11. Bölüm

504 28 5
                                    

Selam. İyi okumalar❣️

İşte büyük gün geldi. Matematik sınavı...
Bay Nagabuchi kağıtları dağıttı. Bu sorular ne? Sorularla bakışıyordum. Biraz soru yapıp puan hesapladım. Eğer hepsi doğruysa 60 alıyordum. İyi dersi geçerdim.

Bay Nagabuchi kağıtları toplamadan önce kağıdımı verdim(okuması için). En kötü 60 alırdım. Okuyunca notumu söyledi. 65. Neyim ben ya.

Okuldan sonra direkt antremana geçtik. Kızlar çok mutlu olmuştu. Antremana gidince koç bugün hava soğuk olduğu için antremanın iptal olduğunu söyledi. Kızlarla parka gittik. Hava çok rüzgarlıydı. Bir anda yağmur yağmaya başladı. Reika'nın ailesi gelip Erika ve Reika'yı aldı. Benim evim yakın olduğu için yürüdüm.

Eve gelince Ozou kapıyı açtı. "May bu ne sudan çıkmış balığa dönmüşsün."dedi. "Gülme. Yağmur yağıyor. Dışarıdaydım."dedim. "May dikkat et içinde balık olabilir."Ryuuji'ye bakıp"Sen de mi ya?"dedim. Koata beni görünce gülmeye başladı. Odama çıkıp kurulandım.

Yarının sevgililer günü olduğunu gördüm. Sesli bir şekilde "Yarın sevgililer günü teklifler gelir artık."dedim. "Sana gelmiyor diye ağlama."dedi Ozou. Ardından Ryuuji, "Sana gelirse çocukla özel olarak ilgileniriz. Acaba hangi maymun tipli bakar sana."dedi. Üçü de güldü. Göz devirdim. Ağızlarının payını verecektim. "En azından kimse benim fotoğraflarımı boyum kadar bastırscak kadar manyak değil."dedim. "Sence biz mi yapın dedik?"bunu diyen Kota'ydi.

Gidip gruplara baktım. Yarın yarı final eşleşmeleri belli olacaktı. Kalan takımlar Chiba Tunderbolts Minikler, Amarillo ve Heavenly'ydi. Amarillo ile finale kalacaktık büyük ihtimal.

Üçüzlere bir Doğruluk/Cesaret oynayalım mı diye soru sordum. Kabul etmediler. "Sizinle de hiç bir şey yapılmıyor."dedim. Posta kutusuna bakarken üçüzlerin okulundan gelen bir mektup gördüm. Açıp baktım. Okul kıyafet kurallarına uymamislar. Bundan sonra gelmezlerse her haftanin üç günü okulu temizlemekle görevlilermis. "İyi ki bizim okulun forması yoktu. Yazık size."dedim kendi kendime.

Üçüzlere bunu söylediğimde çok umursamadilar. "Haftanın üç günü okul temizleyecek olmanız ne kadar da üzücü."dedim alayla. *Okul temizleme* lafını duyunca birbirlerine baktılar. Hepsi yukarı odalarına çıktılar.

Bir buçuk saat sonra hepsi salona geldiler. Okul formalarını ilk defa görüyordum. Beyaz gömlek, siyah pantolon, siyah kravatti. Onlara bakakaldim. Onları genelde spor kıyafetlerle görüyordum. Ağzım açık kalmıştı. İlk defa bu kadar şıklardı. "İşte kravatı bollaştırıp altına normal pantolon giydiğimiz için ceza yemisiz."dedi Ryuuji. "May kızların bize aşık olmasi normal miymiş?"dedi Ozou. "Galiba evet."dedim.

Normalde üçüzleri kızlarla sevgili yapmıştım ama vazgeçtim. Diğer bölümde görüşürüz 💞

Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin