9. Bölüm

536 28 10
                                    

Uzun zamandır bölüm atamadım. İşte yeni bölüm. Keyifli okumalar 💞

Futbolu bırakalı 2 hafta olmuştu. Ailem neden bu kadar katıydı? Ya da sadece neden ben? Okuldan nefret ediyordum. Artık okul sonrası kurslarına da kalıyordum.

Soğuk bir Japonya sabahına uyandım. Diğer sınava 1 hafta kalmıştı. Bu sınavı kazanmaliydim. Okul sonrası kursları tam bir işkenceydi. Sadece matematikti. Üçüzler erken gitmiş. Ben de yemek yiyip çıktım.

Yolda Shouların restoranına uğradım. Hem yemek almak için hem Shou'yu görmek için. Yemeği alıp teşekkür ettim. Shou ile okula yürümeye başladık. "Yeni bir oyuncu bulmuşsunuz."diye konuşmayı başlattım. "Senin yerini dolduramadı."dedi. Mutlu olmuştum. Konuşarak yürümeye devam edip okula geldik.

Sınıfta ders dil bilgisiydi. Neyse ki iyi olduğum bir dersti. Öğle yemeğini iple çekiyordum ki zil çaldı.

Yemeğimi Erika ve Reika ile yedim. "Ee bensiz nasıl gidiyor?"dedim. "Gerçekten çok kötü. Şu yeni gelen çocuk kendini bir şey sanıyor. Bizim toplarımıza koşuyor. Sinirlerim tavan yapıyor."dedi Erika. "Koç Hanashima ilk defa birine ceza verdi."dedi Reika. Şaşırmıştım. "Neyse konuyu değiştirelim. Hana ve Naomi üçüzlere takik. Ayrıca onlarla kafayı bozmuşlar. Geçen bana ayağını denk al falan dediler. Hatta duyduğuma göre eski okullarında bir kızı dövmüler, o yüzden bizim okula gelmişler."dedim. "Gerçekten mi? Kafayı sıyırmış bunlar."dedi Erika. Reika da onayladı.

Öğle yemeği bitince vedalaştık. Shou, Erika ve Reika çıkarken ben matematik sınıfının yolunu tuttum. Derste ve teneffüste Hana ve Naomi bana dik dik bakıyordu. Ben de onlara göz devirdim.
Çıkışta beni durdurup konuştular. "Bak biz seni uyardık. Ama dinlemedin. Cezasını çekeceksin."dedi Naomi. "Kafayı sıyırmışsınız, çekilin önümden."dedim giderken Naomi ve Midori kolumdan tuttu. Hana ise yüzüme tokat attı. O anki şokun etkisiyle donup kaldım. Ardından karnında bir acı hissettim. Midori tekme atmış. Acı içinde kıvranırken üçü de gitti.  Kendimi toparlayıp yürümeye başladığımda dudağım patlamıştı. Saçım basım birbirine girmişti. Ağlayarak eve doğru yürüdüm.

Eve gelince kapıyı sertçe kapattım. "May  birşey mi oldu?"dedi Ozou. Cevaplamadan odama çıktım. Yatağıma oturup ağlamaya devam ettim. Ardından üçü de yanıma geldi. Üçü de çok sinirlenmişti. Ama Koata... "Kim yaptı bunu May söyle!"diye bağırıyordu. Anlattım. "O kızlara gününü göstereceğim!"diyip aşağı doğru yöneldi Koata. Ryuuji ile Ozou arkasından giderek onu durdurdular. "Koata sakin ol. Yarın okula gider hallederiz."Ozou mantıklı bir karar vermişti.

Koata'yi sakinleştirdiklerinde odadan çıktılar. Koata dudağıma pansuman yapıyordu. "Onlara neden günlerini göstermedin?"dedi. "O anki şokun etkisiyle donup kaldım. Zaten-"diyecekken karnıma bir acı saplandı. Koata bana bakarken elimin karnımda olduğunu gördü. Birşeyler olduğunu anlamıştı. Karnımı açınca karnında kocaman bir morluk vardı. Ayrıca başka yerleri de kızarmıştı. Oraya da pansumanı bitince ona sarıldım.

Aşağı indiğimizde biraz oturduk. Şubat ayının ilk günleriydi. Normalde kar yağardı ancak bu sene yağmadı. Ryuuji konu açtı. Biraz futbol oynayalım mı? Hem senin için de iyi olur."dedi Ryuuji. Hep beraber oynamaya başladık. Daha önce hiç denemediğim bir şeyi denedim. Göz bandıyla oynadık. Üçü de alışkındı. Bense topun yerini arıyordum. "Biraz uğraş May yaparsın."diyordu Ryuuji. "Size söylemesi kolay. Daha topun yönünü bulamıyorum."dedim. Biraz oynadıktan sonra zil çaldı. Anne ve babamız gelmişti. Onlara bu olaydan bahsedince çıldırdılar. Saat 6 sulariydi. Okul kursları bitmeye yakındı. Yine de okula gittiler.

Ailem gitmeden önce Ryuuji'nin bana matematik çalıştırmasını söyledi. Ozou ile Koata PlayStation oynarken ben birilerinin paralarını hesaplacaktim.

Ryuuji anlatırken bilgilerin kafama girmesi için dua ediyordum. Sanki anlıyordum. Ryuuji'nin hazırladığı sınavı yaptım. 75 almıştım. Ne ben ve 75 mi? Ryuuji futbol gibi anlattığı için anlamıştım. Soruları da böyle çözecektim.

Sonunda çalışma bitti ama ben de bittim. Ozou'yu kenara itip "Yeter biraz da ben oynayacağım."dedim. Ryuuji de aynısını Koata'ya yaptı. Takımlı bir şekilde oynadık. Ozou-Mayako Ryuuji-Koata malesef berabere bitmişti.

Bölümdeki olaylar hakkında yorum yaparsanız sevinirim 💓

Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin