Selamsss. Hiç uzatmadan sizi yeni bölümle baş başa bırakıyorum 💜💜
Duyurular için=@love._.books58 🧚🏻♀️"Erika, Reika! Çıldırıyorum şuanda. Arda istek atmış."dedim şaşkınlıkla. Hep bir ağızdan "Ne ciddi misin?"dediler. Ardından Erika konuştu. "Maçtaki Arda mı? Emin misin?"dedi. "Sus, sus. Üçüzler duyacak."dedim. "Mayako emin misin gerçekten o olduğuna?"dedi Reika. "Profil fotoğrafına bakın."diyip telefonu onlara verdim ve konuşmaya devam ettim. "Sizce ne yapmalıyım?"dedim. "Bence kabul et. Neden istek attığını sorarsın."dedi Reika. Erika da katıldı. "İyi o zaman. Kabul ettim."diyip devam ettim. "Bir şey yazayım mı?"dedim. "Hayır, ilk önce o yazsın. Birkaç gün yazmazsa Instagram hesabımı nasıl buldun yaz."dedi Erika. Başımı tamam anlamında salladım.
Konuşurken Shou yanımıza geldi. "Kızlar kutu oyunu oynayacağız. Siz de oynamak ister misiniz?"dedi. Kabul edip yanlarına geçtik.
Oyunun ilerleyen dakikalarında Arda durmadan mesaj atıyordu. Bu yüzden telefonu sessize aldım ama sevgili kardeşlerim fark etmişti. "Hayırdır May. Kimden geliyor bu mesajlar?"dedi Ouzou. "Arkadaşımdan."diyip kestirip attım. "Kimmiş bu arkadaş?"dedi Ryuuji. Bir yandan da oyun oynuyordu. "Türkiye'den bir arkadaşım siz tanımazsınız."dedim ve Kota konuştu. "Türkiye'de hep beraberdik. Kızlarla hiç konuşmadın. Sadece Galatasaray ile oynanan maçta birileri ile konuştuk. Erkek değil mi?"dedi Kota. Herkes bana bakıyordu. Zaten sosyal anksiyetem vardı. Terlemeye başladım. Fark ederlerde işim biterdi. Erika ve Reika'ya baktım. Erika konuştu. "Orada birinin kız kardeşi bunu duyunca ağabeyine sormuş. Bu kızların Instagram'ı var mı diye ağabeyi de sadece Mayako'nun adını bildiği için onu söylemiş."dedi Erika. Beni bu zor durumdan kurtarmıştı. Oyuna devam ettiler. Hâla şüphelendiklerini hissediyordum.
"Ben uyumaya gidiyorum."dedim ve lobiye doğru yürüdüm. Gece çok geç bir saatte olduğumuz için otelde herkes dışarıdaydı veya uyumuştu. Asansörü çağırdığım zaman Arda'nın mesajlarına bakıyordum. Bir yandan da etrafı kontrol ediyordum. Telefonu kapattığım an Ouzou arkamda belirdi. "Ödümü patlattın. İyi misin?"dedim. Az daha mesajlarına görecekti. "Kusura bakma. Sana eşlik etmek istedim."diyip kapısı açılan asansöre elini uzattı.
Asansöre biner binmez onu soru yağmuruna tuttum.
"Bu kibarlık nerden geliyor?"
"Kız kardeşime böyle davranamayacaksam kime davranayım?"
"Bilmem. Sevgilin olabilir mesela."
"May, Saçmalama saatin geldi galiba."
"Tabi tabi. Aynen Ouzou."
"Sana bir şey soracağım. Biliyorsun. İkimizde en küçük kardeşiz ama sen benden daha küçüksün. Lütfen bana doğruyu söyle. O konuştuğun kişi kız mı erkek mi?" bunu dedikten sonra asansörün kapısı açıldı. Onun odası bir üst kattaydı.
"Ben odama gidiyorum, iyi geceler."derken asansörün kapısı kapandı. Kendi kendime konuşmaya başladım. "Oh çok şükür anlamadı."dedim.
Odama geçip üstümü değiştirdim. Dişlerimi fırçaladım ve yatağıma geçip Arda ile konuşmaya başladık.
(Dili aynı farz edin. Mesajlaşma koyacağım ve fake Instagram mesaj uygulaması bulamadım. WhatsApp olarak yapacağım.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği
FanfictionKorkunç Üçlü'nün kız kardeşleri olursa... İlk yazım umarım seversiniz💗💗 2. Kitabı geldi💗💗 #aotogonzalestakuma 1