- Lucy -
„Lucy zlatko, tak ma to mrzí." Mamina ma uvíta hneď medzi dverami vetou, ktorá určite nie je pravdivá. Ona aj ocino sú určite natešený, že to tak rýchlo skončilo.
„Mysleli sme si, že je to medzi vami vážne, keď ste sem včera prišli." Zamieša sa do toho ocino a jeho sarkastický tón.
„No vlastne vtedy som si uvedomila, že to nemá cenu. Išla som ho vyprevadiť a potom sme sa rozišli." V klamaní budem asi dobrá, pretože toto znelo dosť realisticky.
„Zlatko mrzí nás to." Tom stojí za mnou a je mi trochu trápne, že toto musí počúvať, keď vie čo sa skutočnosti stalo. Nemala som mu povedať úplne všetko. Trochu to ľutujem a hlavne ma hnevá to, že neviem čo dnes chcú s Emmou dokončiť. Rozhodla som sa ho držať pri sebe čo najbližšie ale zároveň byť veľmi opatrná v tom čo mu poviem.
„Chcem sa ísť prezliecť, tak ..." poviem aby som sa s toho čím skôr dostala.
„Tak ja teda pôjdem." Povie Tom a je na odchode.
„Nie." Vykríknem. Tom z tohto domu nemôže odísť. On má s Emmou plán a ja má svoj plán.
„Pokojne môžeš zostať Tom, nám to neprekáža a ak si to Lucy praje." Povie mama a on len prikývne a trochu sa usmeje. Idem sa do svojej izby prezliecť do pohodlnej mikiny a legín. Tom si sadne za môj kozmetický stolík a pozerá na mňa cez zrkadlo.
„To tetovanie si dal spraviť naozaj za to, že som raz povedala, že Harryho vrabce sú sexi?" až keď to poviem nahlas pochopím ako to znelo. Obaja sa začneme smiať.
„Bude to trápne keď poviem, že áno." Usmejem sa.
„Asi trochu." Pokračujeme v smiechu.
„Vždy ťa fascinovali tetovania a ja som si myslel, že sa ti budem páčiť viac." Dodá a vtedy ma ten smiech prejde.
„My dvaja sme sa rozišli už dávno Tom."
„Chcel som ťa len získať späť. Pozri sa na toho cirkusanta mal viac tetovaní ako ja a zbalil ťa na prvú." Usmejem sa keď si predstavím, všetky jeho tetovania, ku každému má nejaký príbeh, ktorý ma fascinoval ale čo povie Tom o tom svojom? Že chcel získať dievča tak si nechal vytetovať dve holubice, pretože raz povedala že Harry Styles je sexi. Pritom Harry tam má aj tak vrabce.
„On ma nezbalil na tie tetovania."
„Ja viem. Lucy." Chvíľu je ticho a zasnene sa na mňa pozerá. Napokon povie: „Chcem ti niečo povedať." Začne ale ja ho prestanem vnímať. Počujem ako pred nami parkuje auto a ten zvuk motora nepatrí hoc akému auto ale Oliveromu auto. Srdce sa mi rozbúcha a ja bez váhania zleziem dolu a Tom uteká za mnou. Oliver nestihne ani zazvoniť a už otváram dvere. Zostane trochu prekvapený, keď ma uvidí. Teda skôr Toma, ktorý za mnou stojí ako bodyguard.
„Môžeme sa porozprávať?" povie Oli a ja prikývnem. Vyzerá ako zombie, má kruhy pod očami, prepadnutú a bledú tvár, stojí v akom si krčí a drží si stále miesto, kde ho bodol ten blázon. Vyjdem pred dom a Tom ma samozrejme nasleduje.
„Chcem sa rozprávať s ňou ak dovolíš." Neznie ako Oliver, ktorého som poznala, je iný smutný, ranený.
„Ja neodídem." Poviem Tom a Oliver sa na mňa pozrie.
„Môže tu zostať vie o všetkom." Dodám.
„Toto by si mala počuť len ty." Tom príde pri mňa chytí ma za rameno. Oliver naprázdno prehltne.
„Fajn." Poviem nakoniec.
„Lucy, nemusíš byť sním sama ak máš strach." Začnem točiť hlavou. Bojím sa ale nie tak veľmi aby som tu nemohla zostať sama hlavne stále si drží odo mňa odstup a ten mi vyhovuje, takže nemám strach vôbec.
YOU ARE READING
Láska pod šapitó
RomanceIch najväčší nepriateľ je čas, ktorého majú naozaj málo. Lucy čelí životnej dileme či veriť chalanovi z cirkusu, ktorý ma okolo seba viac tajomstiev ako si dokáže predstaviť alebo veriť svojím kamarátom, ktorí pri nej stoja od malička? Oliver sa m...