8. Bölüm

560 33 3
                                    

Okul bölümleri çok fazla olmaz. Hem yazacak bir şey bulamıyorum hem sıkılıyorum. Neyse iyi okumalar💫

Aşağıdan bir ses duydum. Uyanmak istemiyordum. Hava çok soğuktu. Japonya'nın kışı çok soğuk ve sert geçiyordu. "Uyanacak mısın uyandırayım mı?"dedi Koata. Yataktan çıktım. Bugün matematik sınavı vardı. Ryuuji de çalıştırmadı.

Aşağıda yemek yerken bir yandan uyuyor gibiydim. Gözlerim tam kapanacakken yüzümde bir su hissettim. "May bugün maç var. İyi misin uyan artık."dedi Ozou. "Bugün matematik sınavı var. Kafam matematiği almıyor."dedim.

Yemeğimiz bitince okula yürüdük. Yol ayrımında başarılar dediler. Sınavdan sonra maç vardı. Moralimi bozamazdim.

"MAYAKO BİZİ BEKLE."bağırdı Shou. "Sayende herkes uyandı Shou."dedi Erika. Okula beraber yürüdük. Turnuvanın çeyrek finalindeyedik. Bu maçı alırsak yarı finale çıkacaktık.

Sınıfa geldik. Hoca kağıtları dağıttı. Sorularla bakışıyordum. Shou dışında üçümüz de aynı şekildeydik. Birkaç soru yaptım. Sonra zil çaldı. "Benim iyi geçti 8 soru yaptım."dedi Reika ardından Erika "Ben 6 soru yaptım. Birini salladım." Bense "Sadece 5 soru yaptım. Onlardan da emin değilim. Sen Shou?"diye sordum. "Kaç gündür bu sınava çalışıyordum. Çözdüğüm soruların benzerleri geldi. En kötü 9 doğrum olur."dedi.

R:Ne kadar azimlisin Shou
E:Bunu en iyi ben bilirim. Predators'u tekrar kurması gibi.
M: İşte gerçek kaptan
S: (Elini saçında kaşıyarak) Teşekkürler arkadaşlar.

Öğle teneffüsünden sonra eve gittim. Sınav hakkında konuşmadık. Üstümü değiştirip evden çıktım.

Maç başlayınca tribünde hem annemiz hem babamız vardı. İlk yarı çok iyi oynadık. Sprial ve üçgenin yanı sıra eski bir taktik olan ters üçgeni denedik. Kızlar olarak ters üçgenden Erika gol attı.

İlk yarı bitince su içmek için koçun yanına gittik. Yanında annemiz ve babamız vardı. "Mayako bize bir açıklama yapmalısın."dedi babamız. Takımdan biraz uzaklaşınca ne oldu anlamında onlara bakıyordum. "Bugün matematik öğretmenin bizi aradı. Sınavdan 45 almışsın."dedi babam. Yaptıklarımdan biri yanlış neyim ben ya. "Geçen seneleri hatırlıyorsundur."dedi annem. Hayır hayır hayır bu olamaz. "Bu senin takımla son maçın olabilir. İkinci sınavda 60 üstü almazsan futbol hayatın biter."dediler. "Ben Ryuuji gibi matematik yapamıyorum. Ya da Ozou gibi veya Koata. Onlar yapabiliyor diye benden de beklemeyin. Ben de böyleyim işte. Ama size göre matematik benim sevdiğim şeylerden daha önemli."dedim sinirli bir şekilde ve yanlarından ayrıldım.

Maçın başlamasına 5 dakika vardı. "May. Senin adına üzgünüz."dedi takım. "Asıl ben sizden özür dilerim. Ben gittikten sonra yeni bir oyuncu bulmalı veya turnuvadan çekilmelisiniz."dedim. "Mayako koç Hanashima ve Shou aileni ikna etmeye çalışıyor. Ümidini kesme."Erika beni mutlu etmeye çalışıyordu. "Ailemiz sizinkiler gibi değil. Asla ikna olmazlar."dedi Koata.

Maç başlayınca hepsi tüm topları bana atıyordu. Son maçımda gol atmamı istiyorlardı ama konsantrasyon olamıyordum. Çoğunu ya Aoto'ya veya Koata'ya atıyordum.

Maçın bitmesine 5 dakika vardı. Ozou bana uzun oynadı ve bağırdı. "May bu golü at. Hepimiz bunun için uğraştık. Sana güveniyoruz."diye bağırdı. Skora baktığımda durum 2-2'ydi. Maç penaltılara kalmamaliydi. Top bana geldiğinde gelişine vurdum. Maçı 3-2 yendik.

Maç bitince herkes evlere dağıldı. Yolda hüzünlü bir halim vardı. Neşelendirmeye çalışıyorlardı ama işe yaradığını söylenemez.

Eve gelince yemeğimi hızlıca yedikten sonra yukarı çıktım. Koata arkamdan geldi. "May sen böyle değildin. Her zaman istediğin için savasirdin. İnatçıydın. Ama şimdi hemen kabul ettin. Bu kadar çabuk pes etme."dedi. "Aynı şeyleri tekrar yaşıyorum. Neden çünkü matematik yapamıyorum."diyip hemen odama kaçtım.

Biraz müzik dinledim. Arada Ryuuji ve Ozou da geldi. Hatta annem gelip spor yapmaya devam etmemi istediğinden onunla judo yapmamı istedi. Kabul etmedim. Erika,Reika,Aoto,Tagi,Shou hepsi mesaj attı. Mesajların hepsine teker teker cevap verdim ve uykuya daldım.

Evet bu bölüm böyleydi. Umarım sevmişsinizdir. 💓💓

Victory kickoff:Üçüzlerin Meleği Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin