- Lucy -
Oli ma ťahá smerom k altánku a ja sa nechám viesť. Ten altánok nám poskytne dokonalé súkromie po ako som túžila celý večer. Tom s Verou sú tak trochu trápny, viem že sa dohodli a celé to hrajú. Preto som sa celý večer robila, že ma to nezaujíma. Popravde ani nezaujíma ale trochu to nepríjemné bolo, to musím priznať.
Sadnem si obkročmo na lavičku v altánku a Oli vypne svetlo, ktoré sa nachádza v strede a tak osvetľuje celý priestor. Nechá svietiť len malé svetielka, ktoré pripomínajú tie na vianočnom stromčeku. Vytvoril tak príjemnú atmosféru.
„Takto to je lepšie nie?" sadne si rovnako ako ja len oproti.
„Je to tu viac útulné." Prisvedčím.
„A máme viac súkromia." Aj keď mu do tváre moc dobre nevidím viem, že sa práve šibalsky usmial.
„Emma je už pohode?" spýta sa aj keď viem, že ho to moc nezaujíma a snaží sa len lámať lady.
„Asi áno, nezdala sa byť nejaká urazená. Stalo sa niečo medzi vami, keď som bola na pohovore?" musela som sa to spýtať, žerie ma to od vtedy ako sme odtiaľ prišli.
„Vieš čo Emma a Tom spravili Michovi?" zas sa vykrúca no super.
„Nie, niečo mu spravili?" poviem trochu prekvapene.
„Tak inak, čo ti povedal Mich aký bol jeho coming out?" prečo ho tak veľmi zrazu zaujíma práve Mich?
„No povedal to rodičom a jeho mama to moc dobre neprijala ale viac neviem. Do vtedy sme všetci vedeli, že je teplý ale nikto to nepovedal nahlas. Prečo?"
„Vraj za to môže Tom a Emma, chceli mu pomôcť a tú pomoc dosiahli, tak že to vyzradili jeho mame." To som vedela, že Emma sa preriekla ale nie, že to bol plán. Teda ...
„Počkaj, chceš povedať že to plánovali?"
„Vraj a teraz sa zamerali na teba, teda skôr na nás." Znie trochu smutne a mňa to dostane.
„Ale ja nepotrebujem pomoc. Ja som s tebou šťastná." Vypadne so mňa bez rozmyslenia a Oli sa doširoka usmeje.
„Som rád, že to máš takto ale tvoji kamaráti si to nemyslia. Nehovorím, že sú falošný a že ti chcú ublížiť ale všetko nasvedčuje tomu, že o nás povedia tvojim rodičom."
„Nie. To by Emma nespravila. Tom áno ale Emma nie." Vykríknem.
„Lucy, ja nehovorím že to tak bude ... možno sa naozaj mýlim ale ..." odmlčí sa. Musela sa na tej univerzite niečo stať, už som si tým istá.
„Čo spravila Emma na univerzite?" idem na to priamo. Oli je chvíľu ticho a potom začne smutným tónom.
„Vyštartovala po mne."
„Čo?" som v šoku.
„Nič sa nestalo ale to ako sa tam správala bolo za to aby som ..." znovu to nedopovie ale viem čo chce povedať a na druhej strane som veľmi rada, že mi to povedal aspoň nemáme medzi sebou žiadne tajnosti.
„Vy ste?"
„Nie, nič sa medzi nami nestalo. Dosť som jej vyjasnil to ako sa veci majú. Len chcem aby si, si na nich dávala pozor."
„Emma je moja najlepšia kamarátka, určite by o nás mojím rodičom nepovedala. Možno ťa skúšala ale to je všetko. Tam to končí." Som presvedčená o svojich slovách. Inak to byť ani nemôže. Viem, že som v poslednom čase o nej pochybovala ale až takto ďaleko by nezašla. Určite by len tak po Oliverovi nevyštartovala.
YOU ARE READING
Láska pod šapitó
RomanceIch najväčší nepriateľ je čas, ktorého majú naozaj málo. Lucy čelí životnej dileme či veriť chalanovi z cirkusu, ktorý ma okolo seba viac tajomstiev ako si dokáže predstaviť alebo veriť svojím kamarátom, ktorí pri nej stoja od malička? Oliver sa m...