3. Kapitola

22 3 0
                                    

- Lucy -

„Nemôžem uveriť tomu, že ste ma to toto nahovorili." Prevrátim očami, pri tom ako si do malej čiernej kabelky vkladám mobil.

„Neplatíš za to, tak buď ticho." Odvrkne Emma. Ja stále nechápem tomu, ako sa im to podarilo. Ja a cirkus? To nejde dokopy. Teda určite v tom hrá veľkú rolu ten fešák s modrými očami. Jasné, že ho chcem vidieť aj keď som si prisahala, že už ho nikdy neuvidím. Tak trochu dúfam, že si sadneme niekde dozadu, kde si nás nevšimne a ja si užijem pohľad na jeho sexi telo a budem úplne inkognito.

„Ak je ten playboy taký sexi ako si ho pamätám s toho baru, nemám problém tu sedieť aj celý deň." Odvetí Mich. Tom, nechcel prísť vraj na to dnes nemá náladu a že budú skúšať niečo nové, tak sme tu len ja, Emma a Mich.

„Mich od neho si nič nesľubuj, ten ide tu po našej Lucy." Začne so mnou Emma triasť.

„Prestaň, nikto po nikom nejde a poďme už dnu lebo si to ešte rozmyslím." Odvrknem. Nechcem sa zas vrátiť k tej nekonečnej téme. Od momentu ako sme odišli zo salónu sa ma vypytuje, čo sa na tých záchodoch stalo ale ja to nechcem riešiť ... proste toto si chcem, zatiaľ nechať pre seba.

Mám pocit, že modrooký cirkusant je asi ten najkrajší chalan, ktorému som sa kedy páčila a to je dôvod, prečo o tom nechcem nikomu hovoriť. Hovorím si, že ak si to nechám pre seba tak možno ... Nie, nie, nie takéto myšlienky musím vyhnať z hlavy. To čo sa stalo v tom salóne a deň pred tým v klube tam aj zostane. Už ho nevidím, teda nie tak ako predtým, nebudem s ním už na žiadnych záchodoch a on už nikdy nebude mať šancu ma zvádzať.

Keď vojdeme do šapitó, obarí nás horúci a ťažký vzduch. V strede manéže je tma, reflektory osvetľujú len sedadlá. Našla som nám miesta v druhej rade a v strede hladiska, čo znamená, že by si ma nemusel všimnúť a za to ja sa môžem kochať jeho sexi telom a to úplne krytá. Mich s Emmou prídu trochu neskôr lebo samozrejme potrebovali popcorn a cukrovú vatu. Sadnú si vedľa mňa a ponúkajú mi dobroty, ktoré si kúpili ale ja zatočím hlavou na znak toho že na jedlo momentálne nemám chuť.

„Ja som taká vzrušená." Povie natešene Emma. Ja si tiež nebudem nič nahovárať, tiež som ako na ihlách. Teším sa keď ho znova uvidím.

Zrazu sa vypnú všetky svetlá a celý priestor pohltí čierno čierna tma. S tmy sa začne ozýva zavýjanie vetra a cvrčkov o chvíľu začnú tikať hodiny. Je to strašidelne a tak začnem mať zimomriavky všade po tele. Mám pocit, že horúčava, ktorá bola pod stanom sa zrazu vytratila a nastal tu obrovský chlad. Hudba začína gradovať a reflektory odhaľujú rôzne scény strede manéže, kde sa ukáže obrovská hracia skrinka v ktorej sa točí balerína, ktorá vyzerá ako bábika ale je skutočná. Svetlá sa znova vypnú a keď sa znovu zapnú, v hracej skrine stojí muž s čiernym cylindrom a červeným frakom a temným hlasom prehovorí: „Dámy a páni, toto je chvíľa, na ktorú ste čakali." Vtedy sa mocne ozve lesný roh, a reflektory začnú blikať ako keby sa zbláznili a odhalia postavu, ktorá sa nachádza na najvyššom bode  cirkusového stanu.

Hudba stále viac graduje a principál ďalej rozpráva: „Hlboko vo vašich kostiach, cítite ten mráz, ktorý po chrbte behá zas, musíte si privyknúť, že tmy sa nemáte báť." Mne sa naježia naozaj všetky chĺpky, ktoré mám na rukách. Viem, kto je tá postava. To je on. Modrooký cirkusant.  Mám pocit, že tie jeho modré oči vidím až sem. Zhlboka sa nadýchnem a prestanem vnímať všetko naokolo a moja myseľ sa sústredí len na jeho. Príde mi to tak ... tak sexi. Ak som sa do teraz presviedčala, že nechcem aby ma videl a že už s ním nechcem mať nič spoločné, tak teraz je to všetko preč. Chcem aby si ma všimol, chcem aby ma videl.

Láska pod šapitóWhere stories live. Discover now