Yeni bir bölümden merhaba. Uztamayacagim iyi okumalar💫
Düzenlendi
Sabahın erken saatlerine uyandım. Diğerleri uyuyordu. Annem evden çıkıyordu. Ona görüşürüz dedim. Bu sefer tost yaptım. Yanına limonata buldum. Kahvaltı yaptım saat yediye geliyordu. Hiç biri uyanmamıştı. Odalarını da kontrol ettim. Not bırakıp çıktım.
Parka geldiğimde karşı takımın oyuncularını gördüm. Suguro'nun takımı da buradaydı. Umursamadan ilerledim. Topla çalım denemeleri yaptım. İlk olarak topu sektirip yukarı attım, ensemle tuttum, topuğuma doğru bıraktım sonra oradan ileri doğru yapıp vole çektim. Bu taktiği maçta deneyebilirim.
Antrenmanın bitmesine az kalmışken bir ses duydum. "Hey, sen Furuya kardeşlerin kız kardeşi misin?"Suguro'ydu bu. Umursamadan devam ettim. Sana diyorum,sağır mısın gibi şeyler söyledi. "Sana ne"dedim. Bana doğru yürümeye başladı. "Sen kimsin de benimle böyle konuşuyorsun!?"dedi. Göz devirdim. Bir şeyler geveliyordu. Sinirleniyordum. Topumu atınca bu, bardağı taşıran son damla oldu. Bağırıp çağırmaya başladım. Sinirden ağlayacağımı bildiğim için evin yolunu tuttum.
Eve gelip sinirli bir şekilde kapıyı çarpıp içeri girdim. "Ne olmuş buna?"diye sordu Ozou. İkisi bilmem anlamında başını salladı. Yukarı çıkıp ağlamaya başladım. -Ve herşeyi yere atmaya- o sırada üçü de kapıyı aç diye bağırıyorlardı. Koata kapıyı kırdı ve içeri girdiler.
Yatakta oturmuş ağlıyordum. Ozou ve Ryuuji yanımda ne oldu anlat der gibi bakıyorlardı. "Ne olduysa anlat biri bişey mi yaptı?!"dedi Koata. Biraz ağlamam azalmıştı ve konuşmaya başladım. "Sabah siz uyurken erken kalkmıştım. Biraz heyecanım da vardı. Ben de parka gittim. Sonra bir tane çocuk sen Furuya kardeşlerin kız kardeşi misin dedi ben de sanane dedim sonra sen kimsin falan dedi en sonunda topumu dikti ben de eve geldim." Bunca şeyi anlattıktan sonra Koata dediki "Kendini savunmadın mı?" Sence diye bir bakış attım.
Kendimi kavgalarda savunamıyordum. Sinirden ağlıyordum. Neyse ki Ryuuji akıllı bir insan olduğu için "Kimdi?"diye sordu. "Suguro" dedikten sonra Koata ve Ozou aşağı indi. Ryuuji onları tutmak için aşağı koştu, ben de arkasından ilerledim.
"Ryuuji bırak da gidelim haddini bildirelim şuna!" Ozou bunu diyince Koata devam etti "Mayako'ya ne yaptığının farkında mısın Ryuuji ,çekil önümüzden." Ryuuji ise sakin bir tavırla "Ona maçta haddini bildirmeliyiz, ne zamandır üçümüzü yenmek istiyordu. Artık 4 kişiyiz." İşte akıllı bir insan. Üçü de beni düşünüyordu. "Teşekkür ederim üçünüze de."diyip sarıldım.
Kahvaltılarını yaptıktan sonra bahçede çalıştık. Onlara maçı yenersek kek yapacağımı söyledim. Maçın başlamasına 1.5 saat kala oraya doğru yürüdük."FANLARI" onları görünce durdurduğu için ben onların önündeydim.
Maçın yapılacağı alana geldiğimizde bizimkileri bulamadım. Sadece Kyoko vardı. "Merhaba Kyoko. Diğerleri nerede biliyor musun?"dedim. "Onlar daha gelmedi." Maalesef ilk gelen bendim.-pff-
En azından kardeşlerim gelene kadar kendi başıma çalıştım. Ardından geldiler. "Fanlarınız(!) rahat bırakmadı sizi galiba."dedim alaylı bir tavırla. Güldüm. Sonra Erika ve Reika geldiler. Pas antrenmanı yaptık. (Mayako-Reika Ozou-Erika Kota-Ryuuji)
Pas antrenmanı yaparken Ryuuji, Reika'nın yanına gelip "Reika sen Koata ile pas çalışsan kardeşimi biraz denemek istiyorum." Hayret, normalde benle kim antreman yapmayacak kavgası ederlerdi. Reika tamam diyip Koata'nın önüne geçti. "Hayırdır Ryuuji normalde kavga ederdiniz yoksa-"diyecekken yanıma gelip beni susturdu. "İşine bak May, ah bak daha topu tutamıyorsun." Göz devirip topu getirirken üstümde bir gölge hissettim(burada bitiriyormusum falan waekggxgkdrjsjtxgkx)
Yukarı baktığımda bu Suguro'ydu. "Sen Furuya kardeşlerin kız kardeşisin biliyorum ve ağabeylerine söyle onları yeneceğiz." Ayağı topun üstündeydi. Topu çekmeye çalışıyordum.
