Merhaba herkese. Yeni bölüm burada. Zaman bulduça atacağım. İyi okumalar 💞
Tagi ve Aoto ile tanışmaya gittik. Tagi beni nazik bir şekilde karşıladı. Aoto ise fazla konuşmadı. Ailevi meselelerini biliyordum o yüzden uzatmadım. Antreman saatlerini konuşmak için koçun yanına gittik. (Pazartesi-Çarşamba-Cuma 17.00 hafta sonu 14.00 ve 18.00)
"Ne zaman uyuyacağım?" diye soran tabi ki Ozou'ydu. "Bir zahmet 10 saat uyuma." dedi Erica ve ardından göz devirdi. İkisi de çocuk gibi kavga etmeye başladı. Koç "Yeter." diye bağırdığında sustular.
Bugün antreman yoktu. Biz de daha iyi kaynaşmak için Shouların restoranına gitmeye karar verdik. "Ben eve uğrayıp gelirim."dedim. "Yolu bilmiyorsun biri seninle gelsin."diye çıkıştı Ryuuji. "Teknoloji uzmanının konumdan haberi yok sanırım."diyince herkes güldü. Onlar Shouların restoranına bense eve doğru yola çıktım.
Eve gelince kendimi koltuğa attım. Kızlara bileklik yapmıştım. Onları verecektim. Odama çıkınca bileklikleri bulamadım. Offf. Kesin bu onların işi. Ben de kardeşlerime bir ders vereyim diye düşündüm. İlk önce hepsinin odasına girdim. Bileklikler saçma yerlerdeydi. Reika'nın ki Koata'nın odasının madalyalarının yanında, Erica'nın ki Ozou'nun odasında kuşağının yanında, benimkiyse Ryuuji'nin odasının çalışma masasındaki kitapların arasında -en zor onu buldum- sonra ders vermek amacıyla kapılarını kilitledim anahtarları aldım.
Eşyaların alıp çıktığımda Ryuuji 2, Koata 1, Ozou ise 0 kere aramışlar. Bana Ozou rahatlığından verin. Gidip trip atacağım. Ehehe
Gittiğimde Koata ile Aoto yemek yarışı yapıyorlardı. Gelip oturunca yemek olarak sushi yemek istedim. Yemeğim gelince hâlâ yarış yapıyorlardı. Ortamı yumuşatmak için bileklikleri Erika ve Reika'ya verdim. Teşekkür ettiler. Saat geç olunca herkes kalktı.
"Eve geliyor musun?" bunu diyen Ryuuji'ydi. Hayır anlamında başımı sallayıp devam ettim "Biraz parka gideceğim antreman yaparım uzun zamandır yapmadım." Hepsi eve gitti.
Parkta 1-2 saat kadar durup eve döndüm. 3 tane kızıl bana bakan sinirli gözleri üzerimde hissettim. İlk Koata konuştu -sinirli bir şekilde- "Senin derdin ne, nasıl bizim odalarımızın kapılarını kilitlersin?!" dedi. Ardından Ozou "Anahtarlar nerede?!" diye bağırdı. Ryuuji ise "Senin gelmeni bekledik ve şimdi bir açıklama yap."hepsi bana bakıyordu.
"Odama girip kızlar için yaptığım bileklikleri aldınız, onları sizin odalarınızda buldum. Sonra da ders vermek istedim."dedim. Ozou konuşmaya başladı " Bak bak bak küçük kardeşimiz büyümüş de bize ders veriyor." dedi ve dirseğiyle kafamı kaşıdı.Koata ise o sırada bahçeye çıkıp şut çekiyordu. Şu an onun yanına kimse gidemezdi. Ryuuji ise anahtarları ister gibi elini uzattı vermek zorunda kaldım.
Gece uyku tutmadı. Biraz bahçeye çıkıp hava aldım. Yıldızlar çok güzeldi. Biraz onları izledim. Sonra uyumaya gittim. 2 saat sonra uyandım. Saat 7.00'ydi. Aşağı inip kendime kahve ve bisküvi yiyip Dünyanın en mükemmel kahvaltısını yaptım.
Biraz antreman yaptım. Sanırım şut seslerinden dolayı uyanan kardeşlerim geldi. Annemle babam evden erken saatlerde çıkarlar. Babam eve erken döner annem ise geç. İkisi de evde yoktu. İlk uyanan Koata oldu. Onu görmemiş gibi yaptım ama bana "Günaydın" dedi. Ben de başımı salladım. Birlikte antrenman yaptık. Sonra Ryuuji de uyanıp aramıza katıldı. Ozou'yu uyandırmayı hiç kimse istemiyordu. Taş-kağıt-makas yaptık, maalesef yenildim. "Yazık oldu sana."diye dalga geçti Ryuuji. Göz devirdim.
Yukarı çıkınca Ozou'ya bağırmaya başladım. Duymuyordu. Odasına girdim. Kulağının dibinde bağırmaya başladım. Yine uyanmadı. Perdeleri açtım. "Git başımdan May." dedi. Ben de "Efektle çektiğim mükemmel fotoğraflarını yaydim." diyince uyandı ardından "Ş-şak-"diyemeden yataktan çıkıp beni kovalamaya başladı. "May gel buraya, MAY!" diye bağırıyordu.
Aşağı indim. "Ryuuji, Koata bu delirmiş." diye bağırdım. Guluyorlardi. "Eğer 3 kardeş kalmak istemiyorsanız yardım edin ayayay geliyor." O sırada Ozou gelmişti. Ryuuji onu tutmuştu. Fakat kaçmıştı o sırada Koata beni arkasına aldı -sanirim barışmak istiyor- "Sağol Koata" diye mırıldandım.
O sırada kapı çaldı. Kapıya en yakın olan Ryuuji'ydi. Kapıyı açtı gelenler Erica, Shou ve Reika'ydı. Ozou pijamalı olduğu için yukarı kaçtı. "Nerede kaldınız koç çok sinirli çabuk gelin." Ozou'yu Koata ve Ryuuji çağırdı.
Hep beraber antremana gittik. Koç bizi ısınmaya yolladı. Isındık. Pas antrenmanı yaptık. Koata-Aoto Ryuuji-Mayako Erika-Reika Shou-Ozou. Tagi ise Kyoko ile antreman yapıyordu.
Antreman bitince maç yaptık. 9 kişi olduğumuz için tek kale oynamamız gerekiyordu. Takımlar:
1. Takım: Shou,Erika,Ryuuji,Aoto
2. Takim: Ozou,Koata,Mayako,ReikaMaç berabere kaldı. Sonrasında herkes evlere dağıldı.
Bu bölüm biraz uzun oldu(kesinlikle biraz) Yazasım geldi ama napayım neyse sonraki bölümde görüşürüz by💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği
FanfictionKorkunç Üçlü'nün kız kardeşleri olursa... İlk yazım umarım seversiniz💗💗 2. Kitabı geldi💗💗 #aotogonzalestakuma 1