- Lucy –
„Vlastne ja by som ho chcela." Vypadne so mňa a možno to aj trochu ľutujem. Keď sa nad tým zamyslím, tetovania ma vždy fascinovali a toto sa mi naozaj páči a má pre hlboký význam ale je to už navždy.
„Čo?" prekvapene sa na mňa pozrie. „Chceš si to nechať vytetovať?" prikývnem.
„Tvoji rodičia ťa zabijú." Pravdepodobne áno ale teraz mi to je úplne jedno ako budú na to reagovať, to tetovanie chcem. Chcem mať Oliho pri sebe aj keď tu nebude a čierny obrázok na mojej koži je niečo čo mi ho bude stále pripomínať.
„Som dospelá a toto je moje telo, takže chcem tetovanie." Poviem hrdo.
„Keď si, si taká istá ja ti ho spravím." Dobre tak toto dostane zas mňa. On vie niečo také spraviť? Má na to vôbec potrebné veci?
„Ja som chcela ísť do salónu."
„Nie spravím ti to tu a teraz, ešte by si, si to rozmyslela." Má pravdu, do zajtra by som si to mohla naozaj rozmyslieť a teraz to vnímam ako najlepší nápad tak idem do toho aj keď je to asi hlúpe rozhodnutie.
„Kam to chceš?" očami blúdi po mojej postave. Nad týmto som naozaj nikdy neuvažovala. Nikdy som nechcela tetovanie, takže nemám šajnu kde.
„Vyber ty." Poviem napokon. On príde ku mne bližšie a chytí ma oboma rukami za pás, šibalky sa usmeje a zahryzne si do spodnej pery. Viem, že vyberie niečo nenápadné aby si to rodičia hneď nevšimli. Trochu mi vyhrnie tričko a rukou blúdi po mojej pokožke až za zastaví tesne pod podprsenkou na pravom boku.
„Tu." Môj pulz sa zrýchľuje jeho dotyk je zas taký neopísateľný.
„To miesto si vybral aj Nine, že?" Šibalky sa usmeje.
„Áno ale vybrala si to vtedy sama a nie je to presne to isté miesto ona to ma trochu nižšie ... presne tu." Dotkne sa toho miesta a ja sa zachvejem.
„Alebo si vyber iné miesto, keď sa ti to nepáč ale toto je sexi." Mrkne a ja sa znova zachvejem.
„Nie páči sa mi to." určite mám vyplašený výraz. Neviem vôbec čo ma čaká. Nikdy mi nikto nerobil tetovanie ale aj tak ho chcem.
„Bojíš sa?"
„Trochu." Priznám sa a on ma nežne pobozká na čelo.
„Pri prvom som bol aj ja celý dosratý." Povie pobavene. „Ak to nechceš, tak stačí len povedať, nechcem ťa do toho nútiť."
„Nie ja to chcem." Snažím sa znieť presvedčivo ale moc mi to nejde.
„Fajn." Usmeje sa a naznačí mi aby som si ľahla na posteľ. Ja si vyzlečiem jeho tričko a potom si neisto ľahnem. On si zatiaľ chytá veci, ktoré k tomu potrebuje. Prisunie si stoličku, na ktorú som práve položila čierne tričko. Ja len sledujem ako skĺzlo na špinavú podlahu a tak trochu sa mi zdvíha tlak ale Oli si to ani nevšimol. Odloží všetky veci s nočného stolíka a položí tam fľašu vodky, gázu, fľaštičku s čiernou tekutinou, sviečku, ktorú sa snaží zapáliť ale knôt je príliš krátky a tak mu to moc nejde ale nakoniec sa mu to podarí. Sem tam na mňa pozrie ale ja svoj zrak upieram na jeho ruky. Trochu vodky vyleje na gázu a priloží mi ju na miesto, ktoré vybral. Ja som ako na ihlách moja hruď sa dvíha tak rýchlo a pri tom sa mi zdá, že ani nedýcham.
„Napi sa." Podá mi fľašu a ja potočím hlavou.
„Lucy, to len aby si sa uvoľnila. Nemusíš sa opiť." Chvíľu váham ale napokon si lognem. On zatiaľ otvoril fľaštičku s čiernou tekutinou a potom do malého plamienku vloží ihlu. Vedľa seba si položil návrh a pozrie sa na mňa.
YOU ARE READING
Láska pod šapitó
RomanceIch najväčší nepriateľ je čas, ktorého majú naozaj málo. Lucy čelí životnej dileme či veriť chalanovi z cirkusu, ktorý ma okolo seba viac tajomstiev ako si dokáže predstaviť alebo veriť svojím kamarátom, ktorí pri nej stoja od malička? Oliver sa m...