29~ FİNAL

134 4 1
                                    

SMUT UYARISI~~

1 Ay sonra
______________

Bu gün sevgili olmamızın 3.yıl dönümüydü bu yüzden Yağıza bir supriz yapıp onu akşam yemeği yedirmeye getirmiştim. Yemek yedikten sonra biraz içmiştik.

Yağız gözüme daha güzel gelmeye başladı onun her haline kurban olurum. Yemeğimiz bitince ona hediye verdim heyecanla dudağıma yapıştı.

Opuslerine karşılık verdim ellerimi beline yerleştirdim o da kollarını boynuma doladı.

Hızlıca eve sürdüm bir elim direksiyonda bir elim onun bacagindaydı.

Eve vardiğimizda onu kucağima aldım ellerimi kalçalarına destekledim ve kapıya yaslayıp kırmızı dolgun dudaklarını öpmeye başladım.

O da bana karşılık vererek kendisini bana bastırdı ağzımdan derin bir inleme kaçtı.

Nefeslenmek için dudaklarımızı ayırdığımız da ıslak bir ses çıktı anıllarımızı birbirlerine yaslayıp nefeslenirken boynuna yöneldim küçük küçük öpücükler kondurdum ve kokusunu içime çektim.

T-shirtunu hafif sıyırıp kopurcuk kemiğine öpücük bıraktım ve ordan boynuna kadar yaladım boynuna da bir öpücük bırakıp emmeye başladım.

Ellerini saçlarıma çıkardı.

Adem elmasini yaladım sonrasında o kucağimdayken odamıza çıktım.

Onu yatağa yatırdım o sırada Yağız kravatimi tutup beni kendisine çekti gülümsedim ve dudaklarına yapıştım tekrar.

Ellerim bütün vücudunu dolanıyordu.

[Yağız]

Elleri vücudumda dolanıyordu ancak çok nazikti sanki kırılacak değerli bir seymisim gibi.

Nefes almak için ayrıldım dudaklarından gulumsedim.

T-shirtumu çıkardı yavaşça yardımcı olmak için kollarımı kaldırdım boynumdan başlayıp göğüslerime kadar öpücükler bıraktı.

Sağ göğüsume bir öpücük bıraktı ve emmeye başladı derin derin inlerken boşta kalan eliyle sol göğüsume baskı uyguluyordu.

"Bu gün için özel bir oyuncağımız var sevgilim"

Yandaki çekmeceden uzaktan kumandalı g bölgesi uyarıcı çıkardı.

Gülümsedi oyuncağin üzerine azcık kayganlaştırıcı sıktı pantolonumu çıkardı ve arkamı döndürdü çıplak göğüsüm kaygan kumaşa değince için gıdıklanmıştı.

Kalçama bir kaç şaplak attı bende inledi daha sonrasında domalmamı istedi.

"Domal"

Dediğini yaptım oyuncağı eline aldı önce deliğimi okşadı.

"Beni eglendir bebeğim."

Dedi ve oyuncağı içime soktu yavaşça.

İçime giren soğuk şeyle inledim.

Kumandadan oyuncagı başlattı bir an için içim titredi.

"Ahm-ahm Emir..ahm"

İçim titriyor hassas noktama vuruyordu zevkten dört köşe olmuştum. Ama yeterli degild ben içimde Emiri  istiyordum onun bir elini tuttum.

"Sen ahm..seni istiyorum."

Baygın gozlerimle baktım ve yalvardım.

"Siktir.."

Emir bir küfür edip icimdekini çıkardı ve bir köşeye fırlattı bir oarmagini içime sokunca elini tuttum.

"Ben hazırım zaten"

Gülümsedi ve kıyafetlerini çıkardı onun aletini görünce gülümsedim korunma ihtiyacı duymadan kayganlaştırıcı sıktı ve deliğime başını konumlandirdi.

Yavaşça içime girdi.

"Ahm"

"İçin çok dar bebeğim"

Uzun süre yapmadığımız için uçim dardı Emir bacaklarımı tutup kalçama vurdu.

İçime gel gitleri hızlandı bir elini benim penisime attı diğer eliyle belini destekledi.

Bir süre sonra ikimizde aynı anda boşaldık. Gülümsedim çok yorulmuştum.

Emir beni kucağına aldı ve beni lavaboya götürüp temizledi ikimizde duş aldık ve giyinip uykuya daldık.

___________________________

Çocuklarim çabuk büyüdüler ama bu kadar yeterdi hem yeni bir hikaye yazicam! Neyse sizleri seviyorummm bay bayy

Babacık bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin