Final Maçı Part-1
Annemiz ve babamız Brezilya'dan gelmişti. Ben de iyileşmiştim. Annemiz altın madalya kazanmış. Bize gösterip konuşmaya başladı. "Çocuklar sizden de aynı başarıyı bekliyorum. Dördünüze de güveniyorum. Turnuvayı kazanın."dedi ve bize sarıldı.
***
Antremanlara başlamıştık. Amarillo turnuvanın göz bebeğiydi. Çok çalışmamız gerekiyordu. Koç antreman takvimini yayınladı. Çarşambadan cumaya kadar sıkı antreman sonrasında maç provası yapacaktık. Pazartesi de maçımız vardı.
Eve çoğunlukla yemek yemek için gidiyordum. Ouzou bulduğu ilk fırsatta yatıyordu. Ryuuji ile Kota beraber çalışıyordu. Ben de kızlarla ve Shou ile çalışıyordum. Bazen Tagi ve Aoto da bize katılıyordu.
***
Maçtan önce son provayi yaptık. Kota ve Aoto santraforda, Erika ve ben kanat bölgesinde, Ryuuji tam ortada, Ouzou ve Reika beklerde, Shou defansta, Tagi ise kalede olacaktı. "Eve gidip kendinizi yormadan çalışın yarın dinç olmalısınız."dedi Koç. Kazanırsak Japonya'yı temsil edip başka ülkelere gidecektik.
Eve döndüğümüzde Ouzou'yu da alıp dördümüz beraber antreman yaptık. Şut çekme, pas, kafa topu, koşu, üçgen denemeleri yaptık. 2 saat molasız antremandan sonra annemiz ve babamız geldi. "Sizi yarın izlemeye geleceğiz. Dördünüzle de gurur duyuyoruz."dedi babamız.
Yemeğimizi yedikten sonra salona geçip Amarillo'nun taktiklerini anlamaya çalıştık. Genellikle paslaşıyorlardı. Barcelona gibi ilerliyorlardi. Tiki-taka. O anda bana bir ışık geldi. "Kota, Ryuuji, Ouzou! Bir taktik buldum."dedim heyecanla. Ne olduğunu sordular. Elime kağıt kalem alıp anlatmaya başladım. "Şimdi bir veya iki kişi geride duracak. Mesela top Ryuuji'de Ouzou geride. Ryuuji topu Ouzou'ya atacak. Amarillo'nun oyuncuları Ouzou'ya doğru gelmeye başlayacak. Ouzou kendisine yaklaşan oyunculara kaptırmadan topu ileri atacak."dedim. Ryuuji beğenmiş gibi bakıyordu. "Bu taktikle ceza sahasına daha kolay girebiliriz. Bu sayede gol fırsatı buluruz. Akıllıca."dedi. Ouzou ise "Yalnız May ben bunu geçen sene yaptım ama yine de uygulayabiliriz."dedi böbürlenerek. Kota ise "Güzel taktik."dedi.
Bu taktiği kendi aramızda denedik. Başarılıydı. Sabah erken kalkacaktık. Bu yüzden uyumaya odalarımıza dağıldık.
***
Sabah erken uyandım. Geri uyumaya çalıştım fakat uyku tutmadı. Aşağı indim. Kota çoktan uyanmıştı. Günaydın dedim. O da bana dedi. Beraber top kapmaca oynadık. 5-10 dakika sonra Ouzou uyandı. "Kota bak, Dünya'nın sonu geldi."dedim gülerek. Ouzou esnedi ve bize katıldı. Ryuuji de gelince ekip tamamlandı.
"Ben acıktım. Bir şeyler yiyip parka gidelim."dedi Kota. Hep beraber mutfağa gittik. Yukarıdan anne babamız geldi. İkisi beraber mutfaktan bizi çıkarıp yemek hazırladılar.
Yemeği yedikten sonra parka gittik. Diğerlerini gördük. Hep beraberiz çalışmaya başladık. Yuvarlak olup karışık olarak topu birbirimize attık. Ardından dörder kişiden oluşan takımlarla tek kale maç yaptık. Tagi ise kaledeydi.
Maç bittikten sonra saate baktım. Saat 12.40 olmuştu. "Arkadaşlar! Saat bire yirmi var. Hemen maç alanına gitmeliyiz."diye bağırdım. Herkes toparlanmaya başladı.
Maç alanına gittiğimizde Koç bize, "İsterseniz dinlenin. İster çalışın. Bu sizin kararınız."dedi ve Bay Kinzo'nun yanına gitti. Aoto, kale direkleri ile yaptığı antremanını yaptı, Tagi de onu izledi. Shou, Erika ve Reika beraber çalıştı. Üçü baya yakınlardı. Üçüzler beraber çalıştı. Bense tek kaldım. Köşeye geçip kendi kendime bir şeyler yapmaya çalıştım. Arkadan Amarillo'nun sesleri geldi. "Furuya kardeşleri oyundan attırmamız lazım. Bunun için 6 numarayı yani kız kardeşlerini kullanacağız. Ona bir şey olmasına dayanamiyorlar. Aoto'ya kırmızı kart görmemek üzere faul yapın."dedi Amarillo'nun koçu. Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Şok olmuştum. Bunu diğerlerine söylemeye gittim. Aoto ve Tagi'nin yanına gittim fakat beraber şut antremanı çalışıyorlardı. Erika ise Shou'ya bağırıyordu. Üçüzler tek çaremdi. Onların yanına gittim. "Sizinle bir şey konuşmam lazım."dedim. "Tamam gel sen de oyna üzülme."dedi Ouozu. "Öyle değil."derken Kota sözümü kesti. "Seni almadık diye üzüldüysen üçümüz çalışmak istedik. Gel istersen."dedi. "Off size de bir şey anlatılmıyor."diyip oradan uzaklaştım.
