18. Kapitola

19 3 0
                                    

- Lucy -

Vo dverách sa zjaví Tom a Veronica. Čo tu robia? Emma vravela že Tom a Dario boli kupovať novú gitaru, tak prečo je tu teraz s Verou? Naozaj sa toto môže stať mne? V momente som zabudla na Oliho a jeho modrinu. Jediné načo sa dokážem sústrediť je Tom. Viem, že toto dobre nedopadne. Rozhliadnem sa po celej miestnosti a dúfajúc, že si nájdu miesto, niekde na druhej strane klubu ale na nešťastie nikde nie je voľno len pri nás. Potom mi padnú oči na Mitcha a jeho nový objav. Možno prišiel za ním a nás si ani nevšimne.

Tom si naozaj najskôr všimol Micha, podal mu ruku a samozrejme sa zoznámil aj s Alanom prehodili pár slov a prišlo to čo som dúfala, že sa nestane. Mich ukáže smerom na nás a ja v momente uhnem pohľadom. Keby som teraz mohla byť neviditeľná tak by sa mi splnil asi sen.

„Čo sa deje?" spýta sa ma Oli, ktorý si hneď všimne moju rozpačitosť. Ja len kývnem hlavou smerom ku kamarátom. Oli sa tam  pozrie a na tvári sa mu hneď vytvorí ten jeho šibalský úsmev. Fakt super on to berie ako zábavu a pre mňa je to nočná mora.

„Tak toto si užijem." Vypije pohár vodky a kývne na čašníčku aby mu doniesla ďalší. Za ten čas sa pri nás zjaví Tom, teda nie pri nás ale pri vedľajšom stole. Tá rezervačka bola pre nich? Fakt super. To nebude náhoda, Emma o tom musela vedieť ale prečo by mi to spravila? Sme najlepšie kamarátky odjakživa, tak prečo by ma takto podrazila?

„Ahoj Lucy." Povie dosť odmerane Tom a Vera mi len zakýva. Ja sa usmejem a nič nepoviem.

„To nás ani nezoznámiš?" Veronica sa po chvíli ticha ozve tým svojím nežným hláskom.

„Toto je Oli." To už medzi Tomasom a Oliverom prebieha neviditeľný rozhovor,. Pozerajú na seba a mám pocit, že každú chvíľu po sebe vyštartujú ako nazúrené psy.

„My sme tú česť už mali." Precedí cez zuby Tom. Naozaj mi je dosť blbo, pretože ja sedím medzi nimi. Takže jediné čo ich drží od seba som ja.

„Fajn za chvíľu pôjdeme na javisko takže ..." snažím sa zabrániť tomu čoho sa obávam, že sa Tom vrhne na Oliho. Medzi tým zoberiem do rúk telefón a píšem Emme správu, že ako ma mohla takto podraziť a povedať Tomovi, že sme tu alebo to bolo naopak? Tom tu byť mal ale ja nie? Emma v tom musím mať určite prsty.

„Idete súťažiť?" prekvapene sa spýta Tom.

„Hej, máš s tým problém?" provokatívne reaguje Oli. Stále sa cítim ako jediný bod, ktorý im bráni sa do seba pustiť.

„Takže pokračujeme ďalej. Máme tu ďalšieho súťažiaceho a ním je Oliver. Je to záhadný cirkusoví artista, ak by vám milé dámy padol do očka, môžete ho vidieť na predstavení v cirkuse, ktorý tú ešte pár dní pobudne." Som taká vďačná, že to práve teraz začne. Aj keď moderátor má veľmi trápny zmysel pre humor, myslím že každý vidí, že sme na rande a on tu s toho robí cirkusovú zoznamku ale teraz mi to je jedno som taká šťastná, že toto celé bojové okienko rozpustil. Oliver sa postaví a ide na javisko a Tom sa postaví  tiež postaví a ide zas druhým smerom k baru. Bolo to viac než jasné, že sa prihlási aj on.

Oli na mňa mrkne a postaví sa pri mikrofón a vtedy začne hrať hudba a do toho povie „Toto je pre teba." Pozrie sa smerom ku mne a žmurkne.

Začnú hrať prvé tóny pesničky, ktorú si Oli vybral. Chvíľu mi trvá kým si uvedomím akú pesničku ide spievať. Je to The Vamps - Shades On. Už po prvých slovách viem, že toto bude ešte zaujímavý večer. Okrem toho, že Oli má naozaj zaujímavú farbu hlasu a spieva naozaj skvelo, tak mu to na tom javisku riadne pristane. Má na sebe čierne tričko a tmavo modré rifle, trochu strapaté vlasy a jeho modré oči ho robia naozaj dokonalým.

Láska pod šapitóWo Geschichten leben. Entdecke jetzt