16. Kapitola

21 3 0
                                    

- Lucy -

Nikdy som neposlúchla niekoho na slovo ale teraz som musela. Oli mi už niekoľko krát povedal, že to že som sním ma privádza do nebezpečenstva a to čo sa tam ráno stalo ako nebezpečenstvo vyzeralo. Hneď ako som opustila ten priestor som zavolala Emme a dúfala, že budem môcť ísť k nej. Súhlasila, takže teraz u nej doma. Viem, že je urazená, pretože ju tak trochu využívam. Chápem to, pretože trávim noci s Olim a rodičom tvrdím, že som u nej ale keby poviem svojim rodičom a mojom cirkusovom dobrodružstve tak ma vysťahujú.

Mojej hlave sa začne prehrávať včerajšia noc, to čo sa stalo ... bolo no bolo to iné ako som čakala ale chcem to znova, chcem sa dotýkať jeho svalom a prehliadať si jeho tetovania, chcem aby ma bozkával, chcem ho znova cítiť tak ako včera.  Vtedy ma to napadne, čo ak ho práve to moje prvé odradilo aj keď povedal, že nabudúce to bude už lepšie ... čo ak si to rozloží v hlave a pošle ma kade ľahšie?

„Haló, zem volá Lucy." Vytrhne ma zo zasnívania Emma.

„Prepáč." 

„No som trochu nahnevaná ale som aj šťastná, že konečne si to s niekým robila." Hodím po Emme vankúš, je to trochu trápne teda aspoň pre mňa. Musela som jej to všetko povedať aj keď som si najskôr myslela, že si takúto vec nechám pre seba.

„Čo sa červenáš. Som na teba hrdá." Dodá a začne sa smiať a ja sa cítim ešte trápnejšie.

„Možno sa mi už nikdy neozve." Poviem nahlas.

„Prečo by sa nemal?"

„No on bol môj prvý a ja som bola jeho ... no, ani račej nechcem vedieť to číslo. No tak sa mu to možno páči viac so skúsenou babou." Emma prevráti očami.

„Lucy, všetko až prehnane riešiš. Každý to musí zažiť prvý krát a ty máš to šťastie, že to bolo romantické, s fakt sexi a so skúseným chalanom." Znovu si v myšlienkach prehrávam všetko čo sa udialo v noci. Emma sa zadíva na môj krk a zmraští obočie.

„Len keď má toľko skúseností, ten cucflek si mohol odpustiť." Začne sa hrabať vo svojom mejkapovom stolíku, kým nevyloví korektor.

„Tu máš a zatri si to, nech to nevidia vaši a hlavne nech si to nevšimne Tom, ten bude zúriť." Podá mi korektor a ja sa zodvihnem s postele a sadnem si k zrkadlu.

„Úprimne nechápem, prečo ho tak vzalo. Riešili sme sa ja viem ... ale zhodli sme sa na tom, že s toho aj tak nič nebude." Emma mi povedala aj o Tomovom hysterickom záchvate. Keď sa dozvedel, že som išla na rande s Olim, vraj skoro rozbil svoj telefón a jej a Veronice dalo veľa námahy aby ho presvedčili nech nejde do cirkusu po mňa. Čo ma dosť prekvapilo po jeho nedávnom výstupe v aute, vraj som ho sklamala tak prečo sa tak nasral?

„Ty si to tak chcela. On je do teba blázon už od škôlky, musíš ho chápať, že žiarli." Trochu ma to mrzí, pretože ja, Tom a Emma sme naozaj nerozlučné trio. No a som im aj vďačná, že ma zobrali do partie. Ako jediná s nich som chodila na akadémiu pre bohaté decká, keď to tak môžem nazvať. Rodičia so mňa chcú mať úspešnú ženu a robia pre to všetko čo je v ich silách. Problém bol, že do tej školy som nezapadala a doslova som odpočítava dni do maturity. Emma a Tom, chodili na klasickú strednú školu a tam si našli kamošou ako je Dario a Veronica.

„Tom je proste Tom." Poviem a Emma sa zasmeje. Je to pravda, je trochu komplikovaný a niekedy sa v ňom človek až tak dobre nevyzná.

„Inak mala by si sa spojiť s tvojim dokonalým cirkusantom."

„Čo?"

„No mala by si ho nájsť na instagrame a byť s ním v kontakte aj keď nie ste spolu." Dáva to zmysel a popravde napadlo to už aj mňa ale neviem ako ho nájsť a ani neviem či vôbec instagram používa.

Láska pod šapitóWhere stories live. Discover now