- Lucy -
„Lucy, kde si bola celú noc?" privíta sa ma mamina medzi dverami.
„Mami veď som ti hovorila, že u Emmy je grilovačka tak som u nej prespala." Poviem otrávene ale ona vyzerá byť nahnevaná. Neviem prečo tak vyvádza, toto leto som viac preč ako doma. Vyzujem si topánky a pokojne prejdem okolo mami až do kuchyne.
„Lucy ..." napomenie ma ale nechápem o čo jej ide... dobre keby vedela o Oliverovi ale o ňom nevie tak, čo ... no do čerta.
„Nie." Vykríknem teraz mi to všetko dáva zmysel. Nenávistne pozerám na Emmu, ktorá sedí za ostrovčekom v strede kuchyne. Oli mal pravdu, vo všetkom mal pravdu. Začnem krútiť hlavou.
„Lucy pochop ..." nenechám ju dohovoriť, toto posrala. Mala som ju za najlepšiu kamarátku a to čo spravila včera ako si ma zastala pred Tomom myslela som si, že je naozaj na mojej strane ale bola to len naozaj hra.
„Čo mám pochopiť, že si ma podrazila?" som tak veľmi naštvaná.
„Lucy, Emma spravila to čo je správne." Zamieša sa do toho mama ale ja sa ju rozhodnem ignorovať aj keď viem, že to nie je najlepší nápad.
„Myslela som, že sme kamarátky." Emma sa postaví a ide smerom ku mne.
„Sme a tie najlepšie a preto som to musela zastaviť." Je fakt dobrá herečka na tvári ma zlomený výraz a robí sa, že všetko čo im navyprávala je pre moje dobro ale aj blbec vie, že to tak nie je. Nemohla len prekusnuť fakt, že som si našla krajšieho chlapca ako ona.
„Ak by si bola moja kamarátka, tak by si to nespravila."
„Lucy on nie je chlapec pre teba. Teraz ma možno za to nenávidíš ale raz mi poďakuješ."
„Ja ti ďakovať za nič nebudem. Pokazila si mi život."
„Nie ja som ti vrátila tvoj život späť."
„Ty si, si nikdy nevšimla, že vaše životy mi boli cudzie? Teba a Toma poznám od malička ale nikdy som k vám nezapadala a teraz som šťastná a som sama sebou a ty mi to chceš pokaziť. Uvedomuješ si čo robíš?" Chce ma objať ale ja spravím krok dozadu. Prečo ma chce objímať keď sme uprostred hádky?
„Až moc si ťa omotal okolo ruky a toto čo hovoríš, sú len jeho reči. On ťa zmanipuloval aby dostal to čo chce." Je to špina.
„To čo chce? A čo chce? Lásku, tú chceme všetci a tebe sa podarilo mi tú poslednú šancu na ňu zničiť." Ignorujem fakt, že obaja moji rodičia celú túto hádku počúvajú.
„Chcel ťa len využiť a dostať do postele, Lucy, ty to nevidíš ale za chvíľu to pochopíš. Keď odíde cirkus už sa ti nikdy neozve."
„Nikdy som si nemyslela, že budeš na môjho frajera takto žiarliť."
„Ale ja nežiarlim..." už to nedokážem počúvať, stále sa točí okolo toho istého ale stále nevie pochopiť, že to čo je medzi mnou a Olim je skutočné.
„Vypadni." Poviem drzo.
„Lucy."
„Hovorím vypadni."
„Ja tu budem stále pre teba. Len si to musíš uvedomiť." Lezie mi na nervy ako sa hrá na tú dokonalú ale pritom mi chce len ublížiť. Rovnako ako ublížila Michovi. Oli mal pravdu ona a Tom si nájdu objekt, ktorému chcú pomôcť aj keď skutočnosti pomoc nepotrebuje a tak mu len ublížia.
Emma odíde a ja si to nahnevane namierim do svojej izby. Zabudla som na to, že mama je celý čas pri nás a všetko to počula a teraz ju mám rovno za zadkom.
YOU ARE READING
Láska pod šapitó
RomanceIch najväčší nepriateľ je čas, ktorého majú naozaj málo. Lucy čelí životnej dileme či veriť chalanovi z cirkusu, ktorý ma okolo seba viac tajomstiev ako si dokáže predstaviť alebo veriť svojím kamarátom, ktorí pri nej stoja od malička? Oliver sa m...