who are you

1.6K 198 133
                                    

"Canım çıktı, bu sefer gerçekten kalmış olmalıyım."

Gülüp elimi hyunjinin omzuna atmıştım "Fark ettim sınavdayken, alnından terler akıyordu resmen!"

Hyunjin şakasına kızgın yüz ifadesine bürünmüştü "Kimya kötü geçmiş olabilir ama diğerleri gayet iyiydi"

Yanaklarını iki yanından tutup çekiştirmeye başlamıştım "Benim küçük yetenekli arkadaşım ya!"

Hyunjin gülerken önümdeki sıraya oturan Minho benden yöne döndürmüştü bedenini. Ne yaptığını sorgularca ona bakarken konuşmuştu

"Sen ben -Han nehri -bu akşam -19:00?"

Gülüp onaylarcasına kafamı salladığımda bana geri gülümsemiş kalkmış ve sınıftan çıkmıştı

Hyunjin sinsi ifadesiyle bana dönerken kolumu çekiştirmeye başlamıştı "Han jisssunnng?"

"Efendim hyun?"

"Han JİSUNG????"

"Hyunjin efendim diyorum ya?"

Eliyle saçlarını gerip atıp konuşmaya başlamak amacıyla cüzdanından el kremini çıkarıp hem kendi eline hem benimkine sürmüştü

Birden hepsini tekte söylediğinde ağzım aralansa da çaktırmamıştım "Siz hayırdır lan iki haftadır beraber dışarı çıkmalar? aktiviteler yapmalar? Dün hatta ders çalıştırmaya bile gittin?"

Bir kaç saniye soluklanıp devam etmişti "Şimdi de han nehri, bu kesssinlliikle çiftlerin yapacağı bi aktivite biliyorsun değil mi?"

2 Haftadır Minho'yla bana yardım etmesiyle birlikte daha da yakınlaşmıştık. İlk olarak ise arkadaş olmaya karar vermiştik, ben de tabii ki kabul etmiştim. Onunla vakit geçirmek eğlenceli olduğundan neredeyse her gün beraber takılmaya başlamıştık. Hyunjin ile geçen olayları hakkında ise Felix hyunjinle tekrar konuşmuş ve araları normale dönmüştü

Kaşlarım havalanırken cevaplamıştım "Öyle mi? haberim yoktu. Gidip reddedeyim mi?"

Hyunjin kafasını hızla olumsuzca sallamıştı "Ya sen deli misin Lee Minho sana teklif yapıyor, gitmiyorsun!"

Kafamı anlamışça sallarken söylendim "Hem neden manzara izlenmek için gidilen bir yer çiftlere özel ki? çok saçma. Senle oraya gidemez miyim şimdi ben?"

"Ben farklıyım minho farklı!" birden cırlayınca yerimde zıplamıştım

"Tamam ya ne bağırıyorsun!"

"O zaman inkarı bırak, sanki ben sen tanımıyorum."

"Abartıyorsun sadece, öyle bir yakınlaşmamız da yok hem. Arkadaşça davranıyoruz birbirimize."

"Olmasını isterdin amaaa?"

Kaşlarım hızla çatılırken ayaklanmıştım "Ne istemesi ya! kim kimi istiyor!? daha neler." herkesin bana dönmesiyle sesimi alçaltıp yerime geri oturmuştum

"Ben istiyorum ama? hem ne güzel çift datesi yaparız."

Gözlerimi devirip ağzını elimle kapatmıştım "Ya birisi duyacak! hem bizi shiplemeyi acilen bırakmalısın!"

Hyunjin kafasını olumsuzca sallarken ellerimin arasından konuşmaya çalışıyordu.

"Belki de bu yüzden felixlerde kalıyorum diyip bizi yalnız bıraktın? Hyunjin sen çok sinsisin!"

Hyunjinin aniden ifadesi değişirken elimden ayrılmıştı "Felixlerde kaldım zaten ben ne sinsisi ya?"

Omzuna vurup sahteden kızmıştım "Hâlâ yalan atıyor! Felix söylemiş orda kalmadığını!"

hijacker | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin