part 14 ; The scars of your love

1.2K 250 152
                                    

Music theme ; Rolling in the deep - Adele

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Music theme ; Rolling in the deep - Adele

[ پانزده آپریل ۲۰۲۰ - ایتالیا، ونیز ]

- لعنت به این آب و هوا. عجیبه که داره بارون میاد.

تهیونگ با حرص زمزمه کرد و از پنجره‌ی ماشین به آمفی‌تئاتر بزرگ خیره شد. ساعتش رو چک کرد و متوجه شد که تقریبا نیم ساعت به شروع اجرا مونده. بدون اینکه با تیمش هماهنگ کنه، در رو باز کرد و از ماشین خارج شد.

بادیگاردهاش با تعجب از ماشین پیاده شدن و دو تا از اون‌ها پشت سرش ایستادن و چتری رو به سمتش گرفتن. تهیونگ ردش کرد و بهشون نیم نگاهی انداخت.

- به جز می‌نا، کسی به دنبالم نیاد.

دختری با چتر جلو اومد و کنارش ایستاد. تبلت بزرگی به دستش داشت و در حال چک کردن چیزی بود.

- مطمئنی که همین‌جاست؟

با تردید پرسید و می‌نا سرش رو بالا آورد. تبلت رو به سمت تهیونگ گرفت و عکس‌هایی رو از مرد جذابی بهش نشون داد. تهیونگ که کنجکاو شده بود کمی خم شد تا دونه دونه‌ی عکس‌ها رو زیر چتر می‌نا چک کنه.

- برای بالرین بودن بیش از حد هیکلیه.

تهیونگ تبلت رو بهش پس داد و بعد جلوتر راه افتاد. پس مردی که همه چیز بهش بستگی داشت یک بالرین ساده بود؟

خیلی زود به آمفی‌تئاتر رسیده بود و برای همین خلوت به نظر می‌رسید. می‌نا تونست مسیر حدودی اتاقک وی‌آی‌پیشون رو پیدا کنه. دختر بیرون در بخش جایگاه عادی نشست و منتظر موند. تهیونگ وارد راهرو شد.

دستش رو در جیبش فرو برد و همزمان به تابلو‌های زیبا و بزرگ آمفی‌تئاتر لافنیچه خیره شد. جای خوب و باارزشی بود. با سردرگمی به شماره‌ی اتاقک‌ها خیره شد. نمی‌تونست پیداش کنه و حالا فکر می‌کرد که وارد راهروی اشتباهی شده.

با سردرگمی در اتاقی رو باز کرد و وقتی دید از قبل اشغال شده عذرخواهی کرد و اهمیتی نداد که به زبان کره‌ای عذرخواهی کرده. خودش رو عقب کشید تا در رو ببنده و وقتی چرخید تونست سایه‌ای رو بر روی خودش حس بکنه.

با تعجب به مرد مقابلش خیره شد. همون‌ فردی بود که در عکس‌ها دیده بود. سعی کرد خودش رو جمع و جور بکنه و قدمی به سمتش برداشت.

Bella Ciao || KookVWhere stories live. Discover now