Ne yapacağımı düşünmeye başladım. Koça söylersem yetişkinler gibi konuşarak halletmeye çalışır. Hakemler ise hiç olmaz. Zaten favorileri. Kendi kendime düşünürken bir ses duydum. "Mayako."bu Aoto'ydu. "Bir şey mi oldu?"dedi. Anlattım. "Ne yapacağız?"diye sordum. "Bir şey yapamazlar. Korkmuşlar. Sana faul yaparlarsa ayakta kalmaya çalış. Sinirlenmesinler."dedi. Onu ilk defa bu kadar fazla konuşurken gördüm. Teşekkür ettim.
Maç başlamadan önce tedirgindim. Aoto ile konuşup biraz rahatlamıştım. Yerlerimizde geçtik. Maça Amarillo başladı. Etkili ilerliyorlardi. Aoto topu kapmıştı. İlerliyordu. Karşı takımın defans oyuncularından biri Aoto'ya kaymıştı. Aoto topu yukarı atıp adamın üstünden zıpladı. Geçip gitti. Önünde 4 adam vardı. Herkes gol atar diye bekliyordu ama Kota'ya pas verdi ve 1-0 öndeydik.
İlk golden sonra Ryuuji topu kapıp bana attı. İlerliyordum. Karşıdan gelen oyuncu bana bildiğin dirsek attı fakat önünde başka bir oyuncu olduğu için hakem görmedi. Dudağım patlamıştı. Kota gidip çocukla kavga etmeye başladı. "Burası boks müsabakası değil. Futbol sahası. Nerede olduğuna dikkat et."dedi sinirle. "Bir şey yapmadım. Kendi düştü."dedi. Bizse sahanın dışındaydık. Kota çocuğu itti. Kavga etmeye başlayacaklardı. Ouzou ve Ryuuji koşarak Kota'nın yanına gidip onu tuttular. Hakem Kota'ya sarı kart gösterdi. Amarillo'nun planı işliyordu.
Dudağıma bant yapıştırdiktan sonra hepsini bir araya toplamak istedim ancak maç başladı. Erika adama baskı kuruyordu. Amarillo'nun oyuncusu diğer tarafa atacakken Ryuuji topu alıp Aoto'ya attı. Aoto da ilerleyip güzel bir gol attı. Hakem golü kabul etmedi. "Nasıl?! Bal gibi gol!"diye bağırıyordu Bay Kinzo.
Amarillo tiki-taka mantığıyla ilerliyordu. İlk gollerini attılar. Durum eşitlendi. Ardından ikinci gol de geldi. Tiki-taka yaparken hepsinin daima aynı kişiye attığını fark ettim. Birinden topu kaptım. İlk gördüğüm kişiye yani Shou'ya attım. Shou bağırdı. "Ters Üçgen". İşte sıra bizdeydi. Reika, Erika ve ben ilerliyorduk. Ceza sahasında Erika bana pas attı ve golümü attım. Durumu eşitledik.
Amarillo ilk yarı bitmeden üçüncü gollerini attı. Dördüncü gole giden Akira'yi engellemek istedim. Tam topu alacakken bir anda beni yere itti. Hakem düdük çalmadı. Akira şut çekti. Tagi topu yakaladı. Ouzou, Akira'nin karşında belirdi ve bağırmaya başladı. "Sen ne yaptığını sanıyorsun?! Gücün bir kıza mi yetiyor!? Mayako senin dengin değil. Kendi denginle takıl."diye bağırdı. "Akira haddini bil. Gel bize yap o faulleri."dedi Kota. Ryuuji beni yerden kaldırdı. Bir şeyim yoktu. Hakem yanımıza geldi. "İkinci yarı böyle devam etmeyin. Aksi takdirde kart göstereceğim."dedi. "Bizim oyuncumuza yapılan faule bir şey demediniz. Kardeşimi yere ittiler ve dudağını patlattilar fakat kart yok."dedi Ouzou hiddetle. Hakem sarı kartını çıkardı. Ouzou bir şey diyecekken hakem, "Karara itiraz mi ediyorsun?"dedi. Ryuuji konuşmaya başladı. "Hayır efendim. Bir daha olmaz."dedi.
Koçun yanına gittik. "Mayako canın yanıyor mu?"diye sordu Kyoko. "İyiyim Kyoko teşekkürler."dedim. Tüm takımı bir araya topladım. "Size söyleyecektim ama müsait değildiniz."diyip devam ettim. "Amarillo'nun planı üçüzleri oyundan attırmak. Onun için de beni kullanıyorlar. Onları taktiklerimizle durdurmalıyız."dedim. Ryuuji devam etti. "May dün bir taktik buldu."dedi ve anlatmaya başladı. Hepsi beğendi."Bunu kullanabiliriz. Adı da spesiyal olabilir."dedi Shou.
Bu bölüm 1000 kelime oldu. Bu bölümü atıp kaçıyorum. Diğer bölümü bir veya iki gün sonra atarım. Görüşürüz 💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği
FanfictionKorkunç Üçlü'nün kız kardeşleri olursa... İlk yazım umarım seversiniz💗💗 2. Kitabı geldi💗💗 #aotogonzalestakuma 1