"Suguro, senin gücün küçük bir kıza mı yetiyor gel bizimle konuş." Bu Ozou'ydu. Arkama baktığımda üçü de buradaydı. Suguro ayağını toptan çekip gitti. Onların yanina gittiğimde ise Koata dediki:"Yine kendini savunamadın. Biz olmasak zorbalığa maruz kalacaksın." Göz devirdim. Üçü de gidiyordu. "Hey beni bekleyin." Yanlarına gittim. Tagi ve Aoto da gelmişti. Shou da Koçun yanındaydı.
Taktiklerimizden üçgen ve hızlı hücumu kullanacaktık. Çok zorda kalırsak değişim. Daha eleme turundan rakiplerin taktiklerimizi öğrenmesini istemedik.
Maç başlayınca Kota topla ileri doğru koşmaya başladı. Hayır olamaz, gol atmaya çalışıyordu. Atamazdi o yüzden peşinden gittim. İyi bir vuruş yaptı. Fakat gol atmadı. Bana attı .-ne- Arkadan Ryuuji bağırdı. "Bu sabah senin ne yaptığını gördük. O hareketi yap May."dedi. E o zaman bende kardeşimi kirmayayim. Topu sektirip yukarı attım,ensemde beklettim oradan topuğuma attım sonrasına topuğumla önüme doğru getirdim ve volemi çekip golü attım.
Maçı 4-1 kazandık. Golleri Erika,Kota,Aoto ve ben attık. Suguro'ya maçtan sonra dedim ki "Kardeşlerimi yenmeyi düşünüyordun. Daha beni yenemiyorsun."dedim. Bunu söyledikten sonra takımın yanına gittim. O gün ki 3 maçı da yendik 2 gol 3 asistim vardı.
Akşam olunca evde kek için hazırlık yapıyordum. Ama bir sorun vardı. Ben kek yapmayı bilmiyordum. Evet bu yüzden Erika ve Reika'yı aradım (yalvardım). Onları gizlice eve aldım ve düz kek yaptım. Yaparken öğrendim mi HAYIR. Onlara birer dilim verdikten sonra teşekkür ettim ve onları yolcularken Ozou duştan yeni çıkmış bir şekilde şarkı söylüyordu. Biz de ona bu deli mi diye bakıyorduk. Şarkı söylerken bir yandan da dans ediyordu. Ve performansı bittiğinde bizi fark etti. Kızlar kaçtı. "MAYYYYY!!"diye bağırıyordu. Bense salona kaçtım. Ryuuji ve Koata'ya kek tabağını verdim. Ardından bahçeye kaçıp çalıların arasına saklandım.
Ozou yukardan üstüne bir şeyler giyip gelmişti. "May hemen gel buraya yoksa çok kötü şeyler olacak, MAYYYY!!"diye bağırıyordu. İnadım tuttu ne yapayım çıkmadım. En sonunda saklandığım yerden çıktım ve dedim ki "Niye utandin?" diye bağırmaya başladım. Ozou beni yakalayınca çimlere yatırıp gıdıklamaya başladı. Sonra Ryuuji ve Koata da dahil oldu. Ben gülerken evin zili çaldı. Gelen anne ve babamızdı. İyi ki geldiler.
Beraber yemeğimizi yedik. Bugün olan maçlar hakkında konuştuk. Hepimizi tebrik ettiler. Bugün ki Japonya-Kore maçını hatırladım. Babam yukarı çıkıp çalışmaya başladı. Annemse Ozou ile judo çalışıyordu. Ryuuji, Koata ve ben maçı izledik.
Biraz uzun yazmıştım. Değiştirmek istedim.Kendinize iyi bakın 💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği
FanfictionKorkunç Üçlü'nün kız kardeşleri olursa... İlk yazım umarım seversiniz💗💗 2. Kitabı geldi💗💗 #aotogonzalestakuma 1