamayınca üçüzlere sormaya gittim.
"Ouozu pasaportumu gördün mü?"diye sordum. Sevgili kardeşim Ouzou ise bana şöyle dedi. "Gel ağzımda."Göz devirip oradan uzaklaştım
"Kota pasaportumu gördün mü?"diye sordum. "Hayır."dedi. İşte kısa ve net.
"Ryuuji-"derken Ryuuji uyumuştu. Sonda ışık bana düştü. Komodinin ikinci çekmecesine koymuştum. Gidip onu komodinin çekmecesinden alıp komodinin üstüne koydum ve yatağıma girip uyudum.
Bir bölümün daha sonuna geldik. Kendinize iyi bakın. Bir sonraki bölüme beklerim❣️❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği
FanfictionKorkunç Üçlü'nün kız kardeşleri olursa... İlk yazım umarım seversiniz💗💗 2. Kitabı geldi💗💗 #aotogonzalestakuma 1